مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

راگامگ: انسان‌ها،‌‌ آدم‌های عجیبی هستند، بعضی از آنها با تمام وجود آرزوی ازدواج می‌کنند و پس از اینکه این آرزو پاسخ داده شد و متاهل شدند دوباره با تمام وجود آرزو می‌کنند که طلاق بگیرند و از شریک زندگی‌شان جدا شوند. این قضیه در میان سلبریتی‌ها رواج بیشتری دارد و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که هر از گاهی خبری از طلاق و ازدواج دوباره آنها در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

گاهی اوقات نیز سلبریتی‌هایی که به اخلاق و رعایت اصول خانوادگی پایبند نیستند حتی در زمانی که ازدواج کرده‌اند نیز روابطی ناپایدار را برقرار می‌کنند و با خیانت به همسرشان، اصول اولیه ازدواج و تاهل را زیر سؤال می‌برند.

به سلامتی تعداد این سلبریتی‌ها کم هم نیست و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که از خیانت ابایی ندارند و چندین بار تاکنون دست آنها رو شده است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم با هم به سلبریتی‌های خائنی اشاره کنیم که از هرفرصتی برای خیانت به همسر خود استفاده می‌کنند.

آرنولد شوارتزنگر

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

ترمیناتور دنیای سینما که بعدها وارد دنیای سیاست هم شد و مدتی سکان فرمانداری کالیفرنیا را در دست داشت ظاهراً رابطه خوبی با همسرش، ماریا شیور، (Maria Shiver)، و چهار فرزندش دارد، اما از قرار معلوم این سکه روی دیگری نیز داشت و لس‌آنجلس‌ تایمز گزارش داده است که آرنولد شوارتزنگر مدت‌ زیادی است با یکی از ندیمه‌های منزل‌اش رابطه دارد و ماحصل این ارتباط یک فرزند است.

این‌گونه که پیداست این رابطه ریشه‌ای قدیمی و کهنه دارد و به اواخر سال‌های دهه ۹۰ میلادی باز می‌گردد. جالب است بدانید آرنولد شوارتزنگر در اکتبر سال ۱۹۹۷ از میلدرد بینا (Mildred Baena)، که خدمتکار خانه‌اش بود صاحب پسری شد و در سپتامبر همان سال، ماریا شیور، همسر رسمی و قانونی آرنولد برای او فرزندی به دنیا آورد.

خیانت‌های آرنولد به همین‌جا ختم نمی‌شود و گفته می‌شود او با بریجیت نیسلون (Brigitte Nielson)، که در فیلم «سونیا قرمز» (Red Sonia) با وی همبازی بود نیز وارد رابطه شده بود.

آرنولد شوارتزنگر در کتاب خاطرات شخصی خود اشاره کرده است که رابطه با بریجیت نیلسون باعث شد متوجه شود چقدر به ماریا شیور علاقه دارد و به همین دلیل دست از خیانت کشیده است. البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که این رابطه به لحاظ زمانی به قبل از ازدواج آرنولد و شیور باز می‌گردد و از این لحاظ نمی‌توان به آرنولد شوارتزنگر تهمت خیانت زد.


ادی کیبریان

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

ادی از آن دسته سلبریتی‌هایی است که واقعاً خیانت در خونش است و هر کارش که بکنید باز هم نمی‌تواند به زندگی‌اش پایبند بماند. ادی نه تنها به برندی گلانویل (Brandi Glanville)، که یک مدل بسیار زیبارو است خیانت کرد بلکه به لی‌ آن ریمز (LeAnn Rimes) نیز که یک خواننده سبک کانتری بسیار محبوب به‌حساب می‌آید خیانت کرده است.

ادی کیبریان زمانی که با برندی گلانویل در ارتباط بود با شینا ماری (Scheana Marie)، روی هم ریخت و شینا در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه‌ای با یو‌.‌اس ویکلی پرده از این راز برداشت و مدعی شد هفت سال پیش با ادی آشنا شد و حدود شش یا هشت ماه بدون اینکه بداند ادی ازدواج کرده است با او در ارتباط بود. شینا در ادامه گفت پس از اینکه فهمید ادی متاهل است قضیه را با او درمیان گذاشت اما ادی کیبریان با وقاحت تمام جریان ازدواجش را پنهان کرد و وقتی به او فشار آوردم و دید که نمی‌تواند حقیقت را کتمان کند به اشتباهی که کرده بود اعتراف کرد.

