مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرفه های خشک را با این روش ها خودرمانی کنید

سرفه های خشک خود را با این روش ها و در خانه درمان کنید.

سرفه های خشک

درمان سریع سرفه های خشک در خانه با تهیه ۴ دمنوش ساده با موادی همچون زردچوبه و سبزیجات و عسل و.. را می خوانید که به سرعت و تاثیری فوق العاده سرفه های خشک و پی در پی را تسکین می بخشند.

سرفه های خشک یکی از مشکلات رایج بعد از بتلا به سرما خوردگی هستند که با هر بار سرفه به دلیل خشکی گلو و سینه سوزش شدیدی در این نواحی ایجاد می کند. داروهای بسیاری برای درمان وجود دارد اما د راین بخش می خواهیم شما را با راههای درمان سرفه های خشک در خانه و با دمنوش ها و مواد طبیعی آشنا کنیم که به شرح زیر هستند:

۱- زرد چوبه

در کنار بسیاری از فواید زردچوبه برای درمان عفونت قارچی و از این قبیل این ادویه پرخاصیت برای درمان سرفه های خشک بسیار توصیه شده است.

دمنوش زردچوبه برای تسکین سرفه های حشک:

۱ فنجان آب جوش را با ۱ قاشق چای خوری و ۱ قاشق چای خوری فلفل و ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و ۲ الی ۳ دقیقه آن را بجوشانید و بعد مصرف کنید.

۲-دارچین:

دارچین را به صورت حلقه های نازک برش دهید و داخل یک لیوان آب جوش ریخته و آن را بجوشانید تا سرفه های خشک و پیوسته را تسکین و درمان کند.

۳- لیمو

لیموی تازه را در یک لیوان آب جوش بچکانید و یک قاشق غذا خوری عسل به آن بیافزایید و بعد میل کنید تا سرما خوردگی و سرفه های خشک را تسکینو بخشد.

درمان سرفه

تاثیر مثبت سیر بر روی سرفه های خشک

۴-سیر:

سیر هر دو ماده انتی اکسیدان و آنتی میکروبال را دارد و برای درمان سرماخوردگی و سرفه بسیار مفید است.

طرز تهیه دمنوش سیر و پونه:

۳ حبه سیر را در یک لیوان آب جوش ریخته و کمی پودر پونه به ان بیافزایید. یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید و بعد از کمی سرد شده دمنوش را میل کنید تا تاثیر فوق العاده آن را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.