مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازیگران و هنرمندان در شبکه‌ های اجتماعی ۲۹ اسفند ۹۷

بازیگران و هنرمندان در شبکه‌ های اجتماعی ۲۹ اسفند ۹۷ – شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام بستری برای به اشتراک گذاری نوشته‌ها،تصاویر و ویدیوهای شخصی با افراد مختلف نظیر دوستان،آشنایان یا سایر افراد می‌باشد.اما مفهوم شبکه‌های اجتماعی مفهوم جدید و تازه‌ای نیست و از ایام قدیم این مفهوم به شکل‌های مختلف و غیر دیجیتال در بین افراد رایج بوده است هرچند شاید از نام شبکه‌ی اجتماعی برای این مفهوم استفاده نمی‌کردند.

شکل جدید شبکه‌های اجتماعی که با پیشرفت دیجیتال و رسانه‌های دیجیتال رواج یافت و با گسترش بستری به نام اینترنت در کل دنیا و استفاده از فضایی که صرفا دیجیتالی بوده و به شکل وبسایت یا اپلیکیشن‌های موبایل، در این بستر نام شبکه‌های اجتماعی شکل ملموس تری به خود گرفت به طوری که تقریبا اکثر افراد دنیا در تمام سنین حتی یک کودک ۷-۸ ساله از این بستر بهره می‌برند.

اما در این میان شبکه‌های اجتماعی که با هدف نزدیک‌تر کردن فرهنگ‌ها و انسان‌ها و حذف فاکتور فاصله از روابط شکل گرفت در بین هنرمندان و بازیگران و چهره‌های معروف از اقبال خوبی برخورد بوده و تقریبا تمام این افراد برای خود صفحات شخصی در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام که نسبت به سایر شبکات اجتماعی دارای حالت عمومی تر هستند، دارند.این افراد روزانه و به صورت مرتب نوشته‌ها و تصاویری برای برقراری ارتباط با طرفداران و هواداران خود به اشتراک می‌گذارند.

مجله صورتی‌ها منتخبی از تصاویر چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی را برای شما گلچین می‌کند.امروز هم مانند روال روزهای گذشته جدیدترین عکس‌ها و اخبار منتشر شده توسط بازیگران و چهره‌های معروف را در قالب مطلب “بازیگران و هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی” برای شما آماده کرده‌ایم. اخبار بازیگران و هنرمندان در شبکه‌ های اجتماعی ۲۹ اسفند ۹۷ می‌باشند. با ما همراه باشید و عکس بازیگران ایرانی و چهره‌های معروف را مشاهده کنید.

بازیگران و هنرمندان در شبکه‌ های اجتماعی ۲۹ اسفند ۹۷

امیر حسین صدیقی به همراه همسرش

امیر حسین صدیقی به همراه همسرش

شاهرخ استخری به همراه پدر و خانواده

شاهرخ استخری به همراه پدر و خانواده

یکتا ناصر به همراه خانواده

یکتا ناصر به همراه خانواده

عکس جدید حدیث فولادوند

عکس جدید حدیث فولادوند

پست جدید علی کریمی

پست جدید علی کریمی

عکس جدید نگار جواهریان

عکس جدید نگار جواهریان

گلناز خالصی

گلناز خالصی

ممنون و سپاسگزاریم که مثل هر روز، با اخبار، حواشی و عکس بازیگران در شبکه‌ های اجتماعی و چهره‌ها در اینستاگرام در مجله صورتی‌ها همراه بودید ♥

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.