پس از آن قضیه شینا ماری مدت زیادی با ادی کیبریان در ارتباط نبود و حتی با او صحبت هم نمی‌کرد تا اینکه دوباره در سال ۲۰۰۹ ادی به سراغش می‌رود، در آن زمان ادی همچنان متاهل بود و شینا باز هم دست رد به سینه ادی می‌زند تا اینکه ادی کیبریان با لی‌ آن ریمز وارد رابطه می‌شود و در سال ۲۰۱۱ با برملا شدن این قضیه، ادی، گلانویل را طلاق می‌دهد و ریمز را به همسری انتخاب می‌کند.

از آن زمان تاکنون یا عقل ادی کیبریان سر جایش آمده و دیگر خیانت نکرده است یا اینکه ممکن است خیانت کرده و کسی هنوز از این خیانت باخبر نشده است. به هر ترتیب بدون شک اگر ادی دست از پا خطا کرده باشد در آینده خبرهای بیشتری از او خواهیم شنید.


جسی جیمز

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

در این قسمت به یکی از خیانتکارترین سلبریتی‌های هالیوودی رسیدیم که داستان خیانت‌های او هرگز تمامی ندارد، خیانت جیسی جیمز به ساندرا بولاک و کیت ون دی (Kat Von SD)، تنها قسمتی از داستان خیانتکاری‌های جسی جیمز است.

در مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ ساندرا بولاک که با جیسی جیمز ازدواج کرده بود حسابی برای همسرش سنگ تمام گذاشت و از عشق و وفاداری او تعریف کرد اما این تعریف و تمجید‌ها دیری نپایید و چند روز بعد خبر خیانت جسی جیمز به ساندرا بولاک در رسانه‌ها منتشر شد. از قرار معلوم زمانی که ساندرا بولاک بیچاره برای فیلم‌برداری از منزل خارج می‌شده است جسی جیمز با خیال راحت با افراد مختلفی وارد رابطه شده بود و حسابی به بولاک خیانت کرده بود.

خیانت چیزی نیست که کسی بتواند راحت با آن کنار بیاید و بولاک در نهایت از جسی جیمز جدا شد، در نتیجه جسی جیمز سراغ کیت ون دی رفت و در ژانویه سال ۲۰۱۱ شاهد خبر نامزدی آنها بودیم. اما این نامزدی دیری نپایید چرا که در سپتامبر همان سال خبر خیانت‌های دوباره جسی جیمز در رسانه‌‌ها پیچید.

در آن زمان گفته شد که جسی جیمز تاکنون به ۱۹ نفر خیانت کرده است و به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد جسی جیمز تا آخر عمر بتواند همسری را برای همیشه در اختیار خود داشته باشد.


کلر دینز

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

این هنرپیشه زیباروی هالیوودی را بیشتر به دلیل بازی در سریال هوم‌لند (HomeLand) می‌شناسیم، کلر دینز در سال ۱۹۹۷ با بن لی، یکی از خواننده‌های آمریکایی آشنا شد و از آن زمان تا سال ۲۰۰۳ بایکدیگر بودند. عشق این دو با شایعاتی در خصوص رابطه کلر دینز و بیلی کروداپ (Crudup) به سردگی گرایید.

در سال ۲۰۰۴ شایع شد که کلیر دینز با بیلی کروداپ بازیگر فیلم Stage Beauty وارد رابطه شده است. جالب است بدانید در آن زمان بیلی کروداپ نیز متاهل بود و با ستاره سریال Weep، ماری لویی پارکر ازدواج کرده بود. جالب‌تر اینکه در آن زمان ماری لویی پارکر از بیلی کروداپ یک فرزند ۷ ماهه را باردار بود.

قضیه خیانت کلر دینز تنها به بن لی ختم نمی‌شود و او پس از اینکه دل بن لی را شکست و با بیلی کروداپ روی هم ریخت، با هیو دنسی (Hugh Dancy)، بازیگر فیلم Evening وارد رابطه شد و در سال ۲۰۰۹ شاهد ازدواج کلر دینز و هیو دنسی بودیم، از آن زمان تاکنون خبری از خیانت کلر دینز به بیرون منتشر نشده است و از قرار معلوم آتش عشق‌اش فروکش کرده و به زندگی متاهلی با هیو دنسی پایبند مانده است.


