مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خیریه «کودکان فرشته‌اند» و گزارش کارناوال نوروزی آن

در مورد خیریه کودکان فرشته‌اند چه می دانید؟ آیا می خواهید با فعالیت های نوروزی این خیریه بیشتر آشنا شوید؟ برای یازدهمین سال متوالی خیریه کودکان فرشته اند در ۲۹ اسفند ماه برای تبریک عید نوروز با حضور ۹۰ داوطلب به ۸ مرکز کودکان معلول، بیمار و بدسرپرست، بصورت همزمان برنامه اجرا کردند و لبخند را به فرشته‌ها هدیه دادند.

برترین‌ها: برای یازدهمین سال متوالی خیریه کودکان فرشته اند در ۲۹ اسفند ماه برای تبریک عید نوروز با حضور ۹۰ داوطلب به ۸ مرکز کودکان معلول، بیمار و بدسرپرست، بصورت همزمان برنامه اجرا کردند و لبخند را به فرشته‌ها هدیه دادند. با توکل به خدا و حمایت شما عزیزان سال را پر قدرت آغاز کردیم. در برنامه‌های سال جدید منتظرتون هستیم.

خیریه کودکان فرشته اند فعالیت خود را سال ۱۳۸۸ در زمینه کودکان آغاز کرده است. فعالیت‌های این خیریه شامل برگزاری جشن در مناسبت‌های مختلف برای کودکان در بیمارستان، فراهم کردن شرایط تحصیل برای کودکان بیمار، تهیه دارو و فراهم کردن مایحتاج خانواده کودکان، بازسازی و تغییر دکور بیمارستان‌های کودکان، تهیه مسکن برای خانواده بیماران نیازمند و تجهیز بخش‌های بیمارستان‌ها می‌باشد. این موسسه خیریه سه تیم اصلی دارد که فعالیت‌های خیریه به تفکیک توسط این سه تیم، مدیریت و انجام می‌شود:

• تیم آموزش (تدریس به کودکان بستری در بیمارستان، که در حال حاضر در سه بیمارستان بهرامی، رسول اکرم (ص) و سوانح سوختگی فعالیت دارد)
• تیم بازسازی (بازسازی مراکز نگهداری و بیمارستان‌های کودکان بصورت رایگان و داوطلبانه)
• تیم اجرایی (برگزاری جشن در بیمارستانها)

شماره کارت کمک‌های مردمی: ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۲۱۸۵۲ بانک پاسارگاد
بنام: موسسه کودکان فرشته ایرانیان
لینک پرداخت مستقیم کمک‌های مردمی: http://pay.koodakancharity.ir
لینک پرداخت ussd هف هشتاد: *۷۸۰*۱۵۱۵#
تلفن خیریه: ۰۲۱۷۷۵۸۶۳۴۸
سایت خیریه: koodakancharity.ir
پیج اینستاگرام: koodakancharity

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.