مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کجا برم سفر؟

کجا برم سفر؟

خیلی وقتها پیش اومده که قصد کردیم بریم سفر و یه خستگی درکنیم ولی نمیدونیم کجا بریم بهتره و یا کجا مطابق سلیقه ما هست و یا حتی اینکه با چه مرجعی بریم سفر و خیلی سوالات دیگر از این قبیل ، امروز تو این مقاله میخواهیم سه تا از شهرهای بسیار خوبمون را براتون شرح بدیم تا شاید بتونه به شما کمک کنه و بهترین انتخاب از یه سفر باب میلیتون رو داشته باشید.

هوایی شده دلت ، زائر شو مشهد

زندگی گاهی روی خوبش را به ما نشان نمی دهد و غمگین می شویم از این روزگاروناملایمات آن دلت بی طاقت شده و حوصله چیزی و کسی را نداری . حال و هوایت عوض شده و دیگر دل ودماغ نداری . یه روزائی می شه دل آدم پر می کشه برای رفتن ، رفتن به جائی که نمی دانی کجاست .برای این رفتن باید سکان را در اختیار دلت قرار دهی و اوست ناخدای جان ، که در کنار قیمت تور مشهد مناسب میشود تکمیلش کرد.

کوله بارت را ببند ، شاید خودت نمیدانی ولی تو زائر شدی…وقت رفتن است از جائی که دل نداری به جائی که دلدار داری ،نگو وقت نداری و مقدور نیست ، کسی که تو را میخواند خودش اسباب سفرت را فراهم می کند .نگو من کجا مشهد کجا ، نگو اگر برم هم  زیارتم قبول نیست و…

اگرتو را نخوانند از ذهنت هم نمی گذرد چه برسد به اینکه هوائی بشی ، حتی اگر بخواهی هم نمی توانی بروی پس نترس و راهی شو ، مشهد است جائی که شاهد زائران بسیاری است هر روز و هر ساعت اما هرکدام داستان خودشان را دارند ، و هیچ دو داستانی مانند هم نیستند.داستان هر زائری مانند اثر انگشت می ماند و منحصربه فرد است ؛ آری داستان تو یک داستان منحصر به فرد است و حتی اگر تمام جمعیت دنیا نیز در مشهد جمع باشند اما اگر دعوت شدی صاحب خانه منتظر توست  نه کس دیگری…

هوای خوب و سرسبزی میخواهی برو تبریز

تبریز، یکی از آن شهرهایی است که اتفاقات تاریخی زیادی را به چشم دیده است، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده و خلاصه این که این شهر یک تاریخ زنده است. تبریز همچنان به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران شناخته می شود. اگر خواستید برای تعطیلات بعدی یا ایام عادی با تور تبریز سفر کنید  ما جاذبه های گردشگری ای را معرفی خواهیم کرد که کمتر نامشان را شنیده ایدو یا تعریف آن را شنیده اید ، مسافران تبریز همیشه از جنگل ارسباران سخنمی گویند . جنگل ارسباران یکی از مناطق بکر و دست نخورده تبریز است. جنگلی سرسبز که انواع گونه های جانوری و گیاهی را در دل خود جای داده است. این جنگل به نام های ارسبار یا آرازبار و قره داغ یا قراچه داغ هم شناخته می شود.

جنگل های ارسباران با طبیعت زیبا و چشم اندازهای دلنشین و وجود اماکن و ابنیه تاریخی، توان بالقوه بالایی برای جذب گردشگر دارد در واقع این جنگل یکی از جاذبه های گردشگری تبریز است که هواداران زیادی دارد. از جمله آثار تاریخی این منطقه می توان به قلعه بابک، قلعه پشتو، قلعه جوشین، دژ قهقهه، بقعه شیخ شهاب الدین و بازار اهر اشاره کرد. در شهر تبریز به بازار فرش تبریز حتماً یک سری بزنید پشیمان نمی شوید و خانه علی موسیو و داستان آن را از دست ندهید و البته ائل گلی را که همه به شما پیشنهاد خواهند داد . تبریز شهری است که به قصد دیدنش رفته باشید چندین و چند روز زمان نیاز دارید . در هر فصلی که عازم تبریز هستید جاهای دیدنی خاص آن فصل را در تبریز خواهید دید . سفر خوش بگذره….

تفریح متفاوت میخواهی برو قشم

اگر اهل شکم هستید که یکی از تفریحات مورد علاقه شکم گردها تور قشم با قطار است این جزیره مثل بهشت می ماند .انواع غذاهای دریائی و هندی و عربی و انواع کباب و ساندویچ کوسه و میگو و صدف و شاه میگو و غذاهای محلی و انواع نان و شیرینی محلی برای من قابل تحمل نیست . علی الخصوص که قیمت های بسیار مناسب داشته و با هزینه یک غذای معمولی در رستورانهای کیش یا تهران  می توانم چندین وعده غذای بینظیر را اینجا امتحان کنم…

اگر تا کنون قشم نرفته اید و می خواهید امسال را در این جزیره بگذرانید جای ما را نیز خالی کنید و انتخاب عالی را برای امسال داشته اید و اگر هم قبلا به جزیره قشم رفته اید اینبار متفاوت تر و جذاب تر جزیره را ببینید. سفر به قشم یکی از مسیرهایی است که سالهاست همسفران بسیاری را همراهی نمودیم و از لبخند رضایت ایشان برخود می بالیم . شما نیز همسفرما شوید برای دیدن زیبائی های قشم بزرگ و جذاب ، سفری که هیچوقت فراموش نخواهید کرد.

خبر خوب برای شما

آژانس فاراگشت کوروش کبیر با داشتن کادرو لیدرهای محلی مجرب در این سه شهر نامبرده می تواند سفری خوب و بیادماندنی برای شما را در حد امکانات محلی فراهم نماید چون بالاترین درصد رضایت مسافرین از تورها و گشتها یکی از الطاف خداوند مهربان به فارا گشت میباشد ، اجبار ما تور لیدرهای تحصیلکرده میباشد و همچنین کانترهای فروش حرفه ای که سابقه سفر داشته باشند ، اینطوری خیلی بهتر میتوانند در انتخاب سفر به شما کمک کنند و به تمامی سوالاتتان پاسخ بدهند ،  برنامه های جذاب هر ماهه در شهرهای مختلف ایران منتظر شما است.



ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.