مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عکس های ترلان پروانه: جدیدترین عکس های ترلان پروانه در اینستاگرام

صورتی‌ها: ترلان پروانه جزء بازیگران زن دهه هفتادی و جوان سینمای ایران است که جایزه‌ی زرین بهترین بازیگر دختر را در جشنواره‎ی فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید در کارنامه دارد. در این بخش از گالری تصاویر هنرمندان ایرانی، عکس های ترلان پروانه را خدمت علاقه‌مندان به حوزه فیلم و سینما آماده کرده‌ایم.

عکس های ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

ترلان پروانه، بازیگر تلویزیون و سینما سال ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد. ترلان، در جشنواره‎ی فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید جایزه‎ی پروانه‎ی زرین به‌عنوان بهترین بازیگر دختر را در کارنامه دارد. ترلان پروانه با وجود سن کمی که دارد کارنامه نسبتا خوبی در سینما و تلویزیون دارد. از کودکی جلوی دوربین قرار گرفته و حالا در آستانه بیست‌‌ویک سالگی از خاک‌ صحنه خورده‌های این حرفه به شمار می‌رود و دیگر نمی‌توان او را آن دختر بچه‌ی بی‌تجربه دانست. دوام ترلان در سینما و تلویزیون از ویژگی‌های قابل‌توجه او است.

عکس های ترلان پروانه

همانطور که می‌دانید در دوران کودکی دختران و پسرانی زیادی فرصت حضور در نقش‌های مختلف را پیدا کردند اما نتوانستند دوام بیاورند و پس از مدتی دیگر اثری از آن‌ها نبود. ترلان نه تنها دچار این زوال نشده بلکه روزبه‌روز در حال پیشرفت است. اگر یکی دو حاشیه اخیر را در نظر نگیریم، دختر آرام و بی جنجالی هم به‌حساب می‌آید. او درمجموعه‌های تلویزیونی زیادی به ایفای نقش پرداخته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زیر تیغ، ارمغان تاریکی و تا ثریا اشاره کرد که هر سه اثر، کار پرطرفداری به حساب می‌آمدند. در سال ۹۴ هم به خاطر بازی در فیلم فراری ساخته علیرضا داوودنژاد تحسین همگان را برانگیخت.

ترلان پروانه در ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد. ترلان پروانه یک جورهایی تا چشم باز کرد خودش را در دنیای هنر دید. تنها سه سالش بود که خانمی در فرودگاه از وی خوشش آمد و پیشنهاد حضور او در یک تیزر تبلیغاتی را به مادرش داد. مادر او هم که علاقه زیادی به بازیگری داشت و خودش هم تجربه بازی در تئاترهای دانشجویی را داشت، از این پیشنهاد استقبال کرد. حتی خود ترلان هم این روزها را به یاد نمی‌آورد!

عکس های ترلان پروانه

ساعت‌ها حضور در صحنه فیلمبرداری و انجام کار حرفه‌ای برای یک دختربچه به مراتب دشوار خواهد بود. شاید اگر حمایت‌های مادر نبود ترلان در همان کودکی عطای بازیگری را به لقایش می‌بخشید و مانند دیگر بچه‌ها کودکی‌اش را می‌کرد. مادر او در تمام روزهای کاری در کنارش و در پشت صحنه حضور داشت. حتی روزهای که خود امکان حضور پیدا نمی‌کرد حتما پرستاری همراه او می‌فرستاد. ترلان می‌گوید مادرم حتی اسباب‌بازی‌هایم را سر صحنه می‌آورد تا کودکانه‌هایم را هم داشته باشم. با ورود ترلان به مدرسه کار کمی پیچیده‌تر هم می‌شد. ترلان هفت‌ساله حالا سر از سریال‌های تلویزیونی درآورده بود. سال بعد هم در سینما. با این‌همه در تمام این سال‌ها سعی کرده تحصیلش را هم به‌صورت جدی پیش ببرد و در این امر موفق بوده است. در کنار همه این‌ها ترلان در کلاس‌های آموزشی متفرقه زیادی هم حضور پیدا می‌کرد. کلاس‌های هنری، ورزشی و … همچون پیانونوازی و اسکیت سواری و ورزش‌های مختلف دیگر. او با حمایت‌های پدر و مادر و به کمک برنامه‌ریزی منظم توانسته تاکنون همه این‌ها را در کنار هم پیش ببرد. ترلان پروانه می‌گوید آموزش‌های مختلف را به خاطر پیشرفت در حرفه بازیگری دیده است و برای موفقت در این کار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

