مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زوج‌های هالیوودی که جدا از هم زندگی می‌کنند

راگامگ – ترجمه از پردیس بختیاری: تصور ما از ازدواج چیست؟ ازدواج زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بخواهند با هم زندگی مشترکی را آغاز کنند، اما این در مورد برخی از زوج ها صدق نمی کند. به عنوان مثال برخی از ستاره ها هستند با وجود این که نام زن و شوهر رویشان است اما جدا از هم زندگی می کنند. اگر می خواهید با زوج هایی که بنا به دلایل مختلف، زندگی کاملا جداگانه ای دارند، آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

کانیه وست و کیم کارداشیان

این زوج‌های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند

یکی از مشهورترین زوج های جهان کیم کارداشیان و کانیه وست هستند که هر از چند گاهی تیتر داغ اخبار می شوند. اگر اخیرا اخبار این زوج مشهور را دنبال کرده باشید، حتما متوجه شده اید که کانیه وست دیگر در کنار همسرش کیم دیده نمی شود. آنها نه تنها در مقابل دوربین، بلکه در زندگی واقعی هم کاری به کار هم ندارند. این دو ستاره هالیوودی دو زندگی کاملا جداگانه ای با هم دارند، به طوری که حتی در اتاق مشترک شان هم نمی خوابند و هر کدام اتاقی مخصوص به خود دارد. اینطور که پیداست، این فاصله در میان آنها بیشتر و بیشتر می شود. چند وقت پیش کانیه اعلام کرد که برای زندگی به شیکاگو می رود و هیچوقت هم آنجا را ترک نخواهد کرد. اگر چه کیم بیشتر زمان خود را به خاطر کودکانش در کنار کانیه و در شیکاگو می گذارد اما اعتقاد دارد که شیکاگو محل مناسبی برای آنها نیست.


گوئینت پالترو و برد فالچوک

این زوج‌های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند

گوئینت پالترو پس از ۱۳ سال زندگی مشترک با کریس مارتین، فکر می کرد که دیگر هیچوقت ازدواج نمی کند اما این بازیگر برنده جایزه اسکار، در سپتامبر ۲۰۱۸ بار دیگر با برد فالچوک، کارگردان و نویسنده آمریکایی، ازدواج کرد. او در این باره می گوید: «زمانی که من این مرد را ملاقات کردم، به نظرم فوق العاده آمد. او مرا متقاعد کرد تا در مورد ازدواج بیشتر فکر کنم. آنجا بود که دیدم این مرد لیاقت ازدواج دوباره را دارد.» البته آنها تصمیم گرفتند که به خاطر فرزندانشان جدا از هم زندگی کنند. گوئینت و برد هر کدام دو فرزند دختر و پسر دارند. به گفته آنها: «ما شیوه زندگی خودمان را داریم. کودکان ما در سن نوجوانی به سر می برند، از این رو باید با آنها با احتیاط بیشتری برخورد کنیم.»


دونالد و ملانیا ترامپ

این زوج‌های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند

رفتارهای رئیس جمهور دونالد ترامپ و همسرش، ملانیا، همیشه زیر ذره بین است، بنابراین تعجبی ندارد که تغییر فرم رابطه آنها نیز به چشم آید. آنها خودشان به طور علنی اعلام کردند که مدت زمان زیادی ست که دیگر کاری به کار هم ندارند به طوری که حتی اتاق خواب هایشان را هم جدا کرده اند. حتی زمانی که به مسافرت می روند هم در اتاق های جداگانه ای ساکن می شوند. ملانیا بیشتر زمانش را با خواهرش، آرایشگرش و دوستانش می گذراند. البته استفانی گریشم، مدیر ارتباطات او، جرو دیگری به این قضیه نگاه می کند. او گفته: «ملانیا زندگی جداگانه خود را دارد، او زن مستقلی ست که دوست دارد همین سبک زندگی را ادامه دهد. این رفتار او لایق نقد منفی نیست، بلکه باید مورد تحسین همگان نیز قرار گیرد. در حال حاضر اولویت زندگی ملانیا خانواده، سلامت شخصی و وظایف اش به عنوان بانوی اول امریکاست، گویا دونالد هیچ نقشی در زندگی او ندارد.


