مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فال روزانه سه‌شنبه ۲۲ آبان – فال امروز – فال روزانه

فال روزانه سه‌شنبه ۲۲ آبان:

فال روزانه سه‌شنبه 22 آبان

در این مطلب که به صورت روزانه منتشر می شود ، فال هر روزی که در آن هستیم را به تفکیک هر ماه برای شما آماده میکنیم. در ادامه می توانید فال امروز را بخوانید.

برای اونایی که امروز تولدشونه :

دوست عزیزی که ۲۲ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با استعداد، جسور، قابل اعتماد، با انرژی و منظم هستید. شما همیشه اهداف بزرگی برای خودتان در سر دارید و با اراده و پشتکاری قوی در جهت رسیدن به این اهداف گام بر می دارید. امسال هر چند سال پرباری برایتان خواهد بود، کارها با سرعت کمی پیش خواهند رفت و باید تمام تلاش خودتان را برای تحقق اهدافتان به کار بگیرید. این احتمال وجود دارد که برای تأمین حمایت لازم در مسیر تکمیل برخی از پروژه هایتان به مشکل بربخورید و همین باعث خواهد شد دچار عصبانیت و سرگشتگی شوید. نیمه ی دوم سال برای شما دوره ی بهتری خواهد بود، به ویژه وقتی پای مسائل مالی در میان باشد؛ البته به شما توصیه می شود که به شدت از شراکت و فعالیت های تجاری اشتراکی خودداری کنید. شکوفه های عشق در فصل بهار برای شما هم جوانه خواهند زد، حتی ممکن است بعضی از آنهایی که پیش از این نیمه ی گمشده شان را پیدا کرده اند به خانه ی بخت بروند. با وجود تمام فشار و استرس هایی که باید تحمل کنید، وضعیت سلامتتان در شرایط خوب خواهد بود. بهمن، اسفند و مرداد ماه های مهمی خواهند بود.

فال روزانه فروردین

فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر قصد شرکت در یک سمینار و یا کارگاه آموزشی را دارید امروز روز بسیار خوبی برای این کار خواهد بود و ذهن شما از آمادگی بسیار بالایی برای جذب اطلاعات برخوردار است. منطق شما هم امروز خیلی خوب کار می کند. امروز روز خوبی برای گرفتن تصمیم های صحیح و عاقلانه خواهد بود. البته بهتر است برای تصمیم گیری در مورد مسائلعاطفی کمی دست نگه دارید، زیرا برای چنین تصمیم هایی به ترکیبی متعادل از عقل و احساس نیاز دارید. مکالمه با افرادی که تفکرات و دیدگاه هایی شبیه به خود شما دارند برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود، پس سعی کنید بعد از تمام شدن ساعت کاری با دوستانتان دور هم جمع شوید و از مصاحبت هم لذت ببرید.

فال روزانه سه‌شنبه ۲۲ آبان

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

فال روزانه خرداد

فال روزانه متولدین خرداد ماه

ونوس در ششمین خانه شما یعنی خانه فعالیت‌های معمولی روزانه بهتان توصیه می‌کند فقط به چیزهایی که خوب می‌شناسید اتکا کنید. شما در محل کار خواستار فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی زیادتری نیستید و دلیلش هم فقط این است که چیزهایی که در ظاهر خیلی عالی به نظر می‌رسیدند واقعاً این گونه نبودند. قبل از اینکه هر کار غیر معمول و عجیبی را انجام دهید، از بصیرت و دور اندیشی خود استفاده کنید.

فال روزانه تیر

فال روزانه متولدین تیر ماه

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

فال روزانه سه‌شنبه ۲۲ آبان

فال روزانه مرداد

فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما امروز فشار مسئولیت‌های زیادی را روی شانه‌های خود احساس می‌کنید و بیش از این صلاح نیست که آنها را به تعویق بیندازید پس بهتر است که زودتر دست بکار شوید. لازم نیست که برای چگونگی انجام این کارها دلیل بیاورید و آنها را تفسیر کنید. همچنین نیاز نیست که ثابت کنید در انجام کارها عالی هستید و آنگونه که از شما انتظار می‌رود آنها را تحویل می‌دهید. اکنون بسیار مهم است همزمان که کارایی خود را افزایش می‌دهید تفریح خود را نیز کاهش دهید.

فال روزانه شهریور

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است شما امروز بی‌جهت عصبانی بشوید؛ برای اینکه ماه در برج سرطان لحظه‌هایی که شما حس خوبی نداشتید را به یاد شما می‌آورد. اما اگر سعی نکنید جلوی این احساسات را بگیرید و یا انکارشان کنید، آنها می‌توانند تبدیل به نقاط قوت شما بشوند. به جای اینکه مانع بروز دریافت‌های حساس خود شوید، با تمرکز کردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها برای پیشرفت و ترقی خود استفاده کنید.

