مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

این موارد میهمانتان را فراری می دهد

6 موردی که روی مخ مهمانتان راه خواهد رفت!

میزبانی کردن صرفا درست کردن غدا و پذیرایی از مهمانان نیست.

گاهی رفتارها و عادات های همیشگی ما میتواند میهمانان مان را تا مرز جنون برساند. کدام عادت ها؟ این مطلب را بخوانید تا با آنها آشنا شوید.

حیوانات خانگی

6 موردی که روی مخ مهمانتان راه خواهد رفت!

این که شما حیوان خانگی دارید هیچ ایرادی ندارد. اما وقتی شما مهمان دارید با روزهای عادی متفاوت است. به احتمال زیاد حیوان شما آنقدر که به شما علاقه دارد به مهمانتان علاقه ندارد. ممکن است قصد حمله به او را داشته باشد، احساس غریبی کند یا اصلا مهمان شما به طور کلی به حیوانات علاقه ای نداشته باشد یا از آنها بترسد . بنابراین باید کاری کنید تا نه سیخ بسوزد و نه کباب. نه مهمانتان اذیت شود و نه حیوانتان.

ظرفشویی کثیف

6 موردی که روی مخ مهمانتان راه خواهد رفت!

اصلا به کسی مربوط نیست که شما هر چند وقت یکبار ظرف ها را میشویید اما وقتی که مهمان دارید باید حواستان باشد که حتی اگر مهمانتان به آشپزخانه نیاید باز هم ممکن است چشمش به به سینک ظرف شویی شما بیفتد و تمام اشتهایش برای خوردن غذا کور شود. البته ما درکتان می کنیم که معمولا آشپزی کردن برای مهمان می تواند به اندازه کافی وقت و انرژی تان را بگیرد اما باز هم میگوییم سعی کنید قلب از رسیدن مهمان ها ظرف ها را جمع و جور کنید.

سطل زباله پر در سرویس بهداشتی

6 موردی که روی مخ مهمانتان راه خواهد رفت!

هر مهمانی که وارد خانه تان میشود حداقل یکبار از سرویس بهداشتی استفاده میکند و استفاده از سرویس بهداشتی یعنی استفاده از سطل زباله آن.

هرجوری شده تا قبل از رسیدن مهمان ها سطل زباله سرویس بهداشتی تان را تمیز کنید.

اگر فرزندتان از پوشک استفاده می کند حواستان باشد تا پوشک او را هم حتما از دستشویی خارج کنید.

اتاق به هم ریخته

6 موردی که روی مخ مهمانتان راه خواهد رفت!

تمام پذیرایی و آشپزخانه را تمییز کرده اید و اتاق خوابتان بازار شام است؟ حتما خیال می کنید که مهمانتان عمرا پا به اتاقتان نمی گذارد. اما خودتان هم بر حسب تجربه می دانید که هزاران دلیل وجود دارد تا مهمان ها بخواهند از اتاق شما استفاده کنند. مثل تعویض لباس، صحبت کردن با تلفن یا…

همه چیز صد در صد مرتب باشه

6 موردی که روی مخ مهمانتان راه خواهد رفت!

شاید این مورد ایدآل به نظر بیاید اما این طور نیست. زمانی که یک نفر به عنوان مهمان وارد خانه تان می شود، اگر همه چیز ۱۰۰% در جای خودش باشد این حس به او القا می شود که انگار وارد موزه شده است. اینجوری مهمانتان فکر می کند اگر به چیزی دست بزند یا اگر به جایی تکیه دهد شما ناراحت میشوید…

مرتب کردن خانه برای مهمان ها به معنای تبدیل خانه به موزه نیست.

سرویس بهداشتی کثیف

6 موردی که روی مخ مهمانتان راه خواهد رفت!

بیچاره مهمان شما یک شب به خانه شما آمده و دلش میخواهد در خانه شما به او خوش بگذرد. سرویس بهداشتی را قبل از رسیدن مهمانتان تمیز کنید. تا مبادا مجبور باشد برای ساعت ها درحالی که نیاز مبرم به استفاده از سرویس بهداشتی دارد در مقابل شما بنشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.