مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بلیط هواپیما لحظه آخری

 دلایل متعددی وجود دارد که بر اساس آن شما پی می برید که به بلیط لحظه آخری نیاز دارید. ممکن است یک مسئله مهم خانوادگی یا فرصت شغلی مهم پیش بیاید و یا ممکن است به سادگی در ایجاد مقدمات تعطیلات خود دچار اشتباه شوید. صرفنظر از دلایل شما، اگر به تخفیف سفر لحظه آخری نیاز پیدا کردید باید تلاش کنید تا حد ممکن در رابطه با پرواز و هتل انعطاف‌پذیری به خرج دهید تا بتوانید با ارزانترین معامله به خواسته خود برسید.

 از نکات زیر در یافتن مناسب ترین بلیط هواپیما استفاده کنید:

  • در وبسایت های متفاوت جستجوی سفر، قیمت‌ها را مقایسه کنید. این وب سایت ها داده های مربوط به خرید بلیط هواپیما را در رنج های مختلف و تخفیف های ارائه شده به وسیله فرودگاه ها، خدمات اجاره اتومبیل و هتل ها را گردآوری می کنند. بسیاری از این وب سایت ها از بخش های خاصی برخوردار هستند که به ارائه بلیط های لحظه آخری اختصاص یافته است. پیشنهاد ما به شما وبسایت تیک بان به نشانی https://tikban.com می باشد که کاملترین تنوع پروازی را در خود داراست.
  • سفر خود را برای وقت آزاد برنامه ریزی کنید. این احتمال وجود دارد که شما را در طول فصل های غیر معمول سفر، بتوانید تخفیف‌های سفر به دست آورید. این موضوع برای سفرهای لحظه آخری نیز صادق می‌باشد زیرا تعداد مسافران کمتر به طور کلی به معنای وجود صندلی های بیشتر در هواپیماها و اتاقهای خالی بیشتر در هتل ها می باشد. هرچه جای خالی در خطوط هوایی و هتل ها بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها برای پر کردن این جای خالی قیمت‌ها را در لحظات آخر کاهش دهند. اگر خواهان به دست آوردن بهترین تخفیف ها هستید، از سفر در تابستان و تعطیلات اجتناب کنید و به جای آن برای سفر در طول زمستان، پاییز و بهار برنامه ریزی کنید.
  • تاریخ عزیمت را در اواسط هفته در نظر بگیرید. بیشترین تخفیف ها معمولا برای پروازها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ویژه در اوایل صبح و اواخر شب می باشد. این پروازها نسبت به پرواز های آخر هفته محبوبیت کمتری دارند؛ از این رو فرودگاه ها قیمت آنها را کاهش می دهند.
  • در رابطه با تاریخ حرکت خود انعطاف‌پذیر باشید. اگر در لحظات آخر تصمیم به سفر گرفتید، باید تا حد امکان در رابطه با زمان حرکت انعطاف‌پذیر باشید. به جای تعیین یک تاریخ دقیق برای عزیمت، یک چهارچوب زمانی تعیین کنید. به این شیوه سفرهای ارزان بیشتری برای شما وجود دارد و شما می توانید یک یا دو روز پس از تاریخ عزیمتی که در ابتدا پیشنهاد داده‌اید، به یک نرخ مناسب از بلیط ارزان هواپیما دست پیدا کنید. مثلاً به جای اینکه بگویید حتما باید در اول ماه به سفر بروید، برای سفر در طول اولین هفته ماه برنامه‌ریزی کنید.

