مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معرفی ۷ مدل جدید عینک آفتابی زنانه و مردانه از مد ۲۰۱۸

خریدن عینک آفتابی یکی از خریدهای مهم فصل تابستان است. عینک آفتابی به غیر از جنبه‌های محافظت‌کننده، تاثیر زیادی در استایل و ظاهر ما دارد. اما اولین سوالی که برای هر کسی پیش می‌آید این است: چه مدل عینک آفتابی بخریم؟ در اینجا انواع مدل‌های محبوب و مد روز سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می‌کنیم. مدل‌های امسال تابستان آنقدر متنوع است که هر سلیقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید مدل مورد علاقه‌ی خودتان را انتخاب کنید.

  • عینک آفتابی با شیشه‌های رنگی
  • عینک‌ آفتابی بزرگ
  • عینک آفتابی باریک و کشیده
  • عینک آفتابی با فریم بالاصاف
  • عینک آفتابی با فریم یکپارچه و رنگ پوست
  • عینک آفتابی با فریم تزیین‌شده
  • عینک آفتابی با فریم فلزی باریک

عینک آفتابی مدل 2018

عینک آفتابی با شیشه‌های رنگی Colorful Lens Sunglasses

یکی از مدل‌های محبوب امسال، عینک‌هایی با شیشه‌های رنگی درخشان با رنگ‌های متنوع است؛ از صورتی و نارنجی تا آبی روشن و زرد. البته باید بدانید که شیشه‌های رنگی تاثیری در کیفیت عینک آفتابی ندارند و انتخاب آن‌ها تنها بر اساس سلیقه شما است.

معمولا این عینک‌ها، با یک فریم فلزی ظریف همراه هستند تا شیشه در مرکز توجه قرار گیرد. این عینک‌ها در هر موقعیت و با هر استایلی کاربرد دارد و  به خاطر رنگی بودن شیشه‌ها صورت شما را متفاوت و جذاب نشان می‌دهند. رنگ  زرد برای شیشه‌ها بیشتر از بقیه‌ی رنگ‌ها مد روز است.

اگر دنبال این ترند روز هستید سراغ برند منگو (Mango)  و جیمی چو (Jimmy Choo) بروید که هم خاص‌ترین مدل‌های مد روز را دارند و هم می‌توانید با یک قیمت مناسب بهترین مدل را انتخاب کنید.

خرید محصولات جیمی چو

مدل عینک آفتابی 2018

عینک‌های بزرگ Oversize Large Sunglasses

عینک بزرگ‌تر به معنای ظاهر جذاب‌تر، فریبنده‌تر و بهتر است. با شروع فصل تابستان مدل‌های متنوع عینک آفتابی زنانه و مردانه با شیشه‌های بزرگ به بازار می‌آید. یک فریم یکپارچه و بزرگ، ظاهر شما را کاملاً تغییر می‌دهد و  از صفر به صد می‌رساند. شاید هم بدتان نیاید که به دوران اوج مد دهه‌ی هفتاد میلادی بازگردید.

عینک‌های بزرگ در انواع مختلفی در بازار موجود است. بعضی از آن‌ها به گربه‌ای معروفند که با کمی کشیدگی در دو طرف فریم می‌توانید آن‌ها را بشناسید. با اینکه طراحی این عینک‌ها کلاسیک هستند اما ظاهر شما را جدید و متمایز می‌کند.

برند مکس مارا (Max Mara)  و فندی (Fendi) می‌توانند شما را در پیدا کردن یک عینک آفتابی بزرگ و جذاب کمک کنند.

خرید محصولات فندی

مدل عینک آفتابی 2018

عینک‌های باریک و کشیده  Skinny Sunglasses

این مدل عینک آفتابی، تابستان امسال مرکز توجه طراحان پیشروی مد، سلبریتی‌ها و ستارگان سینما است. فرقی نمی‌کند چه یک ستاره روی فرش قرمز باشید چه برای یک مهمانی بزرگ آماده شوید و چه بخواهید یک روز عادی و پرمشغله را پشت سر بگذارید، این مدل عینک آفتابی می‌تواند انتخاب شما باشد.

طرفداران پر و پا قرص این مدل عینک‌ها می‌گویند شاید اندازه‌ی کوچک این عینک‌ها شما را کاملاً در برابر آفتاب محافظت نکند اما از جذابیت فوق‌العاده آن که یادآور دهه ۹۰ میلادی است نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

سراغ برند منگو (Mango) و مدل‌های خاص و متفاوتش بروید.

