مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حقایقی جالب از زندگی شخصی و هنری «رامی ملک»

راگامگ – ترجمه از محمد کاملان: رامی سعید ملک که در دنیای هالیوود با نام رامی ملک شناخته می‌شود را مدتی است که می‌شناسیم و فیلم‌ها و سریال‌های خوبی از او دیده‌ایم. اما این هنرپیشه که رگ و ریشه‌ای مصری دارد و در آمریکا بزرگ شده است با هنرنمایی در فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody)، توانست نام خود را حسابی سر زبان‌ها بیاندازد و این روز‌ها در محافل هنری همه از جایزه اسکار رامی ملک برای بازی در نقش فردی مرکوری صحبت می‌کنند.

راز‌های مگویی از رامی ملک که کسی با شما در میان نمی‌گذارد

جالب است بدانید رامی ملک زاده کالیفرنیا است، اما خانواده‌ای مصری دارد و پدرش راهنمای تور‌های گردشگری در قاهره بود. جالب‌تر اینکه رامی ملک یک برادر دوقلو نیز با نام سامی دارد که تنها چهار دقیقه از رامی کوچکتر است. رامی ملک تحصیلات خود را در رشته سینما در دانشگاه اوانزویل در ایندیانا شروع کرد و در حین تحصیل در سال ۲۰۰۵ در سریال دختران گیلمور ظاهر شد، پس از آن نیز در چند سریال دیگر نقش‌های کوچکی را برعهده گرفت تا پیشنهاد بازی در فیلم شب در موزه را دریافت کرد.

این فیلم موفقیت خوبی را در گیشه تجربه کرد و ساخت نسخه‌های بعدی آن باعث شد تا رامی ملک نیز با حضور در مجموعه فیلم‌های شب در موزه، خودش را به بزرگان هالیوود نشان دهد. مدتی بعد نیز در مینی سریال اقیانوس آرام به کارگردانی استیون اسپیلبرگ جلوی دوربین رفت و با درخشش در این سریال یک بار دیگر نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پس از این موفقیت‌ها بود که در سال ۲۰۱۵ رامی ملک نقش اول سریال خوش‌ساخت آقای ربات را بر عهده گرفت و انصافاً هم باید گفت: بازی در این سریال بود که رامی ملک را به دنیا شناساند.

بیشتر ما ایرانی‌ها نیز رامی ملک را با سریال آقای ربات می‌شناسیم. رامی برای بازی در فصل دوم این سریال توانست جایزه امی را برای بهترین بازیگر نقش اول مرد از آن خود کند. به احتمال زیاد سریال آقای ربات را دیده‌اید، اما اگر اهل سریال هستید و آقای ربات را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم حتماً به تماشای این سریال جذاب با بازی خیره‌کننده رامی ملک بنشینید. رامی ملک در سال ۲۰۱۷ نیز کارنامه پر و پیمانی داشت و نقش‌آفرینی جذابی را از او در فیلم پاپیون شاهد بودیم. در نهایت سال ۲۰۱۸ فرا رسید و رامی در فیلم حماسه کولی نقش فردی مرکوری را برعهده گرفت.

راز‌های مگویی از رامی ملک که کسی با شما در میان نمی‌گذارد

این فیلم به لحاظ هنری نقد‌های آنچنان خوبی دریافت نکرد، اما منتقدین نتوانستند بازی رامی را در این فیلم نادیده بگیرند و این هنرپیشه مصری آمریکایی توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند. بازی خیره‌کننده رامی ملک در فیلم حماسه کولی جایزه گلدن گلوب و بفتا را نیز برای این بازیگر به ارمغان آورد. تا این قسمت برای شما از چیز‌هایی گفتیم که رسانه‌ها از زندگی رامی ملک با مخاطبین به اشتراک گذاشته‌اند، اما جالب است بدانید رامی ملک راز‌های مگویی نیز دارد، به همین منظور در ادامه برای شما از چیز‌هایی از زندگی رامی ملک خواهیم گفت که کسی از آن‌ها خبر ندارد.