تایگر وودز

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

ممکن است شما هم مثل ما به ورزش گلف علاقه‌ای نداشته باشید اما بدون شک تایگر وودز، معروف‌ترین گلف‌باز تاریخ را می‌شناسید. تایگر وودز چندین سال پشت‌سر هم بیشترین درآمد را در میان تمامی ورزشکاران داشت و پول و ثروت زیاد باعث تخریب رویحه و خیانت‌های او شد.

تایگر وودز با الین نوردگرن (Elin Nordegren)، یکی از مدل‌های زیبا و خوش‌تراش سوئدی ازدواج کرده بود و زندگی خوبی داشتند تا اینکه در سال ۲۰۰۹ خبر خیانت تایگر وودز به الین نوردگرن در رسانه‌ها پیچید.

از قرار معلوم تایگر وودز با بیشتر از ۱۲۰ نفر وارد رابطه شده بود و گفته می‌شود زمانی که الین نوردگرن از خیانت‌های تایگر باخبر شد با یک چوب گلف به دنبالش افتاد و او را از خانه بیرون کرد.

پس از این رسوایی که حاشیه‌‌های زیادی به دنبال داشت، تایگر وودز از الین نوردگرن جدا شد و با لیندسی وُون (Lindsey Von)، قهرمان اسکی در المپیک رابطه برقرار کرد. اما این رابطه هم دیری نپایید و تایگر با آماندا بوید، همسر سابق یکی از گلف‌بازان معروف وارد رابطه شد.

تایگر وودز رابطه‌اش با آماندا را کاملاً تکذیب کرد و لیندسی وون نیز دلیل جدایی خودش از تایگر را شلوغی زندگی تایگر وودز ذکر کرد و مدعی شد جدایی آنها ریشه‌ای در خیانت‌های تایگر وودز ندارد.


دین مک‌درموت

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

دین در ژوئن سال ۱۹۹۳ با مری جو یوستاس (Mary Jo Eustace)، که یک مجری کانادایی و زیباروی تلویزیون بود ازدواج کرد، او از مری جو یوستاس دارای دو فرزند بود تا اینکه درسال ۲۰۰۵ دین مک‌درموت برای بازی در فیلم‌ Mind Over Murder در کنار هنرپیشه دیگری با نام توری اسپلینگ قرار گرفت، در آن زمان توری نیز متاهل بود و پس از آشنایی توری و دین مک‌درموت رابطه‌ای آتشین بین این دو درگرفت و کار به جایی رسید که هر دو هنرپیشه، از همسرهای فعلی خود جدا شدند و در ماه می ۲۰۰۶ شاهد ازدواج دین مک‌درموت و توری اسپلینگ بودیم.

جالب اینجاست که دین مک‌درموت به توری اسپلینگ نیز خیانت کرد و قضیه خیانت‌های او به جایی کشید که راهی کلینیک شد و از روانپزشکان درخواست کمک کرد تا شاید از این طریق بتواند به زندگی‌ پرخیانت‌اش خاتمه بخشد.


کوبی برایانت

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

کوبی یکی از بهترین بسکتبالیست‌های تاریخ این ورزش است و جوانان ایرانی نیز به او علاقه زیادی دارند، این بسکتبالیست که ۱۹۸ سانتی‌متر قد دارد یکی از خیانتکارترین بسکتبالیست‌های دنیاست و در سال ۲۰۰۳ گزارش شد که با یک منشی ۱۹ ساله هتل وارد رابطه شده است. کار به‌اندازه‌ای بالا کشید که کوبی مجبور شد در نهایت به ارتباط با این منشی اعتراف کند.

قضیه خیانت‌های کوبی به همین یک مورد ختم نمی‌شود و ونسا برایانت، همسر کوبی دل پری از شوهرش دارد و در همین زمینه ونسا به اینترنشنال بیزنس تایمز در سال ۲۰۱۱ گفت که کوبی دست کم سالی ۱۰ بار به او خیانت میکند و تاکنون با حدود ۱۰۵ نفر ارتباط خارج از ازدواج داشته است. ونسا بریانانت که دیگر نمی‌توانست خیانت‌های کوبی را تحمل کند در سال ۲۰۱۳ درخواست طلاق کرد اما به دلایلی نامشخص از این درخواست صرف‌نظر کرد و همچنان به زندگی با کوبی برایانت ادامه می‌دهد و خیانت‌های او را تحمل می‌کند.


