مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ارائه یک قاب مخصوص برای شارژ وایرلس هواوی پی ۳۰

یکی از تفاوت‌های بزرگ میان دو پرچمدار خانواده Huawei P30، این است که تنها مدل پرو از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. نبود این قابلیت در یک گوشی هوشمند ۸۰۰ یورویی ناراحت کننده است؛ اما نه به این معنی که هیچ جوره امکان شارژ وایرلس هواوی پی ۳۰ وجود ندارد.

اگرچه خود این گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند؛ اما یک وسیله جانبی هست که چنین قابلیتی را به آن می‌دهد. قاب مخصوصی که برای شارژ وایرلس هواوی پی ۳۰ ساخته شده، از این پرچمدار محافظت هم می‌کند و بافت آن نیز به گونه‌ای است که مانع لیز خوردن گوشی از دست کاربر می‌شود. همه این‌ها را اضافه کنید به شیک بودن و چهره‌ی زیباتری که به دستگاه می‌بخشد.

قاب شارژ وایرلس هواوی پی 30

این قاب رسمی که با نام P30 Wireless Charging Case توسط کمپانی هواوی معرفی شده، از شارژ پرسرعت ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند (با استفاده از شارژر بیسیم هواوی)؛ که البته به سرعت ۱۵ واتی شارژ وایرلس هواوی پی ۳۰ پرو نمی‌رسد. همچنین برخوردار از تاییدیه ایمنی TÜV Rheinland و استادندارد Qi است.

وجود مواد اتصال‌پذیر آهن‌ربایی در این قاب، سبب می‌شود که به راحتی بتوانید آن را به نگهدارنده‌ی گوشی در خودروی خود نیز متصل کنید. این محصول در دو رنگ نارنجی و سبز مایل به فیروزه‌ای عرضه خواهد شد؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان دسترسی به آن موجود نیست.

جدا از این قاب شارژ وایرلس، قاب‌های دیگری نیز برای خانواده هواوی پی ۳۰ در دسترس قرار دارند؛ از جمله یک قاب شفاف، قاب سیلیکونی، قاب پلی اورتانی (چرم مصنوعی)، یک کاور اسمارت ویو، کاور کیف مانند و یک قاب زیرآبی که البته با توجه به ضدآب بودن هواوی پی ۳۰ پرو، مخصوص این مدل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.