عمر پدر رامی به‌دنیا نبود و درخشش پسرش را ندید

رامی ملک وقتی برای دریافت جایزه اسکار به روی صحنه رفت، اولین چیزی که به زبان آورد، تشکر از خانواده‌اش بود. مادر رامی ملک در مراسم اسکار حضور داشت، اما پدر رامی ملک قبل از اینکه پسرش به چنین موفقیت‌هایی برسد دار فانی را وداع گفته بود و عمرش به دنیا نبود تا درخشش رامی را روی صحنه اسکار ببیند.

رامی ملک در صحبت‌های خود در کنار تشکر از مادر و خانواده‌اش از پدرش نیز تشکر کرد و مدعی شد اطمینان دارد پدرش از آسمان‌ها درخشش او را می‌بیند و به فرزندش افتخار می‌کند. انصافاً هم باید گفت: پدر رامی ملک نقش بسیار مهمی در موفقیت فرزندش ایفا کرده است. رامی در مصاحبه‌ای با گاردین گفت: در سال ۱۹۷۸ پدر و مادرش قاهره را ترک گرفتند و در آن زمان پدرش به‌عنوان راهنمای تور‌های گردشگری مشغول به‌کار بود. پدر رامی گردشگران غربی را در قسمت‌های دیدنی مصر هدایت می‌کرد و از طریق شغل پدر بود که رامی با دنیای غرب آشنا شد و جذب این فرهنگ گردید. رامی در ادامه صحبت‌های خود تأکید داشت که پدرش نقش بسیار مهمی در مهاجرت آن‌ها به آمریکا داشته و به‌رغم اینکه مادر رامی مخالفت شدیدی با ترک دیار و رفتن به آمریکا داشت، پدر رامی خانواده‌اش را به آمریکا می‌برد.

در آن زمان بدون شک پدر و مادر رامی ملک نمی‌دانستند چه چیزی انتظار آن‌ها را می‌کشد، اما به هر ترتیب توانست زندگی خود را در آمریکا سر و سامان دهند و فرزندانشان را به موفقیت برسانند. رامی ملک به گاردین گفت: بعید می‌داند پدر و مادرش حتی به فکر این افتاده باشند که فرزند آن‌ها بازیگر شود، اما رامی با علاقه‌ای که به سینما داشت توانست راه خودش را به دنیای پر زرق و برق هالیوود باز کند. ملک در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که پدر و مادرش اصرار زیادی داشتند تا فرزندان آن‌ها سنت‌های مصری را حفظ کنند و در مواجهه با فرهنگ غربی، اصالت خودشان را فراموش نکنند.

رامی ملک اولین گزینه برای بازی در نقش فردی مرکوری نبود

اگر بازی رامی ملک در نقش فردی مرکوری را دیده باشید بدون شک با ما هم عقیده‌اید که کس دیگری نمی‌توانست به این خوبی ایفای نقش فردی مرکوری را بر عهده بگیرد.

راز‌های مگویی از رامی ملک که کسی با شما در میان نمی‌گذارد

رامی ملک به اندازه‌ای نقش مرکوری را خوب بازی کرد که حتی سایر اعضای گروه کویین نیز به این قضیه اعتراف کردند که رامی ملک بهترین گزینه برای نقش مرکوری بوده است. اما جالب است بدانید در ابتدا اصلاً قرار نبود رامی ملک نقش فردی مرکوری را بر عهده بگیرد و این ساشا بارون کوهن، بود که برای نقش مرکوری انتخاب شده بود. ساشا بارون کوهن که او را با فیلم‌های بورات و دیکتاتور می‌شناسیم در ابتدا تلاش زیادی برای ایفای نقش فردی مرکوری انجام داد، اما در میانه راه با اعضای گروه کویین دچار اختلاف شد و از این پروژه کنار گذاشته شد.