چارلی شین

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

در این قسمت به یکی دیگر از سلبریتی‌های دردسرساز هالیوود رسیدیم که نه تنها سابقه بدی در خیانت دارد بلکه به سوء‌مصرف الکل و موادمخدر نیز معروف است. در همین راستا در سال ۲۰۰۵ خبرهای خیانت او به دنیس ریچاردز، همسر آن زمان چالی شین در رسانه‌ها دست به دست شد. در آن زمان دنیس ریچارد دومین فرزندش را از چارلی شین باردار بود اما نتوانست فشار رسانه‌ها و لکه‌دار شدن غرورش را تحمل کند و از چارلی شین درخواست طلاق کرد.

از طرف دیگر چارلی شین این اتهامات را کاملاً بی‌اساس خواند و مدعی شد هرگز به همسرش خیانت نکرده است. اما درنهایت شاهد جدایی دنیس ریچاردز و چارلی شین بودیم.

هنوز مهر طلاق چارلی شین خشک نشده بود که بروک مولر (‌Brooke Mueller) را به همسری برگزید. همان‌گونه که انتظار می‌رفت این ازدواج نیز پایان خوشی نداشت و در سال ۲۰۱۰ پایگاه خبری رادار آنلاین از خیانت‌های چارلی شین پرده برداشت و یک بار دیگر آبروی این سلبریتی را به باد داد.

حاشیه‌های زندگی چارلی شین به‌اندازه‌ای بود که بروک مولر نیز نتوانست این شوهر عیاش را تحمل کند و در سال ۲۰۱۰ شاهد طلاق این زوج بودیم. شیطنت‌های چارلی شین که نزدیک به ۳۰ فیلم بلند را در کارنامه‌اش دارد دست آخر کار دستش داد و در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که به اچ‌آی‌وی مبتلا است. البته چارلی در سال ۲۰۱۱ از این موضوع باخبر می‌شود اما قضیه را مخفی نگه می‌دارد.


آزی آزبورن

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

آزی از آن دسته خواننده‌های است که همیشه زندگی‌اش حاشیه‌های زیادی را به‌دنبال داشته اما به رغم تمامی این شایعه‌ها تأثیر آزبورن در موسیقی هوی متال را نمی‌‌توان نادیده گرفت و بسیاری او را پدر هوی متال می‌نامند.

آزی چیزی حدود ۳۳ سال بود که با همسرش شارون ازدواج کرده بود اما در می سال ۲۰۱۶ پیوند مقدس ازدواج را زیر پا گذاشت و با آرایشگر خانوادگی‌شان وارد رابطه شد. البته از قرار معلوم این رابطه ریشه‌‌ای طولانی داشت و آزی و میشل پوه (Michelle Pugh)، حدود چهار سال با هم در ارتباط بودند تا اینکه در نهایت همسر آزی از این رابطه پرده بر می‌دارد.

میشل پوه مدتی بعد از برملا شدن رابطه‌اش با آزی به مجله پیپل گفت که آزی واقعاً او را دوست داشته و آنها رابطه‌ای بسیار جدی و عمیق برقرار کرده بودند. اما این سکه روی دیگری نیز داشت و به‌رغم اینکه میشل پوه از رابطه‌اش با آزی آزبورن رضایت کامل داشت، نماینده آزی در همین رابطه به مجله پیپل گفته بود که آزی آزبورن از اینکه به همسرش خیانت کرده و با میشل پوه روی هم ریخته بسیار ناراحت و پشیمان است و خدا را شکر می‌کند که همسرش شارون، پس از اینکه از این رابطه باخبر شد باز هم کنار آزی ماند و از او حمایت کرد.

از قرار معلوم خیانت‌های ازی آزبورن به همین‌جا ختم نمی‌شود و پایگاه خبری پیج‌سیکس (Page Six)، نیز در همین زمینه مدعی شد آزی در طول زندگی خود خیانت‌های زیادی را مرتکب شده است اما رابطه او با میشل میخ آخری به تابوت خیانت‌های آزبورن بود و باعث شد تا وی به تمامی اشتباهات گذشته اعتراف کند و به فکر جبران آنها باشد.


کریس راک

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

کریس راک که سال‌های زیادی است فیلم‌های کمدی و بامزه بازی می‌کند و حسابی ما را می‌خنداند چیزی حدود ۲۰ سال بود که با همسرش، مَلک، ازدواج کرده بود تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۱۶ شاهد خبر طلاق این بازیگر بودیم.

