مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معرفی بهترین شامپو برای موهای رنگ شده

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده، فاقد سولفات است و فرومولاسیونی ملایم دارد تا به موها کمک کند رنگدانه ها را در خود حفظ کند. این شامپوها مو را مرطوب نگاه می دارند و از شکسته شدن مو جلوگیری می کنند.

موهای رنگ شده خود را با چه شامپویی بشوییم؟
ستاره | سرویس آرایش و زیبایی – اگر بتازگی مو‌های خود را رنگ کرده‌اید، احتمالا آرایشگرتان نکاتی از جمله چگونگی شست‌وشو، برای مراقبت از موهایتان به شما گفته است. دلیل آن این است که شستشوی مو‌های رنگ شده می‌تواند باعث خشک شدن و در نهایت آسیب به مو‌ها و پوست سر شود، به ویژه اگر از شامپو‌های حاوی سولفات استفاده کنید. خوشبختانه شامپو‌های زیادی برای مو‌های رنگ شده وجود دارند که به شما در مراقبت از مو‌ها و رنگ مویتان کمک می‌کنند. در اینجا ما چند مورد از «بهترین شامپو برای موای رنگ شده» را انتخاب کرده ایم که می‌توانید با توجه به ویژگی‌های بیان شده‌ برای هریک از آن‌ها، گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید.

معرفی بهترین شامپو برای مو‌های رنگ شده

۱. شامپو R+Co از برند Gemstone

برند دوست داشتنی Gemstone از طراوت مو‌های رنگ شده شما محافظت می‌کند. فرمول قوی و حاوی عصاره هیبوسک، عصاره نخود، عصاره برنج و عصاره گیاه ریشه طلایی، مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان را به رشته‌های موی شما اضافه می‌کند و از مو‌ها در مقابل گرما محافظت می‌کند.
شامپو R+Co از برند Gemstone

۲. شامپو Oribe

این شامپو فوق العاده ملایم، مو‌های رنگ شده شما را برای مدت طولانی غنی و خوش رنگ نگاه می‌دارد. این شامپو حاوی عصاره هندوانه، میوه سرخالو و گیاه کوهی سپید گوهر است که به کاهش علائم پیری مانند خشکی و وز شدن مو‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، این شامپو رایحه بسیار مطلوبی دارد.
شامپو اوریبه

۳. شامپو L’Oréal Paris Elvive

یکی دیگر از بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده، شامپوی L’Oréal Paris Elvive است. فرمولاسیون این شامپو، برای کسانی که مو‌های تازه رنگ شده دارند، ایده آل است. این شامپو، به معنای واقعی کلمه، رشته‌های مو را احیا می‌کند و آن‌ها را روشن تر، نرم‌تر و سالم‌تر می‌کند.

 

شامپوی موهای رنگ شده

۴. شامپو Kérastase

جدیدترین شامپو Kérastase، که اولین تولید این کمپانی برای مو‌های رنگ شده است، شامل مجموعه‌ای غنی از روغن سبوس برنج برای تغذیه مو، ویتامین‌ E و فیلتر‌های UV برای محافظت از مو در برابر نور خورشید و گلوکونات برای تثبیت رنگ در ساقه مو است.

 

مراقبت از موهای رنگ شده

۵. شامپو Joico K-PAK

یکی دیگر از بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده، شامپوی Joico K-PAK است. این شامپو با روغن آرگان، مونگونو و سایر مواد مغذی برای مو، تهیه شده که از رنگ مو محافظت و به حفظ رطوبت و شادابی مو کمک می‌کند.
معرفی بهترین شامپو برای موهای رنگ شده

۶. شامپو Dove

آیا می‌خواهید بعد از بار‌ها شستشو، رنگ موهایتان ثابت بماند؟ شامپو مخصوص مو‌های رنگ شده داو به شما کمک می‌کند تا حتی با شستشوی طولانی مدت، مو‌هایی نرم و زیبا داشته باشید.