مدتی بعد ساشا بارون کوهن با حضور در برنامه هوارد استرن، مدعی شد گروه کویین توجه خاصی به زنده‌نگه‌داشتن افسانه فردی مرکوری و این گروه داشته و در نتیجه به دنبال این بودند که شکل‌گیری گروه کویین و همچنین افتخارات این گروه را در فیلم به نمایش بگذارند و اشاره‌های کمتری به مشکلات شخصی فردی مرکوری و کویین در این فیلم صورت بگیرد. در این بین عوامل ساخت فیلم نیز مشکلات زیادی با ساشا بارون کوهن داشتند و به همین دلیل بود که درنهایت او را کنار گذاشتند و به رامی ملک پیشنهاد بازی در نقش فردی مرکوری داده شد. برایان مِی، گیتاریست گروه کویین نیز بد و بیراه‌های نثار ساشا بارون کوهن کرد و به دنبال این بود که بن ویشاو (Ben Whishaw)، بازیگر فیلم بازگشت مری پاپینز در نقش فردی مرکوری حاضر شود.

بن استیلر جلوی اخراج رامی ملک توسط فاکس قرن بیستم را گرفت

رامی ملک قبل از حضور در فیلم شب در موزه نیز جلوی دوربین رفته بود، اما این فیلم بود که عملاً نام رامی ملک را در هالیوود مطرح کرد.

رامی ملک در فیلم شب در موزه، نقش یک فرعون مصر باستان را بر عهده گرفت و به گفته خودش از آنجایی که رگ و ریشه مصری داشت، این نقش به او پیشنهاد شده بود. اما سازندگان فیلم دل خوشی از بازی رامی ملک در نقش یک فرعون جوان در فیلم شب در موزه نداشتند و به دنبال این بودند که جایگزین دیگری به جای رامی ملک برای ایفای این نقش پیدا کند. در این بین بن استیلر که نقش اول فیلم شب در موزه را بر عهده داشت جلوی عوامل سازنده این فیلم سینه‌سپر کرد و با دفاع از بازی خوب رامی ملک در این نقش تأکید کرد که رامی باید حتماً در این فیلم حضور داشته باشد. رامی ملک مدتی قبل در مصاحبه‌ای با رسانه ایس‌شو بیز (Ace ShoeBiz)، مدعی شد شرکت فاکس قرن بیستم که ساخت فیلم شب در موزه زیر نظر عوامل این شرکت پیش می‌رفت دل خوشی از بازی وی نداشتند و قرار بود تا دوباره از چند نفر امتحان بازیگری برای نقش فرعون جوان گرفته شود. اما این بن استیلر بود که به او جرأت داد و اصرار کرد تا رامی ملک برای اجرای این نقش پافشاری کند.

خوشبختانه مدیران فاکس قرن بیستم با ادامه حضور رامی ملک در فیلم شب در موزه موافقت کردند و رامی نیز از مدیران این استودیو کینه‌ای به دل نگرفت و چندین سال بعد دوباره در پروژه فیلم حماسه کولی، یک بار دیگر با همان مدیرانی که در ساخت فیلم شب در موزه از بازی او گله داشتند، همکار شد و نظر آن‌ها را به بازی خود جلب کرد. رامی ملک به بازیگری مناسب برای ایفای نقش‌های تروریستی تبدیل شده بود در چند سال اخیر رسانه‌های غربی توجه ویژه‌ای به تروریست نشان دادن مردمان آسیا و خاورمیانه دارند، رامی ملک نیز که خصوصیات چهره‌اش کاملاً خاورمیانه‌ای به نظر می‌رسد پس از درخشش در فیلم شب در موزه، پیشنهاد بازی در سریال ۲۴ را دریافت کرد.

اگر از طرفداران سریال‌های خارجی باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این سریال به عملیات‌های تروریستی می‌پرداخت و بیشتر چهره‌های خلافکار در این سریال، افرادی آسیایی و خاورمیانه‌ای بودند. به همین دلیل نیز رامی ملک در سال ۲۰۱۰ در سه قسمت از سریال ۲۴، نقش یک تروریست خاورمیانه‌ای را بازی کرد. رامی ملک در سریال ۲۴ به اندازه‌ای نقش خاورمیانه‌ای‌ها را خوب بازی کرد که پس از این سریال، پیشنهاد‌های بسیار زیاد دیگری برای بازی در نقش عرب‌ها و ساکنین خاورمیانه به او شد. رامی مشکلی با بازی در این نقش‌ها نداشت، اما نمی‌خواست به‌عنوان چهره‌ای که دائم نقش‌های تروریستی را بازی می‌کند در فیلم‌ها شناخته شود.

