مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حالت تیره در جدیدترین نسخه آزمایشی واتس اپ دیده شد

۰۹ فروردین ۹۸ ساعت ۱۴:۱۵

در آخرین نسخه آزمایشی واتس اپ جدید یک حالت تیره دیده شده است. اما خبر بد برای صاحبان گوشی‌های OLED این است که Dark Mode در WhatsApp مشکی خالص نبوده٬ بلکه خاکستری تیره است!

واتس اپ اخیرا یک به‌روزرسانی جدید را از طریق برنامه‌ی TestFlight Beta Program خود در اختیار کاربران قرار داده که نسخه‌ی ۲٫۱۹٫۴۰٫۲۳ این اپلیکیشن را ارائه می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم ببینیم چه چیزهای جدیدی در آخرین نسخه آزمایشی واتس اپ وجود دارد.

لازم به ذکر است٬ تمام قابلیت‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم٬ در به‌روزرسانی آینده‌ی واتس اپ اعمال خواهد شد و در اپ استور اپل و پلی استور گوگل قرار می‌گیرد. اگر شما می‌خواهید عضوی از برنامه‌ی دریافت به‌روزرسانی‌های آزمایشی واتس اپ باشید٬ از آنجایی که ظرفیت این برنامه تکمیل شده است٬ شما می‌توانید وارد بخش Discover Server در اپلیکیشن خود شوید یا هر روز صفحه‌ی مربوط به این پروژه را دنبال کنید و منتظر اخبار جدیدی باشید.

قابلیت‌های تازه در نسخه آزمایشی واتس اپ

حالت تیره در جدیدترین نسخه آزمایشی واتس اپ

واتس اپ به زودی یک حالت تیره را در اپلیکیشن موبایلی خودش ارائه خواهد کرد. گزارش جدیدی که منتشر شده٬ نخستین نگاه به Dark Mode در واتس اپ را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد سازنده در حال توسعه‌ی آن برای عرضه در نسخه‌های آینده‌ی اپلیکیشن است. این حالت محدود به یک پلتفرم نیست و هم در آی او اس و هم اندروید شاهد حضور آن خواهیم بود. گرچه اگر صاحب یک گوشی با پنل OLED هستید٬ خبر بد این که این حالت تیره تماما مشکی نیست و به رنگ خاکستری تیره است! در هر صورت از آنجایی که به گفته‌ی گوگل٬ حالت تیره در اپلیکیشن‌ها می‌تواند عمر باتری را افزایش دهد٬ ما می‌توانیم اضافه شدن این ویژگی به پیام رسان محبوب واتس اپ را به فال نیک بگیریم.

از دیگر قابلیت‌های جدیدی که می‌توان در آخرین نسخه آزمایشی واتس اپ دید٬ می‌توان به نمایش نام یک فایل صوتی در حباب گفتگو اشاره کرد. تا به امروز٬ این نام فقط در پنجره‌ی کلی گفتگو نمایان بود. و در انتها باید به قابلیتی اشاره کرد که به شما می‌گوید یک پیام٬ چند مرتبه تا به حال برای افراد مختلف فروارد شده است. جدا از این٬ انتظار می‌رود واتس اپ در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌هایی را برای جستجوی پیشرفته و دعوت به گروه چت به اپلیکیشن خود اضافه کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.