مدتی پس از طلاق کریس اعتراف کرد که جدایی او از همسرش ریشه در خیانت کریس داشته است و می سال ۲۰۱۷ به رولینگ استون گفت به غیر از همسرش با سه زن دیگر نیز که یکی از آنها سلبریتی بسیار معروفی است وارد رابطه شده بود.

کریس راک در خصوص خیانت خود گفت واقعاً از کاری که کرده شرمنده است و از آنجایی که در دنیای سلبریتی‌ها همه‌چیز بیش از حد بزرگنمایی می‌شود از اینکه آبرویش رفته واقعاً شرمسار است و احساس ندامت می‌کند.

پایگاه خبری پیج‌‌ سیکس قضیه ارتباط کریس راک با سلبریتی که به آن اشاره کرده بود را دنبال کرد و بعد‌ها مشخص شد کریس با کِری واشینگتن (Kerry Washington)، که در فیلم «فکر کنم عاشق همسرم هستم» (I Think I Love My Wife)، با یکدیگر همبازی بودند وارد رابطه شده بود. کری واشینگتن با کریس راک در خصوص این اتهام جدید هیچ نظری مطرح نکردند اما از قرار معلوم کری واشینگتن و کریس حدود ۶۰ ماه با هم در ارتباط بودند تا اینکه در نهایت همسر کریس از این قضیه باخبر می‌شود.


کریستین استوارت

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

بدون شک شما هم کریستین را مثل ما با مجموعه‌فیلم‌های «گرگ و میش» می‌شناسید، از این فیلم ۵ قسمت ساخته شد و در مجموع فروشی بیشتر از ۳ میلیارد دلار داشت، اما جالب است بدانید کریستین استوارت با فیلم «اتاق وحشت» که نقش دختر جودی فاستر را در این فیلم بازی می‌کرد در سطح جهانی معروف شد. استوارت که در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان جوا‌ن‌ترین داور جشنواره کن در این فستیوال حضور پیدا کرد سابقه بسیار بدی در خیانت دارد.

در همین زمینه در سال ۲۰۱۲ شاهد تصویری از استوارت و روپرت سندرز (Rupert Sanders)، کارگردان فیلم سفیدبرفی و هانتسمن به بیرون منتشر شد که در آن زمان سندرز متاهل بود و همین قضیه باعث رسوایی این دو سلبریتی شد.

استوارت در پاسخ به افتضاحی که به بار آورده بود متنی منتشر کرد و گفت از رفتارش شرمنده است، اما این پاسخ نتوانست زخم‌های همسر سندرز را کاهش دهد و به‌رغم اینکه سندرز از همسرش دو فرزند داشت در نهایت کار این زوج به جدایی کشید.

از قرار معلوم خیانت‌های کریستین استوارت به همین‌جا ختم نشد و او با یک هنرپیشه در ارتباط بود که در همان زمان با یک خواننده فرانسوی نیز وارد ارتباط شد و این خواننده را نیز به یک سلبریتی دیگر ترجیح داد تا داستان خیانت‌های کریستین استوات پایانی نداشته باشد.


بن افلک

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

بن افلک را به‌خوبی می‌شناسم و تمامی فیلم‌هایش را در مقام کارگردان و بازیگر دیده‌ایم و از آنها لذت برده‌ایم اما بن افلک چیزهای زیادی برای پنهان کردن دارد که نمی‌خواهد از آنها خبر داشته باشیم. این سلبریتی موفق زمانی که با جنیفر لوپز نامزد بود، در فیلم دِردویل (Daredevil)، با جنیفر گارنر وارد رابطه شد.

بن افلک مدتی بعد به این قضیه اعتراف کرد و مدعی شد اولین بار جنیفر گارنر را در فیلم پرل‌هاربرو (Pear Harbor) دید و پس از آن برای بازی در کنار او در فیلم دردویل لحظه‌شماری می‌کرد و همین فیلم بود که رابطه آنها را قوی‌تر کرد و باعث شد بن عاشق جنیفر گارنر شود.

در آن زمان جنیفر گارنر با اسکات فولی (Scott Foley)، ازدواج کرده بود و رابطه او با بن افلک باعث شد کار جنیفر و اسکات به طلاق بکشد. در نهایت ازدواج جنیفر گارنر و بن افلک نیز ختم به خیر نشد و در سال ۲۰۱۷ شاهد این جدایی این زوج سلبریتی بودیم.

