مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پورشه کاین توربو اس E-Hybrid قوی‌ترین شاسی بلند Porsche خواهد بود

۰۹ فروردین ۹۸ ساعت ۱۳:۰۵

پورشه کاین توربو اس E-Hybrid به عنوان قوی‌ترین شاسی بلند Porsche عرضه می‌شود. نسل جدید این شاسی بلند از قوای محرکه پانامرا توربو بهره می‌برد. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

پورشه کاین که جزو شاسی بلندهای پرفروش در بازارهای جهانی محسوب می‌شود، در مدل ۲۰۱۹ خود سبک‌تر و روان‌تر شده و سیر تکاملی خود را به درستی طی می‌کند. طراحان با استفاده از یک قوای محرکه مناسب آن را به قوی‌ترین شاسی بلند پورشه تبدیل کرده‌اند. این شرکت خودروسازی برای قدرتمندتر کردن پورشه کاین از قوای محرکه پانامرا توربو اس E-Hybrid استفاده کرده است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

پورشه کاین توربو

بررسی مشخصات پورشه کاین توربو

پورشه کاین توربو به عنوان شاسی بلند پرچم‌دار شرکت خودروسازی پورشه محسوب می‌شود که طراحان با استفاده از توربوشارژر و مجموعه پلاگین هیبریدی توانسته‌اند قدرت آن را به ۶۷۷ اسب بخار پانامرا برسانند. از این رو خودرو پورشه کاین توربو اس E-Hybrid به قوی‌ترین شاسی بلند تاریخ پورشه تبدیل شده است. این خودرو در حال حاضر از لحاظ قدرت در میان کل محصولات گروه فولکس واگن یکه‌تازی می‌کند. حتی لامبورگینی اوروس با ۶۵۰ اسب بخار در جایگاه پایین‌تری از این شاسی بلند ویژه پورشه قرار می‌گیرد.

پورشه کاین توربو

در سال‌های گذشته نیز منابع خبری از عرضه مدل قدرتمند کاین خبر داده بودند، اما هم‌اکنون شاهد انتشار اخبار رسمی این خودرو هستیم. مدتی قبل اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه از تولید پورشه کاین توربو خبر داده بود، اما از میزان قدرت موتور و مجموعه پلاگین هیبریدی آن جزئیاتی را اعلام نکرد. طراحان این قوای محرکه پلاگین هیبریدی را در نسل جدید کاین کوپه هم در نظر گرفته‌اند. هرچند مدیرعامل پورشه از زمان معرفی کاین توربو اس E-Hybrid خبری را اعلام نکرد، اما ممکن است در سال ۲۰۱۹ شاهد معرفی آن باشیم.

پورشه کاین توربو

برخی از منابع خبری عنوان می‌کنند پورشه کاین توربو اس e-Hybrid در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۹ معرفی می‌شود، اما برخی نیز از معرفی آن در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۹ خبر داده‌اند. البته اگر در این دو نمایشگاه شاهد عرضه پورشه کاین توربو اس E-Hybrid نباشیم، قطعا در نمایشگاه خودرو لس‌انجلس در معرض نمایش قرار خواهد گرفت. گفتنی است محصولات پورشه به سمت الکتریکی شدن در حال حرکت هستند و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک مدل تمام الکتریکی پورشه کاین نیز تولید و به بازار عرضه شود. از طرفی ممکن است برای تولید این شاسی بلند از پلتفرم MLB آئودی E-Tron 55 کواترو استفاده شود.

تصاویر پورشه کاین توربو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.