مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رنگ سال ۲۰۱۹ چه رنگی است؟

راگامگ؛ موسسه پنتون رنگ living coral یا مرجانی زنده را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب نموده است. برای داشتن یک ست رنگی مناسب با این رنگ بهتر است از رنگ‌های سبز، خاکستری، آبی و صورتی استفاده کنید.

رنگ سال 2019 چه رنگی است؟

ستاره | سرویس مد و پوشاک – با شروع سال جدید میلادی همه به دنبال رنگ سال ۲۰۱۹ هستند. در ایران به دلیل نبود مرجعی برای انتخاب رنگ سال، معمولا رنگی که موسسه پنتون به عنوان رنگ سال جدید میلادی انتخاب می‌کند، رنگ سال معرفی می‌شود. در سال ۲۰۱۹ موسسه پنتون یک رنگ شاد و زیبا را به عنوان رنگ سال معرفی نموده است. این رنگ living coral است که در فارسی مرجانی زنده یا گلبهی ترجمه می‌شود. در ادامه به بررسی این رنگ و ست‌های رنگی مناسب  آن در هر فصل می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

رنگ سال ۲۰۱۹ چیست؟

همانطور که اشاره شد، رنگ سال ۲۰۱۹ رنگ مرجانی زنده است که شباهت زیادی به گلبهی دارد. در ابتدا برای شناخت بهتر رنگ سال ۲۰۱۹ ترکیب این رنگ را با رنگ‌های خنثی ببینید.

  • تن رنگ: ترکیب رنگ با خاکستری
  • سایه رنگ: ترکیب رنگ با سیاه
  • ته رنگ: ترکیب رنگ با سفید
رنگ سال 2019 در ترکیب با رنگ های خنثی

ست کردن رنگ سال ۲۰۱۹ (مرجانی زنده)

رنگ مرجانی زنده یک رنگ گرم است و می‌تواند رنگ مناسبی برای فصل بهار و پاییز باشد، ولی می‌توان به راحتی از آن برای ست‌های زمستانه و تابستانه نیز استفاده کرد.

ست کردن رنگ ۲۰۱۹ در زمستان

برای لباس‌های زمستانه بهتر است رنگ تن پوش‌های خود را از بین تن و سایه رنگ‌های سرد انتخاب کنید، پس بهتر است از تن رنگ مرجانی زنده و رنگ‌هایی مانند آبی، بنفش و سبز برای ست کردن لباس‌های خود استفاده کنید. در تصاویر زیر چند ست رنگی مناسب زمستان ۲۰۱۹ را مشاهده کنید.

رنگ سال 2019 چه رنگی است؟

ست کردن رنگ مرجانی زنده

ست کردن رنگ سال 2019
ست کردن رنگ مرجانی زنده برای فصل بهار

در فصل زیبای بهار برای ست کردن رنگ سال ۲۰۱۹ بهتر است از رنگ‌های گرم استفاده کنید و کافی است که رنگ مرجانی را با ارغوانی، زرد زردچوبه ای، صورتی، نارنجی و رنگ‌های روشن ست کنید و خوش لباس باشید.

رنگ سال 2019 چه رنگی است؟

ست لباس با رنگ سال 2019


بیشتر بدانید: مدل شومیز ۲۰۱۹ در طرح‌های جذاب مجلسی و اسپرت


ست کردن رنگ سال ۲۰۱۹ در تابستان

در فصل تابستان برای استفاده از رنگ گلبهی بهتر است که آن را با رنگ‌های سرد مانند آبی روشن، طوسی، سبز و بنفش ست کنید تا خوش لباس باشید.

رنگ سال 2019 چه رنگی است؟

ست کردن رنگ سال 2019

ست کردن رنگ گلبهی در پاییز ۲۰۱۹

در فصل پاییز استفاده از رنگ‌های گرم به انسان حس بهتری می‌دهد و برای ست کردن رنگ مرجانی زنده در این فصل بهتر است رنگ سال ۲۰۱۹ را با رنگ‌هایی مانند نارنجی، قرمز، زرد و تن‌های رنگی این رنگ‌ها ست کنید.
رنگ سال 2019 چه رنگی است؟
در انتها نیز چند ست رنگی مناسب با رنگ گلبهی را مشاهده کنید.
ست رنگ سال 2019
ست رنگ گلبهی
رنگ سال مرجانی زنده

بیشتر بدانید: تناسب رنگ در لباس پوشیدن؛ نکات مهم در ست کردن لباس ها


نظر شما در مورد رنگ سال ۹۸ یا ۲۰۱۹ چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش “ارسال نظر” در پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا ما آن را با سایر کاربران ستاره به اشتراک بگذاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.