مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

صبحانه چه بخوریم؟ بهترین صبحانه بر اساس تیپ شخصیتی شما

breakfast

صبحانه چه بخوریم؟

چه صبح ها را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، آن ها بخشی از زندگی هستند.

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به طور طبیعی هر روز ساعت ۶ صبح از خواب بیدار می شوند و یا شاید از آن دسته از افراد هستید که حتی موهایتان را هم در مسیر رفتن به محل کار مرتب می کنید.

جزو هر دسته که باشید برایتان برنامه صبحانه مخصوص به خودتان وجود دارد. ترفند این است که بفهمیم از کجا باید شروع کنیم.

به همین دلیل ما با Daily Harvest همکاری کردیم تا بهترین صبحانه را برای هر فرد با توجه به نوع سحرخیز بودنش مهیا کنیم.

صبحانه مهم ترین وعده غذایی است که حتما باید صرف شود و خوردن آن با سلامت و انرژی روزانه مان ارتباطی مستقیم دارد. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا صبحانه مخصوص به شما را برایتان معرفی کنیم.

ورزشکار سحرخیز

شما دوست دارید ابتدا از رختخواب بیرون بپرید و اول کاری که می کنید ورزش کردن باشد، که به این معنی است که شما به صبحانه ای نیاز دارید که در بازیابی و سوخت گیری برای بقیه روز به شما کمک ‌کند.

بلغورجو دو سر یک گزینه دلچسب و مقوی است، اما زمانی که بعد از تمرین گرسنه می شوید، مطمئنا نمی خواهید صبر کنید تا پخته شود. اما برای حل این مشکل یک راهکار وجود دارد. این همان چیزی است که در قالب یک محصول که شامل بلغور جو دو سر با سیب و دارچین است، بسته بندی شده است. این غذای تقویت کننده سیستم ایمنی در عرض چند دقیقه آماده است و با میوه و سبزیجات پر می شود.

دارچین و میخک طعم بی نظیر را به آن اضافه می کند و کره بادام، پروتئین آن را افزایش می دهد و گل کلم (شما حتی نمی دانید گل کلم در این محصول وجود دارد) آن را مغذی نگه می دارد.

اگر همچین محصولی را در فروشگاه محل زندگی خود ندارید میتوانید آنرا به صورت خانگی تهیه کنید که البته ممکن است برای شکم گرسنه شما زمانبندی مناسبی نداشته باشد.

همچنین بخوانید: صبحانه عضله ساز

Mantra Maven

شما عاشق ساعات اولیه هستید، اما دوست دارید آن‌ ها را با سرعت کند، با مدیتیشن و یا شاید یک یوگا سبک شروع کنید. پس چرا وقت خود را صرف صبحانه خوردن نمی ‌کنید؟

خوراک مورد علاقه ی صبح ما یک فریتاتا است.

این غذا دارای دستورالمعلی با چهار عنصر بوده و آماده کردن آن آسان است، اما احساس یک میان وعده آرامش بخش را به شما خواهد داد. به سادگی غذا را در فر قرار دهید و پس از پخت با برشی از میوه آن را سرو کنید.

رفت و امد کننده دیروقت

به اندازه کافی سخت است که در یک ساعت معقول کار کنید، بعد از گذشت سی دقیقه از فعالیت تان بدنتان را سوخت گیری کنید اما اگر تا ساعت ۱۰ صبح صبحانه تان را میل نکنید قطعا گرسنه و بداخلاق خواهید شد.

اسموتی ها یک رویا هستند چون قابل‌ حمل هستند و برای نوشیدن در رفت و آمد شما آسان هستند.

برای کمی انرژی بیشتر اسموتی سبزیجات به علاوه زنجبیل نوش جان کنید.

این خوراکی بی نظیر برای افزایش انرژی، مبارزه با التهاب و سیر نگه داشتن شما، با زنجبیل ، سرکه سیب، اسفناج و آووکادو آماده می شود.

جغد شب

شما می‌ خواستید قبل از نیمه ‌شب بخوابید اما وقتی به خودتان می آیید می بینید زمان از نیمه شب هم گذشته و شما هنوز بیدارید. شما همه سعی تان را می کنید، اما مهم نیست چقدر برای خوابیدن تلاش می کنید، چرا که نمی ‌توانید مغزتان رو در یک ساعت مناسب ارام کنید و به ناچار هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید گویا هنوز ۱۰ دقیقه پیش خوابتان برده است.

سعی کنید مقداری کافئین را به صبحانه خود اضافه کنید. تافی نان موزی یکی از گزینه های پیش روی شما برای صبحانه است. در این صبحانه لذیذ نان با کمی شکر قهوه‌ ای شیرین می‌ شود، بنابراین یک گزینه بسیار سالم است و شما می توانید آن را با هر نوع آجیل و یا ادویه ای که حالت خواب آلودگی شما را رفع کند، ارتقا دهید.

فرد اهل پارتی

اگر جزو ان دسته از افراد هستید که شب گذشته را در پارتی گذرانده اید و حالا قرار است که برای رفتن به محل کار آماده شوید، خوردن یک غذای چرب وسوسه کننده است، اما خوردن یک صبحانه سریع فقط باعث کسل تر بودن شما می شود.

اگر شما مایلید که یک ساندویچ بخورید، یکی از انواع خانگی را جایگزین کنید. یا از کار مقدماتی صرف ‌نظر کنید (چه کسی برای ریز کردن بی‌ پایان وقت دارد؟) و صبحانه تان را به صورت سیب زمینی شیرین به علاوه یک کاسه برنج وحشی دریافت کنید. این یک غذای پر از سبزیجات است که برای بیدار کردن شما طراحی ‌شده تا شما را بیدار کند، شما را سیر نگه دارد و کمک کند شما از درب بیرون رفته و به محل کار بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.