این طلاق حاشیه‌های زیادی را به‌دنبال داشت و باعث شد برملا شود که بن افلک حتی به جنیفر گارنر نیز پایبند نبوده و مدت‌های زیادی با لیندسی شوکوس (Lindsay Shookus)، یکی از تهیه‌کننده‌های هالیوود رابطه داشته است.

پایگاه خبری رادار آنلاین در این زمینه گزارشی منتشر کرد و مدعی شد بن افلک از سال ۲۰۱۳ با لیندسی رابطه داشته است اما برای اینکه کسی از این رابطه باخبر نشود این دو هرگز با هم بیرون نمی‌رفتند. جالب اینجاست که از قرار معلوم بن افلک و لیندسی لوهان برای محکم‌کاری هم که شده از سرویس‌های ایمیل عمومی استفاده نمی‌کردند و از طریق ایمیل‌های خصوصی با هم در ارتباط بودند.

جنیفر گارنر از بن افلک در نهایت جدا شد اما ظاهراً بن و لیندسی همچنان با هم ارتباط دارند تا یکی دیگر از خیانت‌کارترین سلبریتی‌های هالیوود را بن افلک بدانیم.


دیوید بورناز

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

اگر اهل سریال‌های آمریکایی باشید به احتمال زیاد هنرنمایی دیوید بورناز را در سریال‌ استخوان‌ها دیده‌اید. این سلبریتی سرشناس با جمی برگمن (Jaime Bergman)، بازیگر سریال آنجل که دیوید بورناز نیز در این سریال حضور داشت ازدواج کرده بود و حدود ۱۰ سال از ازدواج آنها می‌گذشت که خبرهای خیانت دیوید بورناز در رسانه‌ها پیچید.

در ماه می سال ۲۰۱۰ دیوید بورناز به مجله پیپل گفت من با خیانت، ازدواجم را لکه‌دار کردم اما سعی دارم در این خصوص صادق باشم و به همین دلیل به اشتباه خودم اعتراف کردم. وی در صحبت‌های خود گفت یکی از افرادی که با او رابطه داشته و نمی‌خواهد نامش را فاش کند مدتی است بابت این قضیه از دیوید بورناز اخاذی می‌کند.

پایگاه خبری رادار آنلاین در این زمینه مدعی شده است که دیوید بورناز مبالغ بسیار هنگفتی را برای ساکت کردن این زن پرداخت کرده و از این شرایط به تنگ آمده است و می‌خواست با برملا کردن خیانتش از شر اخاذی‌ها خلاص شود. از قرار معلوم خیانت‌های دیوید بورناز به یک مورد ختم نمی‌شود و با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن نیز وارد رابطه شده بود.

با کمال تعجیب جمی برگمن، همسر دیوید بورناز به‌رغم اینکه در جریان خیانت‌‌های همسرش دیوید قرار گرفته است باز هم به زندگی با او ادامه می‌دهد اما بدون شک اگر از حالا به بعد دیوید دست از پا خطا کند، جمی برگمن حسابش را کف دستش خواهد گذاشت.


اسکات دیسیک

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

اسکات دیسیک حدود یک دهه با کورتنی کارداشیان رابطه داشت اما در این زمینه نیز بوی خیانت به مشام می‌رسد و در مارس سال ۲۰۰۸ در یکی از برنامه‌های «پابه‌پای خانواده کارداشیان» (Keeping Up With The Kardashians)، شاهد قسمتی بودیم که در گوشی اسکات دیسیک پیامک‌هایی از یک زن غریبه پیدا شده بود.

او در این برنامه کارهای خودش را توجیح کرد اما مدتی بعد در جولای ۲۰۱۵ با کلویی بارتولی (Chloe Bartoli)، که یک آرایشگر معروف است در موناکو دیده شد و یک بار دیگر خبر خیانت‌های اسکات دیسیک در رسانه‌ها چرخید. ناگفته نماند در آن زمان اسکات دیسیک و کورتنی کارداشیان از هم جدا شده بودند اما باز هم رابطه اسکات دیسیک و این آرایشگر معروف خبرساز شد.