  • در رابطه با مقصد خود ذهنیت باز داشته باشید. به طور خاص اگر تنها می خواهید به جایی بروید اما جای مشخصی را در نظر ندارید، گزینه های خود را محدود نکنید. برای فروش بلیط های لحظه آخری فرودگاه محلی خود را بررسی کنید و یا از وب سایت هایی بازدید کنید که در ارائه پرواز های تخفیفی متخصص می باشند.
  • پروازهای چارتر را بررسی کنید. برخی از شرکت های مسافرتی برای پرواز های خاصی که پیش بینی می کنند پر می شود، هواپیماها را اجاره می کنند. معمولاً این پروازها در طول زمان اوج و برای سفر به مقاصد محبوب رخ می‌دهند. اگر شرکت نتواند برای دستیابی به سود به حد کافی بلیت بفروشد، باید پرواز را لغو کند. در تلاش برای جلوگیری از لغو پرواز، اگر همچنان به فروش تعداد زیادی از بلیت‌ها نیاز باشد پروازهای چارتر پیش از پرواز به طور قابل ‌توجهی قیمت بلیط هواپیما را کاهش می دهند. لذا، بلیط چارتر می تواند یک انگیزه عالی برای خرید باشد.
  • هواپیماهای ارزان قیمت را با هواپیماهای معمولی مقایسه کنید. هواپیما های ارزان قیمت معمولاً در طول فصل های خلوت کمترین قیمت را ارائه می دهند اما ممکن است در طول تعطیلات هواپیماهای ارزان قیمتی که پروازهای بدون توقف ارائه میدهند نسبت به هواپیماهای معمولی قیمت های بالاتری داشته باشند. در طول فصل های شلوغ، تقاضا برای پروازهای بدون توقف به سرعت افزایش پیدا می‌کند و هواپیماهای ارزان قیمتی که پروازهای بدون توقف ارائه می‌دهند می‌توانند قیمت های خود را افزایش دهند و همچنان مشتریان بسیاری را جذب کنند. لازم به ذکر است که ممکن است هواپیماهای ارزان قیمت تنها قیمت های بلیط لحظه آخری خود را بسیار کاهش دهند. هواپیماهای معمولی معمولاً از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار هستند و تخفیف‌های لحظه آخری بهتری ارائه می‌دهند. اگر اهمیتی ندارد که چه زمانی در طول سال سفر می کنید، هواپیماهای ارزان و هواپیما های معمولی را مقایسه کنید.
  • به فهرست های پستی بپیوندید. به دنبال وب سایت های جستجوی سفر و خطوط هوایی باشید که به شما اجازه می دهند تا برای خبرنامه های ایمیلی ثبت نام کنید. این شرکتها معمولاً تخفیف های لحظه آخری را بر اساس اطلاعات مشترکان ارسال می کنند. از آنجایی که شما زمان اندکی برای اقدام دارید، دریافت اطلاعات مربوط به این تخفیف ها در اینباکس صندوق پستی شما موجب تسریع فرآیند و افزایش شانس شما برای بهره برداری از این فرصت می گردد.
  • هزینه های رزرو مجزا را با تخفیف های بسته های مسافرتی مقایسه کنید. بسیاری از وبسایت های سفر بسته های مسافرتی ارائه می دهند که شامل هزینه‌های پرواز و هتل با یکدیگر می‌باشد. در بیشتر موارد این بسته ها موجب می شوند تا نسبت به رزرو مجزای پرواز و هتل پول بیشتری صرفه جویی کنید. البته این موضوع همیشه درست نمی باشد، هر چند اگر بتوانید یک تخفیف لحظه آخری عالی برای یک پرواز مجزا پیدا کنید، باید هر دو گزینه را در نظر بگیرید.
  • پیشنهاد بدهید. برخی از وب سایت های مسافرتی از ویژگی مزایده برخوردار هستند که به شما اجازه می دهند تا مخارج سفر از جمله هزینه بلیط هواپیما، اجاره اتومبیل و هتل را پیشنهاد دهید. قوانین حاکم بر این مزایده ها از هر وبسایت به وبسایت دیگر متفاوت می باشد و شما قادر به تعیین همه جزئیات خرید خود از جمله زمان پرواز و مدل اتومبیل نیستید.
  • از مزایای فروش محرمانه استفاده کنید. وب سایت های مسافرتی اندکی فروش محرمانه انجام می دهند مانند هتل های مخفی. شما می توانید از طریق این وب سایت ها تخفیف های منتشر نشده را خریداری کنید اما تا زمان تسویه حساب شما نمی دانید که چه جایی را رزرو کرده‌اید. یک وب سایت مسافرتی مشهور تضمین می‌کند که هتل هایی که شما رزرو می کنید از کیفیت معینی برخوردار هستند اما پیش از اقدام به خرید، شما باید این تضمین را بررسی کنید.
  • در یک هتل در خارج از شهر بمانید. معمولاً هتل های واقع شده در مرکز شهر نسبت به هتل های دور از مناطق گردشگری پرهزینه تر می باشند. احتمال زیادی وجود دارد که در سفر لحظه آخری این هتل های خارج از محدوده از جای خالی برخوردار باشند.
  • بر وب سایت های گردشگری نظارت داشته باشید. معمولاً شهرهای مهم و مقاصد گردشگری تلاش می‌کنند تا از طریق تبلیغ هتل، صرف غذا و فعالیتهای سرگرمی گردشگران را جذب کنند. شما هم می‌توانید به همین شیوه راه خود به آنجا را پیدا کنید اما می‌توانید حتی بدون برنامه ریزی از پیش برای جایی که باید در آن اقامت کنید و کاری که باید انجام دهید، یک معامله شیرین انجام دهید.

امیدواریم نکات فوق، شما را در انتخاب مناسب بلیط لحظه آخری هواپیما یاری نماید. اگر به دنبال راه حل ساده ای هستید، از وبسایت تیک بان به نشانی https://tikban.com دیدن نمائید و از تنوع پروازی بالای آن لذت ببرید. پیشاپیش، سفر خوشی را برای تان آرزومندیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.