خرید محصولات منگو

مدل عینک آفتابی 2018

عینک با فریم مربع و بالای صاف Flat Top Sunglasses

انواع عینک آفتابی با فریم‌های مربع و بزرگ از مدل رایج این روزهاست. این مدل عینک‌ها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها بسیار مناسب است. مدل ۲۰۱۸ این عینک‌ها، فریم‌های مربعی یکپارچه با فرم صاف درقسمت بالا و زوایای نامتعارف و خاص دارد، ویژگی‌هایی که باعث می‌شود یک استایل خیلی خاص و منحصربه فرد داشته باشید.

دلتان می‌خواهد شبیه کسانی باشیدکه دنبال ماجراجویی‌های جالب هستند؟ پس با این عینک‌ها روی موج تابستانی سوار شوید و لذت ببرید. این یک استایل تابستانی متفاوت است.

برای اینکه این استایل تابستانی را انتخاب کنید، سراغ برندهای ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham)، جیمی‌چو (Jimmy Choo) و تامی (Tommy) بروید.

خرید محصولات تامی

مدل عینک آفتابی 2018عینک‌های با فریم یکپارچه و ضخیم با رنگ‌های شفاف و نزدیک به رنگ پوست Nude  Retro Frame Sunglasses

دلتان می‌خواهد شبیه ستاره‌های راک اند رول  دهه‌ی ۷۰ میلادی باشید؟ این فریم‌های درخشان و شفاف با رنگ‌های طبیعی ظاهر متفاوتی به شما می‌دهد. آن‌ها اینجا هستند تا هر تیپ تابستانی ساده‌ای را به یک استایل چشم‌گیر تبدیل کنند!

البته نباید فراموش کنید که مد ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ پر است از ترندهای مربوط به رنگ‌های طبیعی و نزدیک به رنگ پوست، آن‌ها را از کفش تا انواع لباس و اکسسوری می‌توانید پیدا کنید.

شما می‌توانید این عینک‌های را از برند آلدو (Aldo) انتخاب کنید.

خرید محصولات آلدو

مدل عینک آفتابی 2018

عینک با فریم تزیین‌شده Embroidered Sunglasses

عینک‌هایی با فریم‌های تزیین‌شده، مرواریدهای درشت، نگین‌های بزرگ و یا طرح‌های چاپ شده اگرچه به نظر عجیب می‌آیند اما مورد استقبال ستارگان موسیقی و برندها قرار گرفته‌اند. شیشه‌های تیره‌ی این عینک‌ها به شما چهره‌ای رازآمیز و در عین حال جذاب می‌دهند، در عین حال تزیینات مدرن به کار رفته روی این عینک‌های آفتابی به راحتی شما را متمایز می‌کند و باعث می‌شود در هر جمعی در مرکز توجه باشید و بدرخشید.

مزیت این فریم‌ها تنوع رنگی به کار رفته در طراحی آن‌ها است، به این ترتیب می‌توانید به راحتی یک عینک آفتابی با فریم رنگی انتخاب کنید و آن را با رنگ‌های به کار رفته در تیپ تابستانی خودتان ست کنید.

این عینک‌های آفتابی جذاب را از بین مدل‌های فندی (Fendi) و سوآچ (Swatch) انتخاب کنید.

خرید محصولات فندی

مدل عینک آفتابی 2018

عینک با فریم فلزی باریک Wire Frame Sunglasses

اگر دنبال مدل‌های ظریف، ساده و متواضعانه‌تر می‌گردید، این مدل عینک آفتابی از مد ۲۰۱۸ مخصوص خود شماست. در واقع این دسته از عینک‌ها با ظرافتی که دارند، توجه‌ها را جلب می‌کنند. علاوه بر این ویژگی خاص آن‌ها سبک بودنشان است، به این ترتیب علاوه بر عینک آفتابی در انواع عینک طبی که مدت زمان بیشتری روی صورت هستند نیز استفاده می‌شوند.

اگر در عین سادگی می‌خواهید استایل متفاوتی داشته باشید، باید بدانید که این مدل عینک بدون آنکه بخواهند خودنمایی کنند به سادگی می‌توانند یک تغییر شگفت انگیز در استیال تابستانی شما ایجاد کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.