فال روزانه مهر

فال روزانه متولدین مهر ماه

توجه کردن به اینکه امروز در محل کارتان چه چیزی باعث بروز مشکل می‌شود شاید آسان‌ترین قسمت قضیه برای شما باشد و سخت تر این است که اجازه دهید دیگران هم متوجه ماجرا شوند. مشکل شما این است که واقیعت را آن طور که خود می‌بینید بیان می‌کنید، و در مقابل دیگران هم از عقاید تان دفاع می‌کنید. اگر تصمیم دارید که خود را استوار نگه دارید، از گرفتاری‌های که در یک آن شما را غرق خود می‌کنند، دوری کنید. روی یک تصویر بزرگ و فیلسوفانه و چشم انداز آن تمرکز کنید، اما مواظب باشید که از حقایق غافل نشوید!

فال روزانه آبان

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما می‌دانید که بعضی اوقات مثل یک گاو نر سر سخت و لجوج می‌شوید. امروز،‌ با وجود بهرام جنگجو که بوسیله پلوتون سلطه جو فعال شده، ممکن است بخواهید که برای حفظ موقعیت کنونی خود بجنگید. با این حال مواظب باشید،‌ به خاطر چیزی که به سختی در مورد آن اعتقاد دارید و این درحالیست که واقعیت را نمی‌دانید و حتی اگر به روشی و واضحی آن را بشنوید رأی خود را تغییر نمی‌دهید. به یاد داشته باشید، تمایل داشتن برای کسب اطلاعات جدید نه فقط نشانه ای از باهوشی و زیرکی است، بلکه می‌تواند شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش دهد

فال روزانه سه‌شنبه ۲۲ آبان

فال روزانه آذر

فال روزانه متولدین آذر ماه

شما اکنون درمرتبه و مقامی‌هستید که هر شخصی در آرزوی این مقام به سر می‌برد، اما شما از این مرحله راضی نمی‌باشید و به نوعی کارهایی که انجام می‌دهید شما را راضی نمی‌کند به همین دلیل به دنبال راه حل‌های جدیدی هستید. بیش از حد به خود مغرور نشوید زیرا ممکن است در اثر غرور زیاد همین جایگاهی را که در حال حاضر دارید را نیز از دست بدهید. به روزهایی فکر کنید که در آرزوی چنین جایگاهی بودید و چه مشقاتی را متحمل شدید تا اکنون بدین حا رسیدید با این افکار غرور را از خود دور کنید.

فال روزانه دی

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز هیچ حد و مرزی برای قدرت تخیل شما وجود ندارد و با به کارگیری تخیلات خود نقشه های خارق العاده ای برای آینده تان خواهید کشید. پر و بال پرنده ی خیالتان را نچینید و آن را آزاد بگذارید تا هر چقدر که می خواهد بالا برود. طی چند روز آینده از ایده هایی که به ذهنتان می رسند یک لیست منظم تهیه کنید. آنهایی که بیش از اندازه غیر منطقی هستند را خط بزنیدو از میان گزینه هایی که دارید بهترین آنها را انتخاب کنید. این احتمال وجود دارد که امروز مبلغی هر چند نه چندان قابل توجه به دستتان برسد، سعی کنید چون به طور غیر منتظره به دستتان سیده است نسبت به آن بی تفاوت نباشید و از آن برای حل برخی از مشکلات کوچک مالیتان استفاده کنید.
فال روزانه بهمن

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز ذهن شما می تواند در خدمت رسانی به دیگران غوغا به پا کند! شما این اواخر برای خودتان هم ایده های خیلی خوبی داشته اید و نتایج خوبی را هم به دست آورده اید. حالا به این فکر افتاده اید که این افکار و ایده های خود را با دیگران هم در میان گذاشته و به آنها کمک کنید از اقبالی که به شما روی آورده است بهره مند شوند. یکی از دوستانتان ممکن است امروز با پیشنهاد انجام یک کار اشتراکی به سراغ شما بیاید. پیش از پذیرفتن هر تعهدی همه ی جوانب را در نظر گرفته و از این که واقعا دلتان می خواهد این کار را انجام دهید اطمینان حاصل کنید. شما که نمی خواهید بعدا با کنار کشیدن خودتان او را از دست خودتان ناراحت کنید؟!
فال روزانه اسفند

فال روزانه متولدین اسفند ماه

مسائل کاری و حرفه ای در حال حاضر دارند برای شما خیلی خوب پیش می روند، اما شما از این که دلتان می خواهد این مسیر را ادامه دهید یا خیر اطمینان کامل ندارید. شاید به فکر دنبال کردن راه های دیگری بیفتید که همیشه دلتان می خواسته است آنها را امتحان کنید، اما هرگز فرصت این کار را نداشته اید. شما مجبور نیستید همین حالا تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. برای این کار یک دنیا وقت خواهید داشت، پس تا زمانی که اطمینان کامل پیدا نکرده اید دست به هیچ حرکتی نزنید. در این که شما عشقتان را باتمام وجود دوست دارید هیچ شکی نیست، اما بد نیست هر از گاهی او را کمی در انتظار حرف های عاشقانه تان بگذارید!
اگر نظر ، انتقاد یا پیشنهادی در مورد این بخش از مجله بانوان صورتی‌ها دارید از طریق کامنت به ما اعلام کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.