مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معرفی بهترین هتل‌های ایران

توریسم یکی از پردرآمدترین و سودآورترین صنعت‌های دنیا است که کشورها در تلاش‌اند با جذب گردشگر از اقصی نقاط جهان به رشد کیفی کشور خود بیافزایند. ایران یکی از کشورهایی است جاذبه‌های گردشگری زیادی را در دل خود گنجانده است و ظرفیت بالایی در این زمینه دارد. یکی از عواملی که می‌تواند منجر به افزایش گردشگر شود مدرن‌سازی هتل‌هاست که کمک شایانی را در حوزه می‌کند. در این مقاله از نظاره قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌های ایران بپردازیم.

هتل داریوش کیش

برترین هتل‌های ایران
برترین هتل‌های ایران

هتل داریوش کیش کاملا تخصصی است و کارکنان آن در امر هتل داری کاملا مجرب و بسیار دلسوز و مهربان هستند و برای رفاه حال مسافران هیچ دریغی نمی کنند. با اقامت در هتل داریوش کیش تا بازار معروف پردیس حدود چند دقیقه پیاده روی کوتاه دارید. از امکانات و خدمات رفاهی مهم هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس آن که در قسمت شمالی در پشت عمارت اصلی هتل داریوش واقع شده، پیست دوچرخه سواری، استخر، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، پینگ پونگ و قایق سواری در دریاچه هتل اشاره کرد.

در کنار تمام امکانات ذکر شده باید خدمات گردشگری هتل داریوش شامل کلاسیک شو، بازدید از باغ پرندگان و استخر دلفین ها، کشتی تفریحی، ورزش های آبی و گشت تفریحی دور جزیره را هم نام برد. غذای دل انگیز و لذیذ در رستوران های آپادانا و پاسارگاد لذت سفر را چندین برابر می کند. گردشگران خارجی در تور کیش نیز همواره از این هتل استقبال کرده اند و غالبا هتل داریوش کیش به عنوان محل اقامتی مناسب برای توریست های دیگر کشورها معرفی می شود.

هتل پارس تبریز

برترین هتل‌های ایران
برترین هتل‌های ایران

این هتل شگفت انگیز و فوق العاده با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال ۱۳۸۰ افتتاح شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. شما در حین اقامت در این هتل می توانید از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرید. برج اصلی این هتل شامل ۱۷ طبقه، ۱۸۰ باب اتاق و رستوران گردان می باشد. رستوران گردان هتل با منظره ای چشم نواز و غذاهای متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می باشند. بدون شک شما با اقامت در هتل پنج ستاره ائل گلی پارس خاطراتی به یادماندنی را در ذهن خود ثبت خواهید کرد.

متل قو رامسر

برترین هتل‌های ایران
برترین هتل‌های ایران

در همسایگی دریای خزر و در شهرستان عباس آباد استان مازندران، شهری دیدنی قرار دارد که در آن تجربیات خوشی انتظار شما را می کشد. ساحل، دریا، جنگل، غار و بسیاری دیدنی های دیگر در این شهر قرار دارند و شاید به همین دلیل است که جمعیت ۱۴ هزار نفری آن در روزهای تعطیل به ۲۰۰ هزار نفر هم می رسد. با نزدیک شدن به این شهر به تابلویی برخورد می کنید که نام سلمانشهر بر روی آن نقش بسته است؛ اما بیشتر مردم آن را با عنوان متل قو می شناسند و در میان محلی ها با نام ساقی کلایه شناخته می شود. این شهر تفرجگاهی، ۷۵۰ هکتار وسعت دارد و از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه البرز و از شرق به شهر کلارآباد و از غرب به شهر عباس‌آباد محدود شده است.  یکی از دلایل محبوبیت متل قو یا سلمانشهر، وجود پوشش جنگلی در آن است که به شما امکان می دهد دقایقی را در میان طبیعت سپری کنید. درختان این جنگل زیبا در دامنه رشته کوه البرز و در نواحی جنوبی شهر، فضایی متفاوت را ایجاد کرده و با آغوشی باز از گردشگران و دوستداران طبیعت، استقبال می کنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

برترین هتل‌های ایران
برترین هتل‌های ایران

هتل مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) قرار دارد که با بیست طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم (هتل با فضای باز میانی) در شرق کشور در شهر مشهد است. واژه مجلل از آن جهت به این هتل اطلاق شده که دارای ۵ رستوران و اتاق های مختلف است؛ رستوران هایی که هر یک منوی جداگانه ای برای مسافران خود دارد. در یکی از این رستوران ها غذای مراکشی سرو می شود و در دیگری که رستوران برکه نام دارد، مشتریان می توانند همانجا ماهیگیری کنند و آن را به هفت مدل مختلف سرو کنند. اتاق های لوکس این هتل به این دلیل گران هستد که مسافر تور مشهد می تواند از تمام خدمات هتل حتی ترانسفر به صورت رایگان استفاده کند ضمن اینکه در این اتاق ها که سوئیت های ۷۰ متری پنت هاوس هستند، سونای خشک، وسایل الکترونیکی، کامپیوتر و فکس نیز وجود دارد.

