مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فال روزانه چهارشنبه ۲۹ اسفند – فال هر روز – فال امروز

فال روزانه چهارشنبه ۲۹ اسفند:

فال روزانه چهارشنبه 29 اسفند

در این مطلب که به صورت روزانه منتشر می شود ، فال هر روزی که در آن هستیم را به تفکیک هر ماه برای شما آماده میکنیم. در ادامه می توانید فال امروز را بخوانید.

برای اونایی که امروز تولدشونه :

دوست عزیزی که ۲۹ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! برای این که به اهداف بلند مدت زندگی تان برسید، باید از همین حالا دست به کار شوید. زمان خوبی ست تا برای سال جدید خود برنامه ریزی کنید، فقط حواس تان باشد که آنها را پیش کسی بازگو نکنید زیرا آدمهای سودجویی در اطراف تان هستند که ممکن است پیش پایتان سنگ بیاندازند. خودتان را برای تغییرات بزرگ آمده کنید. فصل بهار اتفاقات جدیدی برایتان می افتد که گره خیلی از مشکلات تان را باز خواهد کرد. وقت آن است تا زاویه دید خود را در مورد برخی افراد تغییر دهید و با دید مثبت تری به آنها بنگرید. این گونه نه تنها تفاهم بیشتری با اطرافیان تان خواهید داشت بلکه زیبایی های بیشتری از زندگی را نیز مشاهده خواهید کرد. ماه های اردیبهشت و مرداد از بهترین ماههای سالتان خواهد بود.

فال روزانه فروردین

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز احساس می کنید که شریک زندگی تان برای حرف های شما ارزش زیادی قائل نیست، از این رو دلخور می شوید. اما بدانید که این ربطی به شما ندارد، او این روزها درگیر است و بهتر است که درکش کنید. اگر مجرد هستید، فردی در میان آشناهایتان نظر شما را به خود جلب کرده است اما در مورد بیان احساسات تان شک دارید. بهتر است دور نقض های کوچک را خط بکشید و با دیدی مثبت به او نگاه کنید. هیچ کس کامل نیست، پس توقع تان را پایین بیاورید تا زندگی تان رنگ دیگری به خود گیرد.

فال روزانه چهارشنبه ۲۹ اسفند

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز اخباری می شنوید که شاید هضم آنها در آن واحد برایتان گیج کننده باشد اما صحبت کردن با فردی با تجربه در این زمینه، می تواند مفاهیم را برایتان روشن تر کند. اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفته است می تواند موجب پیشرفت کاری شما شود. پس آن را با خلاقیت خود تلفیق و در شغل تان به کار گیرید. پیاده روی در چنین روزی می تواند ذهن خسته شما را باز و شما را برای خوابی راحت آماده کند. دوستی را به طور تصادفی می بینید. او را به خانه تان دعوت و ارتباط تان را با او بیشتر کنید. مطمئنا روزهای خوشی را در کنار او خواهید گذراند.

فال روزانه خرداد

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز که انرژی زیادی را در خود احساس می کنید، زمان خوبی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی است. فرقی نمی کنید که کلاس های هنری باشد یا باشگاه ورزشی، با این کار نه تنها شما به دیگران انرژی می دهید بلکه اطلاعات مفید زیادی را نیز از آنها دریافت خواهید کرد. به زودی به یک سفر کاری می روید که تغییرات زیادی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد و تاثیرات اش تا مدت ها در زندگی تان خواهند ماند. کارهای عقب مانده امروزتان را به فردا نیاندازید زیرا فردا بیش از امروز سرتان شلوغ خواهد بود.

فال روزانه تیر

فال روزانه متولدین تیر ماه

با ایجاد تنوع در زندگی تان، پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید کرد. ممکن است در ابتدا هماهنگی با شرایط جدید برایتان سخت باشد اما رفته رفته همه چیز مطابق میل تان پیش خواهد رفت. فقط یادتان باشد که این فرصت ها همیشگی نیست و اگر آن را از دست دهید، ممکن است تا سالهای سال هیچ پیشرفتی در زندگی تان نداشته باشید. در مورد موضوعی باید به کسی جواب بدهید. سعی کنید که منطقی عمل کنید تا احساسی. از تصمیمی که گرفته اید نیز مطمئن باشید تا نظر دیگران هیچ تاثیری روی شما نداشته باشد.

فال روزانه چهارشنبه ۲۹ اسفند

فال روزانه مرداد

فال روزانه متولدین مرداد ماه

از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید، اما نگران نباشید زیرا فردا حالتان بهبود می یابد. بهتر است امروز به تغذیه خود اهمیت دهید. سفری در راه دارید. این سفر می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد کند. چارچوب هایی برای خودتان ساخته بودید که اخیرا کمی متزلزل شده است. به جای نگرانی، بد نیست یک بار هم خودتان را به دست باد بسپارید و رها شدن را تجربه کنید. جسات می تواند اتفاقات خوبی را برایتان رقم بزند. پس احتیاط را کنار بگذارید و ریسک پذیرتر باشید

فال روزانه شهریور

فال روزانه متولدین شهریور ماه

باوجود اینکه نیمی از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

فال روزانه مهر

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز زمانی که عطارد، سیاره بخت شما، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد، حتی مؤثرترین برنامه شما نیز به هم می خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فکر کنید، اما سنت حکم فرمایی خواهد کرد و شما به راهی رایج تر و معمولی کشیده می شوید. به جای تسلیم شدن، در هفته های آینده قبل از اینکه بخواهید کار خودتان را شروع کنید، آن را تقویت کنید.

فال روزانه آبان

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز به نظر می رسد که هر کس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما به نظر می رسد که شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد، اما شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت کنونی یکی را انتخاب کنید. اگرچه نشانه ها حاکی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به جلو حرکت کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۲۹ اسفند

فال روزانه آذر

فال روزانه متولدین آذر ماه

اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

فال روزانه دی

فال روزانه متولدین دی ماه

مهم نیست که شما چه تصورات خوب و خوشی برای انجام دادن کارهای حیرت‌آور دارید، آنچه که اهمیت دارد این است که شما مجبورید به سختی کار کنید و جان بکنید. ممکن است وسوسه شوید با شجاعت کامل از زیر کار فرار کنید، ولی این فکر خوبی نیست. فقط باید تحمل کنید و دم نزنید و هرآنچه که از شما انتظار می‌رود را انجام دهید. امروز برای ریسک کردن وقت مناسبی نیست.

فال روزانه بهمن

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال روزانه اسفند

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

اگر نظر ، انتقاد یا پیشنهادی در مورد این بخش از مجله بانوان صورتی‌ها دارید از طریق کامنت به ما اعلام کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.