مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

صورتم گرده چه مدل مویی بهم میاد ؟

مدل مو تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد، بنابراین موضوع انتخاب مدل مو برای چهره، اهمیت زیادی خواهد داشت. انتخاب مدل مو برای چهره‌های متفاوت، شاید کار سختی به نظر برسد، زیرا افراد مجبور هستند، معیارهای زیادی را برای انتخاب مدل مو رعایت کنند. به طور مثال مدل موی انتخابی یک فرد با صورت کشیده با فردی که صورت گرد دارد، متفاوت است. در ادامه این مطلب از مجله راگا، در مورد مدل مو برای صورت گرد بحث خواهیم کرد. همراه ما باشید تا با مدل موهای انتخابی صورت گرد آشنا شویم.

مدل مو برای صورت گرد

مدل موی صورت گرد

این مدل اولین مدل موی پیشنهادی برای افرادی است که صورت گرد دارند. در این مدل، موها را به دو قسمت تقسیم کرده و و جدا می‌کنیم. چگونه از این مدل مو مراقبت کنیم؟ در ابتدا نرم نگه داشتن این مدل مو، اهمیت زیادی دارد و بهتر است بعد از هر استحمام، از نرم کننده استفاده شود در این نرم کننده می‌توان با کمک مواد طبیعی، تغییراتی ایجاد کرد.

مدل موی مناسب برای صورت گرد

مدل موی اسپرت زنانه

این مدل موی پیشنهادی برای افرادی که صورت گرد دارند، رایج است. این مدل مو بسیار شیک بوده و طرفداران بسیاری دارد علاوه بر آن، بسیار مدرن و به روز می‌باشد. اگر این مدل را برای خود انتخاب کردید، باید لباس خود را بر اساس این مدل مو انتخاب کنید چون هر لباسی با آن جور نمی‌شود. این مدل مو را می‌توانید با تیپ کاملا اسپرت نیز انتخاب کنید.

برای مراقبت از این مو چه کنیم؟ اگر با موهایی که تازه شسته شده می‌خواهید شروع کنید، به شدت توصیه می‌کنم که شیر و یا روغن نارگیل ( coconut oil) را برای نرم شدن موهایتان استفاده نمایید. اگر می‎خواهید از نرم کنند‌های دیگری استفاده کنید، باید محصولات سبک را انتخاب نمایید البته انتخاب آن بستگی به جنس و نوع موهایتان دارد. در این مدل مو مجلسی برای صورت گرد سعی کنید، موهایتان را از صورتتان دور کرده و نگذارید که روی صورتتان بیافتد و در نهایت برای ثابت ماندن آن‌ها، اسپری بزنید.

مدل موی اسپرت زنانه

مدل مو کوتاه برای صورت گرد

این مدل مو زنانه برای صورت گرد، کمی کوتاه‌تر از دو مدل قبلی می‌باشد و موقع حرکت احتمال بیشتری وجود دارد که موهایتان بالا و پایین شود. برای مراقبت و زیبایی این مدل مو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای مراقبت و زیبایی این مدل مو، اسپری نمک را پیشنهاد می‌کنم، بهتر است بعد از حمام وقتی که هنوز موهایتان خیس است، با انگشتان خود موهایتان را لمس کنید. برای این مدل، موها باید کمی آشفته بوده و امواج ایجاد شود. این امواج را هم با کمک دستگاه‌های فرکننده مو، بابلیس و … می‌توانید انجام دهید.

مدل مو کوتاه برای صورت گرد

مو زنانه برای صورت گرد

یک ایده دیگر برای انتخاب مدل مو برای صورت گرد و چاق تصویر بالا می‌باشد، این مدل نیز کوتا‌ه‌تر از مدل موی قبلی است. مدل مو بالا بسیار مورد علاقه من می‌باشد زیرا با اکثر اشکال صورت هماهنگ شده و همچنین با انواع لباس‌ها می‌آید. این موها نسبت به مدل‌های قبلی انعطاف‌پذیری بیشتری دارند. میزان موج موها را باید خودتان انتخاب کنید، اگر دوست دارید موهایتان موج بیشتری داشته باشد، این مدل مو مناسب شما است.

لازمه داشتن موهای سالم و زیبا استفاده صحیح از شامپو و نرم کننده می‌باشد، هم می‌توانید از مواد طبیعی استفاده کنید و هم بهداشتی. فقط از مرغوبیت برند مطمئن شوید.

