مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمایندگی فروش زوتی چین در آمریکا، هفته آینده افتتاح می‌شود

برند زوتی به‌دنبال فتح بازار آمریکا است. این خودروساز چینی تا هفته‌ی آینده نمایندگی‌های فروش محصولات خود را در این کشور معرفی می‌کند.

جنگ تجاری امریکا با چین به هیچ وجه نمی‌تواند زوتی (Zotye) را از تلاش برای فروش محصولات خود در ایالات متحده باز دارد؛ این شرکت اولین نمایندگی‌های خود در آمریکا را ۱۰ بهمن، در نمایشگاه اتحادیه ملی نمایندگی‌های خودرو (NADA) معرفی خواهد کرد.

Zotye Domy X7

بیانیه‌ی زوتی، حاوی جزییات کمی در مورد برنامه‌های این شرکت است؛ اما خودروساز چینی اشاره کرد، انتظار می‌رود نمایندگی‌های فروش زوتی، اولین عرضه‌کنندگان  خودروهای چینی در امریکا باشند.

درحالی‌که انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری تا هفته‌ی آینده منتشر شوند، زوتی قبلاً اعلام کرده که اولین مدل مخصوص بازار آمریکا یک شاسی‌بلند خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. زوتی هنوز بیش از این اطلاعاتی در مورد محصولات خود منتشر نکرده اما گفته می‌شود که فرایند مهندسی، توسعه و تکمیل محصولی باکیفیت برای بازار امریکا، هم‌اکنون در حال انجام است.

 Zotye / زوتی T700

با وجود سیاست خاص زوتی در حفظ اطلاعات محصولات خود، اما صفحه‌ی فیسبوک زوتی آمریکا پر از تصاویر کراس‌اور T700 است که اساساً نسخه‌ی چینی از نسل اول رنجرور ایووک (Range Rover Evoque) به شمار می‌رود. بااین‌حال HAAH Automotive Holdings (صاحب امتیاز توزیع محصولات این شرکت در ایالات متحده) قبلاً‌ اعلام کرده بود، زوتی توسعه‌ی مدل‌های متعددی را در دستور کار دارد که جدیدترین آن‌ها، طی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ راهی بازار آمریکا می‌شود.

Zotye / زوتی

مقاله‌های مرتبط:

زوتی برند شناخته‌شده‌ای در خارج از چین نیست، اما این شرکت بیشتر به خاطر طراحی   جذاب در بازار داخلی شناخته می‌شود. علاوه‌بر T700، زوتی محصول دیگری به نام SR9 دارد که شباهت زیادی به پورشه ماکان دارد. شاسی‌بلند زوتی T600 این شرکت هم مشابه فولکس‌واگن تیگوان است، درحالی‌که مدل Traum Meet3 ما را به یاد مرسدس بنز GLC می‌اندازد.

Zotye / زوتی

باید تا زمان رونمایی از اولین محصول زوتی برای بازار آمریکا منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شرکت از خودروهای مشابه‌سازی شده‌ی خود در این کشور استفاده می‌کند یا نه. اما باید بدانیم که خودروسازانی که زوتی در بازار چین از آن‌ها کپی‌برداری می‌کند، حساسیت زیادی روی بازار آمریکا دارند و به‌دلیل قوانین کپی‌رایت می‌توانند از این شرکت شکایت کنند. این موضوع را می‌توان با کپی‌برداری شرکت هندی ماهیندرا از جیپ (متعلق به گروه خودروسازی فیات کرایسلر) مقایسه کرد که دقیقاً‌ با همان شمایل جیپ سنتی و با نام Roxor در آمریکا عرضه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.