هتل اسپیناس پالاس بهرود تهران

برترین هتل‌های ایران
برترین هتل‌های ایران

ارزان‌ترین اتاق در این هتل رویال روم شبی یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان و گران‌ترین آن پرزیدنت سه تخته شبی ۳میلیون و ۲۱۵ هزار تومان است. بعد از افتتاح هتل اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ در تهران، که بزرگترین هتل تهران هم لقب گرفت، خبرها حاکی از آن بود که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کشور فعالیتش را در پایتخت آغاز کرده. این هتل ۵ ستاره بیست طبقه دارد و ۷۰۰ واحد اقامتی. ۴۰۰ واحد اقامتی در این هتل فوق لوکس هستند. هتل اسپیناس را روی تپه‌ای مرتفع در سعادت آباد ساخته‌اند. ارتفاع ساختمان هتل و قرار گرفتن روی این تپه باعث شده مهمانان این هتل نمایی منحصر به فرد از تهران را در مقابل خود ببینند. و یکی از ویژگی‌های خوب این هتل این است که چشم‌اندازی به چهار طرف دارد. امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس در نوع خود بی‌نظیر است. از لابی بسیار بزرگ و شیکش که در بدو ورود توجه مهمانان را به خودش جلب می‌کند، تا امکاناتی مثل مرکز خرید، آرایشگاه، رستوران و فست فود، سالن تنیس، سالن ماساژ و … که همگی در محوطه‌ی خود هتل هستند. هتل اسپیناس پالاس برای برگزاری مراسم رسمی هم گزینه‌ی مناسبی است چون ۱۲ سالن گردهمایی‌اش ظرفیتی بین ۵۰ تا ۱۲۰۰ نفر دارند. ۴۲ اتاق هم برای کار و قرارداد و اهداف اقتصادی در نظر گرفته شده است.

هتل بزرگ شیراز

برترین هتل‌های ایران
برترین هتل‌های ایران

بدون شک یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های شیراز و شاید هم ایران هم اکنون آماده بهره برداری شده و با فراهم کردن امکانات رفاهی بسیار مناسب، در کنار دروازه قرآن شهر شیراز، آماده پذیرایی از میهمانان است. نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشمان آنان ظاهر می شود. اتاق های بسیار شیک و تخت های استاندارد هتل شیراز، راهروی زیبا با هارمونی بینظیری از نور و رنگ، استخر و مجموعه آبی تماشایی با دید کامل شهر شیراز از فراز تپه های مجاور دروازه قرآن، رستوران گردان و سالن های استاندارد و مدرن و البته کادری حرفه ای، همگی نوید بخش اقامتی خواهد بود که شاید بتوانید مشابه آنرا در هتل های اروپایی تجربه کنید.

هتل لاله کندوان تبریز

برترین هتل‌های ایران
برترین هتل‌های ایران

هتل صخره ای لاله کندوان سومین هتل صخره ای جهان با طبیعتی کوهستانی و زیبا می باشد که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد. این روستا قدمتش به قرن هفتم هجری برمی گردد. این هتل دارای ۴۰ کرانه (اتاق سنگی طبیعی) به همراه جکوزی و کلیه خدمات رفاهی مدرن می باشد. هتل همچنین ۴۰ کیلومتر با تبریز فاصله دارد. یکی از ویژگی های خاص هتل آب لوله کشی آن است که یکی از بهترین آب معدنی های ایران، آب معدنی کندوان می باشد و برای امراض کلیوی بسیار مفید است.

هتل عباسی اصفهان

برترین هتل‌های ایران
برترین هتل‌های ایران

هتل عباسی یا هتل شاه عباس یکی از هتل ‌های بزرگ ایران و شهر اصفهان است که به دلیل معماری آن و اقامت در مکانی که متعلق به دوران صفوی است گردشگران بسیاری را از سراسر جهان جذب خود می ‌کند و برای خیلی ها و علی الخصوص گردشگران خارجی هتلی جذاب و دیدنی به شما می آید. هتل عباسی امروزه به عنوان یکی از هتل های بسیار مدرن و معروف ایران شناخته می شود که از نظر غناری فرهنگی و سطح امکانات در رده های بسیار بالایی قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۷ میلادی بود که بسیاری از خبرگزاری های بسیار معتبر جهان، هتل عباسی اصفهان را به عنوان زیباترین هتل در منطقه ی خاورمیانه معرفی کردند و تمامی خصوصیات این هتل زیبا را مورد نقد و بررسی قرار دادند. این هتل در حال حاضر با دار بودن ۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان که مطابق با استانداردهای بین ‌المللی ساخته شده ‌اند، سالانه پذیرای هزاران مهمان و گردشگر داخلی و خارجی از تمامی نقاط جهان و همچنین بیش از میهمانان عالی رتبه ی سیاسی و شخصیت ‌های بین ‌المللی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.