سیه‌نا میلر

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

سیه‌نا با جود لا، ازدواج کرده بود که خبر رابطه جود و پرستار بچه‌ آنها در رسانه‌ها پیچید، اما از قرار معلوم سیه‌نا میلر نیز ید طولایی در خیانت دارد و از این لحاظ در حق جود لا چیزی کم نگذاشته است چرا که گفته می‌شود زمانی که سیه‌نا میلر با جود لا ازدواج کرده بود با دنیل کریگ، بازیگر انگلیسی نقش جیمز باند وارد رابطه شده بود.

سیه‌نا درنهایت با تام استاریج (Tom Sturridge)، ازدواج کرد و از او یک دختر با نام مارلو (Marlowe) نیز دارد، اما از قرار معلوم هنوز هم ریگی در کفش سیه‌نا میلر است و در همین زمینه رادار آنلاین در اکتبر سال ۲۰۱۵ گزارش داد که سینه‌نا با برد پیت ارتباط دارد.


برد پیت

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

چیزی بیشتر از ۱۰ سال از عشق برد پیت و آنجلینا جولی می‌گذرد و پس از اینکه برد پیت، قلب جنیفر آنیستون زیبارو را شکست و به آنجلینا دل سپرد این زوج عاشق همیشه به‌عنوان مصداق بارز عشق و وفاداری شناخته می‌شوند.

برد پیت در دسامبر سال ۲۰۰۸ به رولینگ استون گفت که عشق آنها در صحنه فیلم آقا و خانم اسمیت شکل گرفته است اما در آن زمان هنوز برد پیت با جنفیر آنیستون ازدواج کرده بود و از این لحاظ عشق آنها در نظر آنیستون خیانتی بیش تصور نمی‌شد.

از قرار معلوم عشق برد پیت به آنجلینا جولی پس از گذشت یک دهه فروکش کرده است و گفته می‌شود در اکتبر سال ۲۰۱۵ و زمانی که برد پیت تهیه‌کنندگی فیلم «شهر گمشده زی» (Lost City Z) را برعهده داشت با سیه‌نا میلر، بازیگر این فیلم روی هم ریخته بود.

گفته می‌شود پس از آشنایی برد پیت و سیه‌نا میلر در این فیلم، روزی نبود که آنجلینا جولی نام سیه‌نا را از دهان برد پیت نشود، ظاهراً کار به جایی رسید که آنجلینا برد پیت ممنوع کرد تا نزدیک سیه‌نا حضور پیدا کند. از قرار معلوم آنجلینا جولی چندین روز نیز با برد پیت سر همین قضیه قهر بود و حرف نمی‌زد. در نهایت نیز کار بالا گرفت و در سپتامبر سال ۲۰۱۶ آنجلینا جولی درخواست طلاق گرفت و عطای برد پیت را به لقایش بخشید.

گفته می‌شود از تابستان سال ۲۰۱۷ نیز برد پیت با سیه‌نا میلر ارتباط جدی‌تری دارد و گوشش به شایعات بدهکار نیست و کار خودش را می‌کند.


کریس براون

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

کریس براون از آن سلبریتی‌هایی است که هیچ وقت نمی‌تواند سر جایش بنشیند و شایعات روابط مشکوک او همیشه در صدر خبر رسانه‌ها است. در سال ۲۰۱۳ نیز کریس براون رسما به پاور ۱۰۵.۱ اعتراف کرد که همزمان با ریحانا و کروچ ترن (Karueche Tran)، رابطه داشته است. رفتار کریس براون باعث شد تا در نهایت ریحانا در بهار سال ۲۰۱۳ از کریس جدا شود و کریس براون فرصت بهتری برای ادامه رابطه با کروچ ترن پیدا کرد.

این رابطه تا سال ۲۰۱۵ ادامه پیدا کرد تا اینکه کروچ متوجه شد کریس براون با یک مدل زیبارو با نام نیا (Nia)، رابطه برقرار کرده و این مدل از کریس براون باردار است، در نتیجه کروچ نیز پای خودش را از زندگی کریس براون بیرون کشید.

حدود یک سال بعد کریس براون پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در این پست سعی نمود تا خیانت‌هایی که انجام داده را توجیه کند. اما این موارد باعث نمی‌شود کریس براون را یکی از خیانت‌کارهای هالیوود خطاب نکنیم.


الیزابت تیلور

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

الیزابت در دوران طلایی خود یکی از مشهورترین بازیگران زن دنیا به‌حساب می‌آمد و با دو جایزه اسکار توانست نام خودش را در تالار هنرمندان سینما جاودان کند، این بازیگر فقید با ۷ نفر ازدواج رسمی داشت که این آمار در نوع خودش کاملاً عجیب به‌نظر می‌رسد.

