شکایت شهروندان شهرری ۲ درصد کمتر از پارسال است

به گزارش راگانیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، شکایات مردمی از مشکلات شهری، بیشتر در حوزه های شهری و در سامانه های ثبت شکایات شهرداری، یعنی سامانه های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ پیگیری می شود.

مقایسه میزان و نوع شکایات ارجاعی شهروندان به این سامانه ها و نحوه پیگیری شکایات مردمی، نشان از میزان کارآمدی سیستم رفع مشکلات شهری است.

در این راستا، بررسی مرتب گزارشهای مربوط به سامانه های یاد شده، در برخی مناطق شهرداری تهران انجام می شود که خواندن این گزارشها، نشان دهنده میزان کاهش یا افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران شهری است.

در این رابطه مدیر سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه ۲۰ تهران (شهر ری) از کسب امتیاز ۹۰ و رتبه خیلی خوب در کارنامه ارزیابی عملکرد چهارماهه گذشته سامانه ۱۸۸۸که ثبت ۳۸۰ پیام را داشته است، خبر داد.

حمیدرضا رمضانی مدیر سامانه ۱۸۸۸ شهرداری منطقه با اعلام این مطلب گفت: سامانه نظارت همگانی شهرداری منطقه ۲۰ در چهارماهه نخست سال جاری از نظر رسیدگی کمی و کیفی، جذب و آموزش ناظران افتخاری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و مهمترین مصادیق گلایه مندی شهروندان، امتیاز ۹۰ از ۱۰۰ را کسب کرده است و حائز رتبه خیلی خوب شد.

او با اشاره به اینکه بر اساس آمار اعلامی، تعداد کل پیامهای سامانه ۱۸۸۸ این منطقه ۳۸۰ پیام بوده است گفت: وضعیت این منطقه به تفکیک نواحی و معاونت ها و ادارات تابعه از نظر کمیت رسیدگی به پیامها ۹۲٫۵ از نظر کیفیت رسیدگی ۸۷٫۳ اعلام شده است.

رمضانی با بیان اینکه با مقایسه مهمترین مصادیق پیامهای مردمی در چهارماهه ۹۶ با مدت مشابه چهارماهه ۹۵ ، میزان گلایه مندی ۲ درصد کاهش داشته است گفت: امور سدمعبر دستفروشان، مزاحمت های صنفی و صنایع و مشاغل مزاحم، زمین بازی داخل پارکها از جمله مهمترین مصادیق پیامهای شهروندان در این سامانه بوده است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن