مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

با برترین بازی‌های پلی استیشن ۴ آشنا شوید

وب سایت دیجی رو – حسین محمودزاده: پلی استیشن ۴ یکی از کنسول‌های موفق شرکت ژاپنی سونی است که در نسل هشتم بازی‌های ویدیویی عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته از لحاظ میزان فروش و محبوبیت فاصله زیادی با رقیب اصلی خود یعنی ایکس باکس وان مایکروسافت ایجاد کند. اگر شما هم از دارندگان این کنسول هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا به معرفی ۱۰ مورد از برترین بازی های پلی استیشن ۴ بپردازیم.

Horizon: Zero Dawn

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

بازی Horizon: Zero Dawn یکی از عناوین جدیدی است که در نسل هشتم عرضه شده و در اولین حضور خود نیز موفق شده دل گیمرهای زیادی را به دست آورد. استودیوی گوریلا گیمز در این بازی با بهره‌گیری از المان‌های مختلف بازی‌های سوم شخص شاخصی مانند ویچر ۳، متروید پرایم و توم ریدر توانسته دنیایی آخر الزمانی با کلی حیوان رباتیک (!) خلق کند که مطمئناً تا به حال در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده‌اید.


God of War

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

سری بازی‌های God of War که به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل ششم، هفتم و حالا هشتم سونی توسعه داده شده‌اند، از همان ابتدای عرضه خود با استقبال زیادی روبرو شده‌اند. گیم پلی روان و خوش ساخت، کیفیت بصری فوق العاده و اکشن پر هیجان و البته تاحدودی خشن، از جمله ویژگی‌های بارز عناوین این سری است که در آخرین شماره از آن نیز به خوبی پیاده‌سازی شده است. بازی God of War بدون شماره و هیچ پسوند و پیشوندی عرضه شده و تغییراتی که در زمینه سیستم دوربین و اکشن بازی ایجاد کرده، این سری را وارد فاز کاملاً تازه‌ای نموده است.


Assassins Creed Odyssey

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

سری Assassins Creed همواره در بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و تقریباً تمامی شماره‌های آن بازخورد خوبی از سوی کاربران داشته‌اند. آخرین عنوان منتشر شده از این سری تحت نام Assassins Creed Odyssey سعی کرده تا در عین حفظ کردن تمامی تقاط قوت مجموعه، نوآوری‌هایی را نیز وارد گیم پلی بازی کند و تاحدود زیادی نیز در این کار موفق بوده است. Assassins Creed Odyssey برای کنسول‌های نسل هشتمی از جمله پلی استیشن ۴ در دسترس قرار گرفته است.


Bloodborne

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

Bloodborne یکی از عناوینی بود که تقریباً در ابتدای نسل برای پلی استیشن ۴ منتشر شد. این بازی که یک عنوان کاملاً جدید و البته انحصاری برای کنسول سونی است، سبکی مشابه با سری دارک سولز داشته و توانسته دنیایی خاص و منحصر به فرد را خلق کند. گیم پلی جذاب و تاحدودی سخت و داستان پردازی بسیار قوی از جمله نکات مثبت بارز Bloodborne هستند.


The Witcher 3

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

اگر به دنبال یک بازی جهان باز با تعداد زیادی مأموریت اصلی و فرعی، گرافیک زیبا و چشم نواز، گیم پلی روان و … هستید، در این صورت حتماً باید The Witcher 3 را امتحان کنید. این بازی که در کنار رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان برای کنسول نسل هشتمی سونی هم عرضه شده شما در نقش شخصیت اصلی این سری یعنی گرالت قرار داده و درگیر جنگ با نیروهای اهریمنی می‌کند.


Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

مجموعه متال گیر که نسخه اول آن برای پلی استیشن ۱ عرضه شد، در تمامی کنسول‌های بازی سونی یکی از اولین انتخاب‌های کاربران محسوب می‌شود. با اینکه حواشی زیادی پیرامون نسخه پنجم این سری شکل گرفت و در نهایت به جدایی خالق سری، هیدئو کوجیما، از کمپانی کونامی منجر شد، اما به هر حال یکی از برترین بازی‌هایی است که در پلی استیشن ۴ می‌توانید آن را تجربه کنید.