در نتیجه تمامی پیشنهاد‌های قبول نقش‌های عرب و خاورمیانه‌ای را رد کرد. مدتی بعد رامی ملک در مصاحبه‌ای گفت: هنرپیشه‌های خاورمیانه‌ای زیادی برای اینکه نقش‌های کلیشه‌ای تروریستی به آن‌ها پیشنهاد نشود، حتی مجبور می‌شوند نام فامیلی خودشان را تغییر دهند، اما رامی ملک شانس آورد و با حضور در نقش‌های غیر خاورمیانه‌ای توانست ثابت کند که علاقه به ایفای نقش تروریست‌ها ندارد و هدف‌های بزرگ‌تری را در سینما دنبال می‌کند.

چشم‌های برآمده رامی ملک به او کمک می‌کنند تا نفوذ بیشتری به انسان‌ها داشته باشد

حضور نسبتاً کوتاه رامی ملک در سریال ۲۴ باعث شد تا تام هنکس و استیون اسپیلبرگ، به‌عنوان تهیه‌کنندگان مینی‌سریال اقیانوس آرام به این هنرپیشه پیشنهاد کار بدهند.

راز‌های مگویی از رامی ملک که کسی با شما در میان نمی‌گذارد

سریال اقیانوس آرام نظر مخاطبین را به خود جلب کرد و منتقدین نیز نقد‌های بسیار مثبتی برای این سریال نوشتند. رامی ملک در این سریال نقش سرجوخه‌ای جوان را بازی کرد و انصافاً هم باید گفت: به بهترین نحو ممکن از ایفای این نقش برآمد. مدتی بعد از بازی در سریال اقیانوس آرام، رامی ملک در مصاحبه‌ای گفت: تمامی تلاش خود را برای ایفای نقش هرچه بهتر در این سریال به خرج داده بود.

جالب اینجاست که از قرار معلوم تخصص رامی ملک در بازیگری باعث نشده بود تا تام هنکس نقش یک سرجوخه جوان را به او پیشنهاد کند، بلکه این قدرت نفوذ چشم‌های برآمده رامی ملک بود که تأثیر زیادی روی تام هنکس گذاشت و پای رامی را به سریال اقیانوس آرام باز کرد. رامی ملک در این زمینه گفت: به‌خاطر می‌آورد پس از امتحان بازیگری برای بازی در سریال اقیانوس آرام، تام هکنس نامه‌ای کوچک به تهیه‌کننده این سریال نوشت و مدعی شد رامی ملک چشم‌های بسیار بانفوذی دارد و بهتر است به او پیشنهاد بازی در این سریال را بدهند.

پس از موفقیت رامی ملک در سریا‌ل‌ها و فیلم‌های مختلف، نشریات سینمایی اشاره‌های زیادی به چشم‌های تأثیرگذار وی داشته‌اند و بسیاری از این نشریات یکی از دلایل اصلی تاثیرگذاری رامی ملک را چشم‌های برآمده‌اش می‌دانند.

سریال اقیانوس آرام به لحاظ روحی و روانی رامی ملک را حسابی به‌هم ریخت

رامی ملک هرگز فکر نمی‌کرد وقتی پیشنهاد برای بازی در نقش یک سرجوخه جوان در سریال اقیانوس آرام را دریافت می‌کند، این سریال تأثیر زیادی روی او بگذارد.