عکس های ترلان پروانه

 همان‌طور که گفته ترلان پروانه کارش را با حضور در تیزرهای تبلیغاتی آغاز کرد. بعد از آن‌هم برنامه‌ها و آیکون‌های کوتاه آموزشی تلویزیون و … . اما برای اولین‌بار در سال ۱۳۸۳ در سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی کرد. او آن سال در ۴ سریال حضور پیدا کرد. جایزه بزرگ، خوش‌غیرت، ۱۰۱ را برای ذله کردن پد و مادرها و شبی از شب‌ها. بعد از آن‌ها تقریبا یکی از انتخاب اول‌های کارگردانان برای بازی در نقش دختربچه را داشت. او هم مانند هر کودک دیگر در اکثر آثار تکرار می‌شد. اما به‌تدریج سبک و سیاق خاص خود را پیدا کرد و در نقش‌های اصلی‌تر و متفاوت دیده شد. او در سال‌های اخیر بسیار گزیده‌کارتر شده و وسواس زیادی در انتخاب نقش به خرج می‌دهد. ملکوت، شاید برای همه اتفاق بیفتد، گذر از رنج‌ها، سرزمین کهن، چرخ‌وفلک و … از دیگر آثار تلویزیونی او می‌باشند.

عکس های ترلان پروانه

چپ‌دست به کارگردانی آرش معیریان اولین حضور سینمای پروانه بود. او در همان سال ۴ پیشنهاد سینمایی دیگر داشت و اوایل راه را متراکم آغاز کرد. بعد از آن‌هم تقریبا هرسال در یکی دو اثر سینمایی دیده شده است. نصف مال من، نصف مال تو با استقبال خوبی در میان کودکان و نوجوانان روبه‌رو شد و نقش زیادی در محبوبیت وی ایفا کرد. وی حضور متفاوتی در فانتزی منحصربه‌فرد جواد هاشمی آهوی پیشونی سفید داشت و در پنج نقش مختلف بازی کرد. ترلان پروانه برای همان فیلم توانست اولین جایزه سینمایی خود یعنی پروانه زرین بهترین بازیگر دختر را دریافت کند. بعد از آن‌هم در آثار همچون زندگی مشترک آقای محمود و بانو، شیفت شب، فراری، گشت ۲، جاده قدیم، آهوی پیشونی سفید ۲ و … نقش‌آفرینی کرد. آهوی پیشونی سفید و فراری تنها فیلم‌های بودند که ایفای نقش اول آن‌ها به عهده ترلان بود. نقش اول‌هایی که به‌خوبی از عهده آن‌ها برآمد. ترلان پروانه سابقه حضور در سه تئاتر را نیز داد.

عکس های ترلان پروانه

از بازیگری که بگذریم ترلان پروانه به واسطه تیپ و ظاهر جذاب مدتی است کارهای مدلینگ لباس هم انجام می‌دهد. او با دو برند مطرح کمرون زیگزال و ویدآل همکاری می‌کند. برند کمرون زیگزال لباس‌های افراد مشهور را طراحی می‌کند ضمن اینکه این برند لباس‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ را نیز طراحی کرده است.

در ادامه عکس های ترلان پروانه را خدمت علاقه‌مندان و طرفداران این بازیگر آینده‌دار آماده کرده‌ایم.

عکس های ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

عکس های جدید ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

تصاویر جدید ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

گالری عکس‌های ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

تصاویر ترلان پروانه

تصاویر ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

تصاویر جدید ترلان پروانه

تصاویر جدید ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه را در این بخش از گالری و تصاویر هنرمندان مشاهده کردید. امیدواریم این بخش مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.