Uncharted 4: A Thief’s End

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

اولین قسمت از سری بازی‌های آنچارتد در زمان عرضه خود نتوانست چندان جلب توجه کند، اما در ادامه و با رفع نواقص و بهبود المان‌های مختلف بازی، آنچارتد ۲ به یکی از به یادماندنی‌ترین عناوین پلی استیشن ۳ بدل شد. نسخه سوم نیز برای پلی استیشن ۳ منتشر شد تا اینکه در نهایت در نسل حاضر آنچارتد ۴ با گرافیک حیرت انگیز و گیم پلی بسیار جذاب خود دارندگان پلی استیشن ۴ را غرق در شادی کرد. اگر به ماجراهای ناتان دریک و دوستانش علاقه دارید به هیچ وجه نباید این بازی را از دست بدهید.


DOOM

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

قسمت اول از مجموعه DOOM را می‌توان از بنیان‌گذاران سبک اکشن اول شخص محسوب کرد. این مجموعه در طی سالیان مختلف توانسته گیم پلی‌ای هیجان انگیز و بسیار سریع را به دوست داران سبک اکشن اول شخص ارائه کند و تمامی نسخه‌های آن عناوینی موفق بوده‌اند. آخرین قسمت که بدون هیچ شماره و پسوند و پیشوندی عرضه شده و به نوعی یک ریبوت برای مجموعه محسوب می‌شود، در کنار رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان برای پلی استیشن ۴ سونی هم عرضه شده و در دسترس می‌باشد. با اینکه مجموعه DOOM هیچگاه داستان درست و حسابی و جذابی نداشته اما گیم پلی روان و لذت بخش آن مطمئناً شما را تا مدت‌ها سرگرم خواهد کرد.


Resident Evil 7

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

سری بازی‌های رزیدنت ایول که در سبک بقا و ترسناک دسته بندی می‌شوند از زمان پلی استیشن ۱ در دسترس دارندگان کنسول بازی سونی بودند و این روند تا به امروز ادامه داشته است. این مجموعه در طول سال‌های انتشار خود با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده و عناوین موفق و ناموفق زیادی در آن به چشم می‌خورد. شرکت سازنده این سری از بازی‌ها یعنی کپکام پس از انتشار دو عنوان رزیدنت ایول ۵ و ۶ که نتوانستند آن طور که باید و شاید نظر دوست داران قدیمی مجموعه را جلب کنند، در نسخه هفتم تمام تلاش خود را به کار بسته تا آن را به ریشه‌های خود برگرداند. رزیدنت ایول ۷ برای اولین بار از زاویه دید اول شخص برای پیشبرد بازی استفاده می‌کند و باید اعتراف کرد که توانسته جو ترسناک نسخه‌های اولیه را دوباره به مجموعه بازگرداند.


Titanfall 2

با برترین بازی های پلی استیشن 4 آشنا شوید

دانستن این نکته که سازندگان Titanfall همان کسانی هستند که یکی از برترین شماره‌های کال آف دیوتی، یعنی نسخه چهارم آن را طراحی و روانه بازار کرده بودند، می‌تواند برای خرید بازی کافی باشد. شماره اول Titanfall فاقد بخش داستانی بود و از همین رو ممکن است بسیاری از کاربران آن را تجربه نکرده باشند، اما خوشبختانه در نسخه دوم تیم سازنده در کنار بخش چند نفره، یک سناریوی داستانی جذاب را هم برای بازی خود تدارک دیده‌اند که گیم پلی روان آن می‌تواند لذت یک شوتر اول شخص ناب را به شما منتقل کند. اگر از طرفداران سبک اکشن اول شخص هستید به هیچ وجه در خرید Titanfall 2 شک نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.