کاردی بی و آفست

این زوج‌های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند

کاردی بی و آفست در سپتامبر ۲۰۱۷ با هم ازدواج کردند و در جولای ۲۰۱۸صاحب یک فرزند دختر شدند. رابطه آنها همیشه پر از حاشیه بوده به طوری که یک روز خوب و روز دیگر با هم دشمن اند. با این اوصاف، آنها تصمیم گرفتند که جدا از هم زندگی کنند. آفست یک بار در مصاحبه ای گفت: «ما در حال حاضر جدا از هم زندگی می کنیم اما من در تلاشم تا رابطه ام را با همسرم بهتر کنم. من حتی خط تلفنم را نیز عوض کردم تا کاری فکر نکند که با زنان دیگری در تماسم.» در همان ماه در مصاحبه ای که با کاردی بی شد او گفت: «آفست برای زندگی به آپارتمان من آمد اما من خیلی او را نمی بینم، حتی زمان هایی که او در خانه هست هم با هم صحبت نمی کنیم.»


دیوید و ویکتوریا بکهام

این زوج‌های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند

دیوید و ویکتوریا بکهام یکی از محبوب ترین زوج ها در جهان هستند که در سال ۱۹۹۹باهم ازدواج کرده اند. این زوج از نظر رابطه عاطفی الگوی بسیاری از مردم بودند زیرا توانستند سالهای زیادی را در کنار هم دوام بیاورند. طبق گزارشات، راز موفقیت آنها فضایی بود که به هم می دادند. البته گویی این فضا این روزها بیشتر و بیشتر شده به طوری که آنها در دو کشور متفاوت از هم زندگی می کنند. ویکتوریا بکهام ترجیح می دهد که در انگلستان زندگی و روی پروژه های مد و فشن اش کار کند، در حالی که دیوید بکهام مشغول زندگی خودش در آمریکاست. آنها کاملا جدا از هم زندگی می کنند و تنها ۵ فرزندشان، نقطه مشترکی ست که آنها را در کنار هم نگه می دارد. اگر چه این زوج می دانند که شایعات زیادی در مورد جدایی آنها منتشر شده اما یاد گرفته اند که به حرف های مردم کاری نداشته باشند و کار خودشان را پیش ببرند.


سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

این زوج‌های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند اما زندگی جداگانه ای دارند. یک بار پارکر در مصاحبه ای گفت: «شاید به نظر شما عجیب باشد اما ما تصمیم گرفته ایم به گونه ای زندگی کنیم که هر زمان دوست داشته باشیم از هم دور شویم و هر زمان هم که خواستیم به هم بازگردیم. شاید به خاطر شغل مان است که این سبک زندگی را در پیش گرفته ایم اما هر چه باشد، برای ما مفید بوده است.» حتی زمان هایی که آنها در یک خانه هستند هم فاصله شان را حفظ می کنند. آنها با دیواری خانه هایشان را از هم جدا کرده اند و در واقع بیش از زن و شوهر، با هم همسایه اند.


دالی پارتن و کارل دین

این زوج‌های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند

دالی پارتن و کارل دین به عنوان یک زوج، به ندرت در کنار هم دیده می شوند، با این وجود اینطور به نظر می رسد که زندگی شادی با هم دارند. زمانی که از دالی در مورد ازدواج اش پرسیدیم، گفت: «اگر همسرم به من خیانت کند، من نمی فهمم. این شیوه زندگی برای هر دویمان بهتر است.» اگر چه کارل تا به ‌حال موفق به دریافت ۷ جایزه گرمی شده‌، اما در هیچ کدام از آن مراسم، همسرش در کنارش حضور نداشت. پکارل در این مورد می گوید: «من به دالی افتخار می کنم. او به تنهایی زندگی موفقی دارد اما خب او نمی تواند از کارش دست بکشد و به رابطه عاطفی اش فکر کند. من هم او را آزاد گذاشته ام تا راه خودش را برود.»


اشلی گراهام و جاستین اورین

این زوج‌های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند

اشلی گراهام و جاستین اورین در سال ۲۰۱۰ با هم ازدواج کردند اما هیچوقت کنار هم نبوده اند. گراهام بیشتر زمانش را در نیویورک می گذراند، در حالی که جاستین در لس آنجلس است. اگر چه این زوج از دوری بیزارند اما به نظرشان این نوع رابطه نیز جذابیت های خودش را دارد. گراهام می گوید: «ما یک بار همدیگر را در نیویورک، بار دیگر در لس آنجلس، پاریس یا میامی ملاقات می کنیم و این واقعا هیجان انگیز است.» آنها اعتقاد دارند که اگر چنین فاصله ای را در زندگی شان ایجاد نمی کردند، ازدواج شان تاکنون منجر به جدایی شده بود. «اگر ما هر روز همدیگر را می دیدیم، نمی دانم چه اتفاقی برای رابطه مان می افتاد.»

منبع: nickiswift

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.