مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افزودن فایل در بخش نظرات وردپرس ؛ آموزش پیشرفته وردپرس قسمت بیست و دوم

در این بخش از مجموعه آموزش‌ پیشرفته وردپرس نحوه افزودن فایل در بخش نظرات وردپرس را با کمک افزونه Comment Attachment آموزش خواهیم داد.

متن، به‌ تنهایی خسته‌کننده است. ما در دنیای چندرسانه‌ای زندگی می‌کنیم، پس چرا نظرات وردپرس فقط محدود به متن هستند؟ افزودن فایل در بخش نظرات وردپرس، قلمروی گزینه‌های جدیدی را برای شما باز خواهد کرد. ایده اضافه کردن فایل در بخش نظرات چیز جدیدی نیست. به‌عنوان مثال فیس بوک این امکان را فراهم کرده است. پس چرا نباید وبلاگ‌ها چنین خاصیتی داشته باشند؟

افزودن فایل در بخش نظرات وردپرس

تصاویر و نظرات دو ابزار قدرتمند برای افزایش تعامل کاربران سایت هستند. فایل‌های ضمیمه در بخش نظرات وردپرس اجازه می‌دهند که خوانندگان، فایل‌های GIF یا تصاویر را بارگذاری کنند تا همراه نظراتشان باشد.

یکی دیگر از موارد کاربردی در زمانی است که شما در حال اجرای eCourse با استفاده از وردپرس به‌عنوان یک مکمل آنلاین هستید؛ در این زمان امکان ارسال فایل پیوست توسط دانش‌آموزان کمک می‌کند تا اسناد خود را برای رفع اشکال به پست حاوی درس، ارسال کنند.

افزودن فایل در بخش نظرات وردپرس

نخست می‌بایست افزونه Comment Attachment را نصب و فعال کنید. چگونگی انجام این کار در مقاله «نصب افزونه در وردپرس» نمایش داده شده است.

آپلود تصویر در بخش نظرات توسط کاربران

پس از فعال‌سازی افزونه Comment Attachment وارد Settings (تنظیمات) سپس Discussion (گفتگوها) شده و به بخش Comment Attachment رجوع کنید.

افزودن فایل در بخش نظرات وردپرس

در این بخش می‌توانید تنظیمات مربوط به نمایش فیلد تصویر ضمیمه در بخش نظرات پست‌ها و برگه‌ها را انجام دهید. این تنظیمات شامل موقعیت فیلد مورد نظر، عنوان فیلد، گزینه مورد نیاز، نوع فایل، اندازه تصویر ضمیمه و سایر موارد است. همچنین می‌توانید به کاربران اجازه دهید فایل Document، PDF، پاورپوینت، اکسل و دیگرذ موارد را ضمیمه کنند.

افزودن فایل در بخش نظرات وردپرس

پس از اتمام کار، بر روی دکمه Save Changes کلیک کرده تا تنظیمات ذخیره شوند.

افزودن فایل در بخش نظرات وردپرس

تمامی تصاویر آپلود شده در کتابخانه پرونده‌های چندرسانه‌ای وردپرس ذخیره می‌شود. اگر قصد حذف تصویر یک کاربر را دارید، به کتابخانه پرونده‌های چندرسانه‌ای رفته، تصویر را یافته و سپس آن را حذف کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.