رامی ملک مدتی بعد از ایفای نقش در این سریال، در میزگردی که هالیوود ریپورتر برگزار کرده بود لب به سخن گشود و مدعی شد در زمان فیلمبرداری سریال اقیانوس آرام، سن و سال کمی داشت و بعضی از از صحنه‌های این سریال به اندازه‌ای روی او تأثیر گذاشته که هرگز نمی‌تواند این صحنه‌ها را از خاطرش پاک کند. وی در این زمینه به صحنه‌ای اشاره می‌کند که مجبور بود دندان‌های طلا را از جنازه‌ها بیرون بکشد.

او ادامه که این دندان‌ها به اندازه‌ای خوب در کالبد جنازه‌ها تعبیه شده بود که جدا کردن این دندان‌ها واقعاً احساس بدی به او می‌داد و پس از اینکه حدود هفت یا هشت دندان را بیرون کشید، احساس کرد که بغض گلویش را می‌فشارد و دیگر نمی‌تواند ادامه دهد. او مجبور بود احساس ناخوشایندی که در صحنه‌های فیلم‌برداری به او دست می‌دهد را در روز‌های آتی نیز تحمل کند و از این احساس برای بهتر بازی کردن در نقشی که به او واگذار شده بود کمک بگیرد. همین قضیه باعث شد تا در نهایت سریال اقیانوس آرام تأثیر زیادی بر روح و روان رامی ملک بگذارد. خوشبختانه رامی ملک توانست به این احساس غلبه کند و بازی در سریال آقای ربات که این سریال هم خمیر‌مایه‌ای تیره و تاریک داشت باعث نشد تا رامی ملک پس از فیلمبرداری دچار آشفتگی‌های روحی شود و وقتی کارش تمام میشد به راحتی به خانه می‌رفت و از زندگی لذت می‌برد.

رامی ملک به سینه رابرت داونی جونیور دست رد زد

انصافاً باید گفت: رامی ملک به‌رغم اینکه چندین سال می‌شد که در هالیوود حضور داشت، با شرکت در سریال آقای ربات توانست اسم و رسم خوبی برای خودش دست و پا کند.

وی در این سریال نقش یک هکر جوان با نام الیوت الدرسون (Elliot Alderson) را بر عهده گرفت که از بیماری اضطراب اجتماعی رنج می‌برد و به افسردگی مبتلا است. سریال آقای روبات به اندازه‌ای در میان مخاطبین گل کرد که حتی سلبریتی‌ها نیز متوجه هنر رامی ملک شدند. از قرار معلوم رابرت داونی جونیور، آیرون‌من دنیای هالیوود نیز به بازی رامی ملک در سریال آقای ربات علاقه زیادی پیدا کرده بود و می‌خواست با وی دوست شود. در همین زمینه رامی ملک در برنامه تونایت شو (The Tonight show)، به میزبانی جیمی فالن، مدعی شد که رابرت داونی جونیور پس از مشاهده بازی بی‌عیب و نقص او در سریال آقای ربات، اطلاعات ایمیل رامی ملک را پیدا کرده و برای او ایمیل می‌فرستد تا این هنرپیشه جوان و خو‌ش‌آتیه را از نزدیک ببیند. اما رامی ملک که هرگز فکر نمی‌کرد آیرون‌من دنیای هالیوود به او مستقیماً ایمیل بزند، ایمیل رابرت دوانی جونیور را تقبلی فرض می‌کند و به آن پاسخ نمی‌دهد. پس از مدتی یکی از آشنایان رابرت داونی جونیور به رامی ملک زنگ می‌زند و دلیل پاسخ ندادن رامی ملک به ایمیل داونی جونیور را می‌پرسد. اینجاست که رامی ملک متوجه می‌شود، ایمیلی که از داونی جونیور دریافت کرده بود یک ایمیل واقعی بود و ناخواسته رفاقت آیرون‌من را رد کرد.

خوشبختانه درنهایت این قضیه ختم به‌خیر گردید و رابرت داونی جونیور درنهایت با رامی ملک دوست شد و حتی در صحنه فیلمبرداری سریال آقای روبات نیز رابرت داونی جونیور حضور پیدا کرد و از بازی رامی ملک حسابی تعریف و تمجید به‌عمل آورد.