 

شامپو مخصوص موهای رنگ شده داو

۷. شامپو استایکس

این شامپو، ترمیم کننده موهاست و حاوی عصاره نعنا، فلفل، اسطوخودوس، پروویتامین B۵ است و به مو‌های شما کمک می‌کنند تا چربی طبیعی و مورد نیاز خود را حفظ کنند و همچنین با خنک کردن و تحریک مو‌های سر، جریان خون را افزایش می‌دهد که این خود در تقویت مو بسیار مفید است.
شامپو استایکس

آیا شامپو مخصوص مو‌های رنگ شده بخریم؟

رنگ مو از مولکول‌های کوچکی ساخته شده که زمانی که بر روی مو اعمال می‌شود، یک آلکالیزور شیمیایی در فرمولاسیون آن، لایه کوتیکول مو را باز می‌کند و اجازه می‌یابد تا جایگزین مولکول‌های رنگی مو شود. به دنبال این روند، مو با آب سرد شسته می‌شود تا به کوتیکول کمک شود که بسته شوند و رنگدانه‌های رنگ مو درون مو حفظ گردند.
زمانی که رنگ موی مناسبتان را پیدا کرده‌اید، حتما می‌خواهید این رنگ تا مدت زیادی روی موهایتان بدون تغییر بماند. زمانی که مویتان را رنگ می‌کنید، باید با ملاحظه با آن رفتار کنید. مو‌های رنگ شده، تمایل دارند که رنگ و درخششان را از دست بدهند و ممکن است بعد از چندبار شستشو، دیگر زیبایی اولیه را نداشته باشند. برای اینکه تازگی موهایتان حفظ شود، نیاز دارید از محصولات خاصی استفاده کنید و بیشتر مراقب موهایتان باشید؛ بنابراین پاسخ به سوال مطرح شده در تیتر این قسمت،  مثبت است و لازم است از شامپو‌های خاصی استفاده کنید تا رنگ موهایتان از بین نرود. اما چه شامپوهایی؟

شامپو‌های مناسب مو‌های رنگ شده

شامپو‌های مخصوص مو‌های رنگ شده، فاقد سولفات هستند و یا مواد قوی در آن‌ها نیست که به رنگ مو آسیب برساند. آن‌ها بدون بازکردن رنگدانه‌ها، مو را تمیز و PH را متعادل می‌کنند. شامپو‌های مناسب مو‌های رنگ شده، سه کار انجام می‌دهند:

  • این شامپو‌ها علاوه بر اینکه سولفات ندارند، به افزایش رطوبت مو کمک می‌کند تا به مو‌ها کمک شود که در مقابل شستن مقاومت بیشتری داشته باشند.
  • محصولات محافظت کننده از رنگ مو، با پروتئین اضافه، به کوتیکول مو کمک می‌کنند تا بسته بمانند و رنگدانه‌ها را درون خود حفظ کنند. در نتیجه، رنگ موی شما با هر بار شستشو از بین نمی‌رود.
  • این شامپو‌ها همچنین حاوی مواد تغذیه کننده‌ای هستند که نور خورشید را جذب می‌کنند و درخشش موهایتان را افزایش می‌دهند.

یک کاندیشنر یا نرم کننده مو که به طور خاص برای مو‌های رنگ شده فروموله شده است، کمک می‌کند تا موها رنگدانه‌ها را حفظ کنند. این محصولات همچنین حاوی فیلتر‌های UV هستند که دربرابر اشعه‌های مضر UV و آلاینده‌های محیطی که ممکن است به مو آسیب بزنند یا رنگ آن را از بین ببرند مقاومت می‌کنند.
به یاد داشته باشید که حتی بهترین شامپو برای مو‌های رنگ شده نیز نمی‌تواند خیالتان را راحت کند. به هر حال، با هر شستشو، کمی از رنگ مو از بین می‌رود، اما با استفاده از این محصولات، این روند کندتر می‌شود.


بیشتر بخوانید:


نظر شما چیست؟ به نظر شما بهترین شامپو برای موهای رنگ شده کدام است؟ شما چگونه از موهای رنگ شده تان مراقبت می کنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.