بر اساس کتابی که زندگینامه الیزابت تیلور را به تصویر کشیده است، تیلور زمانی که با ادی فیشر ازدواج کرده بود با مرد دیگری نیز رابطه داشت و در نهایت از فیشر طلاق گرفت به عقد همان مرد درآمد، جالب است بدانید این مرد هنرپیشه معروف آن زمان، ریچارد برتون بود.

وی به هیچ‌کدام از ازدواج‌های خود پایبند نبود و گفته می‌شود با دیگر هنرپیشه‌های سرشناس آن زمان مانند تولی کرتیس نیز رابطه داشت. داستان خیانت‌های الیزابت تیلور به اندازه‌ای است که اگر بخواهیم به تمامی آنها اشاره کنیم مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود و حتی نام فرانک سیناترای افسانه‌ای نیز در فهرست افرادی که الیزابت تیلور با آنها رابطه داشته باشه چشم می‌خورد.


جک نیکلسون

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

جک نیکلسون را به‌ اندازه‌ای دوست داریم که حتی حاضر نیستیم در خصوص این سلبریتی معروف حرف بدی بشنویم، اما بد نیست بدانید جک نیکلسون عادت‌های زشت زیادی دارد که یکی از رسواترین آنها خیانت است.

جک نیکلسون چیزی حدود ۱۷ سال با آنجلیکا هیوستون ازدواج کرده بود، اما در طول تمامی این سال‌ها از هر فرصتی برای خیانت به همسرش بهره می‌جست. مدت‌ها بعد در همین زمینه آنجلیکا هیوستون به نیویورک پست گفته بود که جک نیکلسون اولین قرار ملاقاتش با آنجلیکا را بر هم زده بود تا بتواند با یک دختر دیگر ملاقات کند.

آنجلیکا هیوستون در ادامه صحبت‌های خود مدعی شد دفعات زیادی بود که متوجه خیانت جک نیکلسون میشد و بارها نامه‌های عاشقانه‌ای که زنهای دیگر به نیکلسون نوشته بودند را در جیبش پیدا می‌کرد. قضیه خیانت‌های نیکلسون ادامه پیدا کرد تا اینکه نهایتاً در سال ۱۹۹۰، جک نیکلسون، همسرش، آنجلیکا هیوستون را به صرف شام دعوت کرد و به او گفت از ربکا برسارد (Rebecca Broussard)، هنرپیشه زن هالیوودی فرزند دارد و همین قضیه باعث شد تا کاسه صبر جک نیکلسون لبریز شود و کار این زوج درنهایت به جدایی برسد.


جاستین تیمبرلیک

سلبریتی‌هایی که خیانت در خونشان است

این روزها جاستین تیمبرلیک را به‌عنوان پدر و همسر خوب و فداکاری می‌شناسیم که عاشق خوانده‌اش است و از ازدواجش با جسیکا بیل بسیار راضی به‌نظر می‌رسد. اما ظاهراً جاستین در گذشته شیطنت‌های زیادی انجام داده است.

جالب است بدانید در سال ۲۰۰۹،‌ زمانی که با جسیکا بیل رابطه داشت به‌صورت کاملاً مخفی ریحانا را ملاقات می‌کرد، بنا به گزارشی که هالیوود گاسیپ در همین زمینه منتشر کرده است، جاستین و ریحانا تمام سعی‌ خودشان را انجام دادند تا این راز برای همیشه سر به مهر باقی بماند اما چند روزی بیشتر طول نکشید که جسیکا از رابطه میان جاستین و ریحانا باخبر شد.

این‌گونه که پیداست جاستین تنها با ریحانا ارتباط نداشت و بنا به گزارشی که یو‌.‌اس ویکلی (Us Weekly) منتشر کرده بود در سپتامبر سال ۲۰۱۰ تیمبرلیک سه شب را در منزل اولیویا مان (Olivia Munn) سپری کرد.

خوشبختانه شواهد از این حکایت دارد که این شیطنت‌های تیمبرلیک به پایان رسیده و این روزها اینگونه به نظر می‌رسد که دیگر ریگی در کفش ندارد و به جسیکا بیل و پسرس، سیلاس، وفادار و پایبند است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر در این زمینه چیزی به نظر شما رسیده است، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از اطلاعات مفید خود باخبر سازید.

منبع: nickiswift

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.