مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

 یکی از اکسسوری های فصل های سرد سال، شال گردن است. شال گردن ها می توانند به استایل شما تنوع و جذابیت خاصی دهند به شرط آن که مدل و رنگ شالی که انتخاب می کنید با دیگر لباس هایتان ست باشد. اگر دوست دارید بدانید که بهترین رنگ های شال گردن برای پاییز و زمستان امسال کدامند و با چه رنگ لباس هایی ست می شوند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

طرح چهارخانه

اگر دقت کرده باشید، طرح چهارخانه از مدهای پاییز و زمستان ۲۰۱۸ است. شما این طرح را روی مانتو، کیف و حتی شال گردن هم خواهید دید. این طرح شال گردن برای زمان هایی مناسب است که شما لباس ساده ای به تن کرده اید و می خواهید به کمک شال به ظاهرتان تنوع دهید. از آنجا که این طرح در رنگ های متنوعی روانه بازار شده است، شما به سادگی می توانید رنگی را که با لباس تان ست است، به تن کنید. کارا دلوین، ستاره ای است که به این مد علاقه زیادی نشان داده است.


شال گردن بزرگ

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

اگر چه شال گردن های این روزها از سایز معمولی خود بزرگ ترند اما اگر می خواهید بیش از همیشه توی چشم باشید، شال گردنی به سایز بزرگ تر از آنچه در بوتیک ها می بینید، بیاندازید. از آنجا که این اکسسوری اولین چیزی ست که در ظاهرتان به چشم می آید، در انتخاب رنگ آن دقت کنید. یادتان باشد که باقی لباس هایتان را ساده انتخاب کنید تا ظاهرتان بهم ریخته به چشم نیاید.


شال مشکی

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

اگر لباس هایی که به تن کرده اید، رنگی و طرح دار است، شال مشکی می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این رنگ به دلیل خنثی بودن اش، با هر رنگ و طرحی به سادگی ست می شود. شما می توانید شال مشکی را هم با استایل اسپورت تان مانند شلوار جین، و هم با لباس های رسمی مانند پالتویی به سبک کلاسیک، به تن کنید.


شال طوسی

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

درست شبیه شال مشکی، طوسی نیز رنگ خنثی ای ست که با هر طرح و رنگی به سادگی ست می شود. شما حتی می توانید آن را با رنگ های سفید، مشکی یا حتی تونالیته های رنگ طوسی به تن کنید و سبکی مینیمالیست به استایل تان دهید. پیشنهاد ما به شما شال طوسی به همراه شلوار جین مشکی، پالتویی آزاد و اسپورت و یک جفت بوت است.


شال قرمز

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

برای داشتن ظاهری روی مد و منحصر به فرد، شال قرمز انتخاب خوبی ست. از آنجا که این رنگ بولد و چشمگیر است، به ظاهرتان تنوع و جذابیت خاصی می بخشد. برای زمان هایی که شما می خواهید توی چشم باشید اما حوصله کافی برای ست کردن لباس هایتان ندارید، از این رنگ شال کمک بگیرید. شما به سادگی می توانید با انداختن شال قرمز، ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. رنگ هایی که می توانید با این رنگ ست کنید، تونالیته های دیگر قرمز، آبی آسمانی و حتی لباس های چند رنگ است.


شال سفید

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

شال های سفید رنگ اکسسوری های ظریف و زنانه ای هستند که نه تنها برای پاییز و زمستان، بلکه برای فصلی چون بهار هم کاربرد دارند. شما می توانید این رنگ شال را با طرح و رنگ های مختلف ست کنید و از جذابیتی که به ظاهرتان می دهید، لذت ببرید.


شال صورتی

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

اگر چه رنگ های خنثی شال گردن به سادگی با دیگر لباس ها ست می شوند اما نمی توان جذابیت رنگ های زنانه ای چون صورتی را نادیده گرفت. بهتر است که به همراه شال صورتی، لباس هایی به رنگ های خنثی به تن کنید تا هم از شلوغی بیش از حد جلوگیری شود و هم رنگ صورتی خودش را به خوبی نشان دهد.


شال آبی

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

شال آبی نیز گزینه دیگری ست که می توانید به آن فکر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است تن رنگی که به پوست صورت، رنگ چشم و موهایتان بیشتر می آید را پیدا کنید. پیشنهاد ما این است که شلواری تنگ به رنگ مشکی، به همراه کتی روشن تر از رنگ شال تان را با آن به تن کنید.


شال سبز

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

یکی از رنگ هایی که تنوع زیادی دارد، سبز است. شما می توانید از سبز لجنی گرفته تا چمنی یا حتی زیتونی را انتخاب کنید. البته باید برای انتخاب رنگ های دیگر لباس تان، تونالیته سبزی که انتخاب کرده اید را در نظر بگیرید. زیتونی معمولا به هر رنگی می آید، در حالی که بهتر است برای سبزهای فسفری یا روشن تر، رنگ های خنثی را در نظر بگیرید.


جیگری

راهنمای انتخاب رنگ شال گردن برای خانم‌ها

اگر نه از رنگ های خنثی خوش تان می آید و نه از رنگ های جیغی چون صورتی و قرمز، جیگری می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این رنگ در کمال سادگی، به استایل شما سنگینی و وقار خاصی می بخشد. برای افرادی که عاشق سبک کلاسیک هستند، این رنگ گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.