رامی یک برادر دوقلو به نام سامی ملک دارد

رامی ملک یک برادر دوقلو دارد و از قرار معلوم این دو به لحاظ ظاهر و قیافه تا ۱۸ سالگی همانند سیبی بودند که از وسط به دو نیم شده باشد. اما پس از پایان نوجوانی و رسیدن دوران جوانی، تفاوت‌های ظاهری این دو برادر دوقلو آغاز شد و در حال حاضر چهره رامی و سامی با هم فرق میکند.

راز‌های مگویی از رامی ملک که کسی با شما در میان نمی‌گذارد

جالب است بدانید رامی ملک و برادر دوقلویش در دوران نوجوانی از شباهتی که به یکدیگر داشتند استفاده‌های زیادی کردند و حتی گاهی اوقات شیطنت‌هایی نیز انجام داده‌اند. در همین راستا رامی ملک در برنامه گراهام نورتون شو، در سال ۲۰۱۸ گفت که بعضی مواقع به جای برادرش در جلسه امتحان حاضر می‌شده و آزمون می‌داده است. از قرار معلوم سامی ملک در دانشگاه یو. سی. ال.‌ای در درس تاریخ یونان ضعف داشت و احتمالش می‌رفت که بابت همین ضعف فارغ‌التحصیل نشود. به همین دلیل یک روز سامی در حالی که ناراحت و افسرده بود به خانه آمد و به برادرش رامی گفت: استادش از او خواسته تا یک قسمت از تراژدی‌های یونانی را از بر بخواند و اجرا کند.

رامی نیز که علاقه زیادی به بازیگری داشت و این تراژدی‌ها را از بر بود، در روز امتحان به جای برادرش حاضر شد و حتی روح استاد هم از این قضیه باخبر نشد که به جای سامی، از رامی ملک امتحان گرفته است. اجرای رامی ملک به اندازه‌ای قوی و بی‌نقص بود که باعث شد سامی نمره خوبی از این درس دریافت کند و حاضرینی که در این اجرا حضور داشتند نیز از قدرت اجرای رامی ملک به وجد آمدند.

رامی ملک و دردسر‌های شهرت اکتبر سال ۲۰۱۸

رامی ملک در جلسه پرسش و پاسخ فیلم حماسه کولی حضور پیدا کرد، در این مراسم یک جوان ۱۹ ساله با نام ژان بلک (Xan black) در حالی که با گوشی مشغول فیلمبرداری بود از رامی ملک خواست تا جلوی دوربین گوشی او حاضر شود. رامی ملک نیز مودبانه از این جوان خواهش کرد که فیلم نگیرد و در عوض در کنار هم عکس‌سلفی بردارند.

ژان بلک، فیلم کوتاهی که از رامی ملک گرفته بود را در فضای مجازی منتشر کرد و این فیلم بازخورد‌های بسیار منفی برای این هنرپیشه به‌دنبال داشت. اگر از طرفداران رامی ملک باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که یکی از خوش‌اخلاق‌ترین هنرپیشه‌های جوان هالیوودی است و همین امر هم باعث شده بود طرفداران چنین رفتاری را از او انتظار نداشته باشند. مدتی بعد رامی ملک به وَنیتی فِیر (Vanity Fair)، گفت: پس از اینکه این ویدئو سر و صدا به راه انداخت، دوباره به تماشای آن نشستم و متوجه شدم که رفتار من اشکالی نداشته و در این ویدئو به کسی توهین نکردم.

من به این جوان گفتم که مشکلی با عکس گرفتن ندارم، اما ویدئو باعث می‌شود حواس من از اطراف پرت شود و در محیط‌های شلوغ، همین حواس‌پرتی ممکن است کار دست من بدهد. به همین دلیل نیز از این جوان خواستم تا فیلمبرداری نکند. در همین راستا پایگاه خبری کات (the Cut)، از ژان بلک دلیل این واقعه را جویا شد و ژان بلک نیز به این پایگاه خبری گفت: این اتفاق در شب افتاد و شرایط خوبی برای رامی ملک جهت تعامل با هواداران نبود. به گفته این طرفدار، بدون شک اگر شرایط بهتری بود یا اینکه هوا روشن بود، مطمئناً رامی ملک رفتار بهتری با هوادارانش داشت.

