مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۷ رستوران برتر آنتالیا

آنتالیا یکی از برترین شهرهای توریستی در ترکیه می‌باشد که هرساله پذیرای هزاران گردشگر خارجی از سرتاسر دنیا به‌ویژه کشور خودمان است. بسیاری از افراد به‌دلیل دریای بکر و ساحل زیبا این شهر شگفت‌انگیز را انتخاب می‌کنند،اما برای افزایش رضایت گردشگران رستوران‌های خوبی در این آن قرار گرفته است که خدمت ایده‌الی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می‌دهند. در این مقاله قصد داریم ۷ رستوران برتر آنتالیا را بررسی کنیم.

۱٫ رستوران کلوب آرما آنتالیا ترکیه – Club Arma

برترین رستوران های آنتالیا
برترین رستوران های آنتالیا

در رستوران کلوب آرما، چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از کاله‌چی Kaleiçi، شهر قدیمی آنتالیا، مارینا و دامنه کوه بیگ داغلاری –  Bey Dağları را نظاره گر خواهید شد، در واقع رستوران کلاب آرما به عنوان یکی از برجسته‌ترین رستوران‌های شهر جنوبی ترکیه، آنتالیا در میان مسافران  و اهالی این شهر زیبا از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است.

۲٫ رستوران ال ویسینو پیزاریا آنتالیا ترکیه – Il Vicino Pizzaria

برترین رستوران های آنتالیا
برترین رستوران های آنتالیا

رستوران ال ویسینو پیزاریا آنتالیا برای کسانی است که مایل به اقامت در سواحل مدیترانه  اند، از سفری ساحلی لذت می برند و عین حال دوست دارند برخی غذاهای ایتالیایی را امتحان کنند. رستوران ال ویسینو پیزاریا در خیابان‌های قدیمی مرکز آنتالیا جا خوش کرده است. دکوراسیون مدرن و الکترونیک آن، با فضایی آرام و رنگارنگ، به گردشگران خوشامد می‌گوید. کیفیت بالای غذا، فضای مناسب همه باعث شده تا الین رستوران در لیست برترین رستوران های آنتاللیا قرار گیرد.

۳٫ رستوران لارا بالیک اوی آنتالیا –  Lara Balikevi

برترین رستوران های آنتالیا
برترین رستوران های آنتالیا

رستوران لارا بالیک اوی آنتالیا، از زمان افتتاح خود در سال ۲۰۰۲، در عرضه برخی از بهترین غذاهای دریایی آنتالیا شهرتی دست و پا کرده است که باعث شده تا انتخاب های اولیه توریستان و اهالی ترکیه برای صرف غذایی لذیذ قرار گیرد. جالب است بدانید که پس از پنج سال فعالیت، شعبه دوم آن افتتاح شد؛ هر دو رستوران از موقعیت مشابهی در امتداد ساحل بهره برده و چشم‌اندازهای لذت بخشی از دریا به ارمغان می‌آورند و هر دو رستوران به سبک مدرن تزئین شده و دارای آلاچیق و باغچه‌های فراوانی هستند.

۴٫ رستوران مرمرلی آنتالیا – Memerli

برترین رستوران های آنتالیا
برترین رستوران های آنتالیا

رستوران مرمرلی آنتالیا مشرف به دریا، سکو‌های چوبی با مجموعه‌های طویلی از طاق‌های سنگی کشیده شده است و  میزهای رستوران درست رو به روی منظره ای زیبا در محیطی آرام چیده شده‌اند. صدای آرام‌بخش امواج و نور کم، محیط رمانتیکی و غذایی فوق العاده از جیزهاییست که می توانید از این رستوران انتظار داشته باشید. منوی رستوران، انتخابی غنی از ماهی و غذاهای گوشتی است و به شما این وعده را می دهیم که  بخش کباب آن  بسیار وسوسه کننده است. توصیه می‌شود که در تور ترکیه سرو غذا در این رستوران را در برنامه های سفر خود قرار دهید.

۵٫ رستوران اتانتیک آنتالیا – Otantik

برترین رستوران های آنتالیا
برترین رستوران های آنتالیا

رستوران هتل  بوتیک اتانتیک، هتلی کوچک واقع در مرکز تاریخی آنتالیا است. درواقع هتل اتانتیک با رستوران و بار خود شناخته می‌شود و یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های موجود در شهر زیبای آنتالیا است.

۶٫ رستوران پاتیو بیسترو آنتالیا – Patio Bistro & Resturant

برترین رستوران های آنتالیا
برترین رستوران های آنتالیا

با قرارگیری در محوطه هتل پودینگ مارینا – Puding Marina، در قلب منطقه قدیمی شهر آنتالیا، پایتو قرار خواهید گرفت. این رستوران با دنیای مجلل و روستایی خود به مشتریان خوشامد می‌گوید. لازم به ذکر است که خود منو این رستوران به تنهایی سفری به بسیاری از کشورهاست که توسط آبهای دریای مدیترانه شسته شده و با برخی تأثیرات کشورهای دورتر به شما ارائه می شود.

۷٫ رستوران شیپ این آنتالیا – Ship Inn

برترین رستوران های آنتالیا
برترین رستوران های آنتالیا

رستوران Ship Inn آنتالیا واقع در پارک آتاتورک، مجموعه‌ای روح نواز و آرامش بخش را برای گردشگران و به دور از شلوغی و هیاهوی توریستی آنتالیا بازسازی می‌کند. آلاچیق‌های فضای باز با تخته‌های چوبی طویل کفپوش شده.  بازدیدکنندگان می‌توانند با پوشش گیاهی سرسبز دور آلاچیق مشغول غذاخوردن شوند. منوی رستوران با برخی از گزینه‌های بین‌المللی، عمدتا ترکی است، و گزینه‌های کلاسیک آبی مانند یورک yörük، گوشت گوساله و cızbız، کباب معمولی از غذا هاییست که این رستوران بدلیل کیفیت آنها مشهور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.