مثلا برای درست کردن این مو می‌توانید از بابلیس کمک بگیرید، به این ترتیب که باید موهایتان را دور بابلیس حلقه کرده و بعد از چند ثانیه حلقه را باز می‌کنید. این مدل مو برای کسانی مناسب است که هنوز می‌خواهد موهایش را دم اسبی ببندد و کاملا هم کوتاه نباشد. این مدل برای بسیاری از خانم‎ها مناسب میباشد زیرا هم نگهداری از آن آسان است و هم می‌توان تنوع زیادی در این مدل مو به خرج داد. پس اگر با عوض شدن فصل احساس نیاز می‌کنید که در سبک زندگی و ظاهر خود تفاوت ایجاد کنید، این مدل مو را پیشنهاد می‌کنیم.

مو زنانه برای صورت گرد

مدل مو برای صورت گرد و چاق

اگر به دنبال موهای صاف هستید، این مدل مو عالی است زیرا نه کاملا کوتاه است و نه بلند. پس برای افرادی که به دنبال موهای صاف و متوسطی هستند، مناسب است. همچنین این مدل مو برای افرادی که صورت چاق و گردی دارند، ایده خوبی بوده و می‌توان گفت جزو بهترین مدل مو برای صورت گرد می‌باشد.

مدل مو برای صورت گرد و چاق

مدل مو برای صورت گرد و چاق

اگر یک ظاهر مدرن و شیک می‌خواهید، این مدل مو مناسب شما است و جزو مدل مو برای صورت گرد می‌باشد. این مدل مو احساس سرزندگی و جوانی را در شما زنده خواهد کرد. این مدل مو ظاهر کمی آشفته‌ای دارد که همین باعث زیبایی آن، گشته است.

برای مراقبت از آن از محصولات طبیعی استفاده نمایید. اگر موهایتان خشک است باید از یک نرم کننده مرغوب استفاده کنید. بعد از اتمام مراحل درست کردن مو بهتر برای فیکس ماندن آن، اسپری ثابت کننده بزنید. اگر در انتخاب این مدل شک دارید می‌توانید با کمک نرم افزارهای پیشرفته، چهره خود را با این مدل مو ترسیم کرده و یا با آرایشگر ماهر در این زمینه مشورت نمایید.

مدل مو مجلسی برای صورت گرد

مدل مو مجلسی برای صورت گرد

یک نمونه دیگر مدل مو برای صورت گرد تصویر بالا است. این مدل کمی از مدل‌های قبلی کوتاه‌تر است. برای درست کردن آن حتما از نرم کننده و اسپری فیکس کننده استفاده نمایید. تا حد امکان سعی کتید که از وسیله‌های گرمایشی مانند اتو، بابلیس مو و … به دور باشید. این مدل مو نیز برای بیشتر چهره‌ها مناسب می‌باشد و یک مدل مو برای صورت گرد بوده که نگهداری آن سخت نیست. البته برای رسیدگی به هر مویی باید زمان صرف شود، ولی بستگی به میزان کم و یا زیاد بودن دارد. برای این مدل مطمئنا زمان کمتری به مراقبت نیاز است.

ممنون که با این مطلب همراه ما بودید، لطفا هنگام انتخاب مدل موی کوتاه زنانه و یا دخترانه لباس و حتی نحوه آرایش خود را در نظر داشته باشید. اگر صورت گردی دارید باید تمام سعی‌تان این باشد چهره تان متناسب دیده شود.

در ادامه گالری از مدل مو برای صورت گرد را مشاهده خواهید کرد:

مدل موی صورت گرد

مدل مو مجلسی برای صورت گرد

مدل مو زنانه مناسب برای دخترانی که صورت گردی دارند

مدل مو زنانه

مدل مو مناسب برای صورت گرد

مدل مو مناسب برای صورت گرد

مدل موی اسپرت زنانه برای افرادی که صورت گردی دارند

مدل مو مناسب برای صورت گرد

عکس مدل مو صورت گرد

عکس مدل مو صورت گرد

مدل موی دخترانه مجلسی

مدل موی دخترانه مجلسی

مدل موی صورت گرد

مدل موی صورت گرد

مدل موی زنانه صورت گرد

مدل موی زنانه صورت گرد

مدل موی بلند برای صورت گرد

موی صورت گرد

مدل موی زنانه و دخترانه

مدل مو زنانه

عکس مدل مو زنانه کوتاه برای صورت‌های دایره‌ای و چاق

مدل موی کوتاه جدید

مدل مو دخترانه

مدل موی دخترانه

مدل مو جدید برای صورت گرد

مدل مو زنانه

عکس مدل مو زنانه

مدل مو

مدل مو برای صورت گرد

عکس مدل مو

امیدواریم که توانسته باشیم ایده‌های خوبی برای انتخاب مدل مو برای شما نمایش دهیم. اگر شما نیز صورت گردی دارید می‌توانید این مدل مو‌ها را برای مراسمات و حتی روزهای عادی خود انتخاب کنید. شما برای صورت گرد خود کدام مدل را انتخاب می‌کنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.