میان رامی ملک و برایان سینگر چه می‌گذرد

راز‌های مگویی از رامی ملک که کسی با شما در میان نمی‌گذارد

اگر حاشیه‌های اسکار ۲۰۱۹ را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد می‌دانید درست است که فیلم حماسه کولی، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای رامی ملک به دنبال داشت، اما این فیلم از دیدگاه منتقدین، حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد. این فیلم ابتدا توسط برایان سینگر فیلمبرداری میشد، اما سینگر بسیاری از مواقع با تأخیر در صحنه حاضر میشد و همین امر باعث شد تا عوامل فیلم دل خوشی از برایان سینگر نداشته باشند. از قرار معلوم میان رامی ملک و برایان سینگر نیز در حین فیلمبرداری شکر آب شد و ظاهراً رامی و برایان دعوای شدیدی در صحنه فیلمبرداری داشتند و برایان سینگر به سمت رامی ملک اشیاء مختلفی را پرت کرد.

این حادثه باعث شد تا رامی ملک از برایان سینگر رسما شکایت کند و دعوای این دو بالاتر بگیرد. رامی ملک در فستیوال فیلم سانتا باربارا ۲۰۱۹ به مشکلات میان خودش و برایان سینگر اشاره کرد. از طرف دیگر برایان سینگر چهره‌ای بسیار شناخته شده در هالیوود است و با توجه به محبوبیتی که رامی ملک در چند سال اخیر بدست آورده بعید به‌نظر می‌رسد بعد از این رامی ملک به برایان سینگر باج بدهد و به احتمال زیاد این دو هنرمند در آینده با هم کار نخواهند کرد.

رامی ملک عشق زندگی‌اش را زمان فیلمبرداری فیلم حماسه کولی پیدا کرد

اگر از طرفداران گروه کویین و به‌خصوص فردی مرکوری باشید حتماً به خوبی می‌دانید که زن زیبارویی با نام ماری آستین، عشق مرکوری را بدست آورد و مرکوری در جایی گفته بود تمام معشوقه‌هایش از او می‌پرسند که چرا تا این اندازه به ماری آستین عشق می‌ورزد. مرکوری نیز در پاسخ گفت که ماری آستین تنها یار و یاور اوست و هیچ‌کس نمی‌تواند جایگزینی برای عشق او باشد.

راز‌های مگویی از رامی ملک که کسی با شما در میان نمی‌گذارد

جالب اینجاست که در فیلم حماسه کولی نیز رامی ملک در مقابل دختر زیبارویی قرار گرفته که نقش ماری آستین را بر عهده داشت. این هنرپیشه زیبارو لوسی بوینتول (Lucy Boynton) نام دارد و رامی ملک در مصاحبه‌ای با مجله پیپل، رسما از عشق خود به این دختر پرده برداشت و وقتی که جایزه گالا در جشنواره پالم اسپرینگ را به دلیل بازی چشمگیر در فیلم حماسه کولی دریافت کرد، در پای تریبون از لوسی بوینتول به عنوان عشق آتشینی که در قلبش شعله‌ور شده تشکر کرد. رامی ملک در این مراسم خطاب به لوسی بوینتول گفت: تو همکار، سنگ‌صبور و عشق من هستی و همیشه قدردان تو خواهم بود.

لوسی در مراسم اسکار نیز کنار رامی حضور داشت و در صحبت‌های پس از دریافت جایزه اسکار رامی ملک لوسی را قلب فیلم حماسه کولی دانست. سعی کردیم تمامی ناگفته‌هایی که از رامی ملک می‌دانستیم را با شما در میان بگذاریم، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به این هنرپیشه خوش‌آتیه علاقه دارید و اطلاعات جالبی از رامی ملک می‌دانید، در قسمت نظرات این اطلاعات را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: nickiswift

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.