مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چگونه دویدن را زیاد کنیم؟ ۸ راه افزایش انگیزه دویدن

دویدن همراه با فردی دیگر می‌تواند انگیزه برای این ورزش را افزایش دهد و فرد به این شکل اشتیاق بیشتری برای ورزش کردن خواهد داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از سایت یاهو، مسائل مختلفی را باید در دویدن همراه با فرد دیگر رعایت کرد تا این کار ادامه پیدا کند و هر دو نفر از همراهی هم لذت ببرند. این مسائل عبارتند از:

  1. با همراه خود در مکانی که برای او راحت است قرار بگذارید. این کار باعث می‌شود که او راحتی بیشتری در همراهی با شما داشته باشد و مدت زمان بیشتر و طولانی تری شما را همراهی کند.
  2. از موسیقی صرف نظر کنید: وقتی با کسی می‌دوید بهتر است به جای گوش کردن به موسیقی با هم صحبت کنید. حتی اگر سرعت دویدن شما به میزانی است که نمی توانید با هم حرف بزنید در سکوت کنار هم بدوید. این کار باعث می‌شود که احساس همراهی بیشتری با هم داشته باشید و زمان زودتر سپری شود.
  3. قبل از شروع ورزش برای هم توضیح دهید که چه چیزی را در حین ورزش دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. این کار باعث می‌شود که کمتر با هم احساس ناراحتی کنید.
  4. سعی کنید اگر کاری دارید یا باید زودتر بروید با یکدیگر تعارف نکنید. راحت بودن با هم باعث می‌شود که این همراهی بیشتر ادامه داشته باشد.
  5. اگر نیاز به استراحت یا نفس گرفتن دارید آن را اظهار کنید. نباید خجالت بکشید. سعی کنید هنگامی که نیاز دارید، سرعت حرکت را کم کنید و استراحت کنید.
  6. سعی کنید از همراه خود جلوتر نروید همراه با هم حرکت کنید. این مساله عادی است که یکی از افراد سرعت بیشتری دارد، اما سعی کنید با هم هماهنگ باشید.
  7. می توانید یکدیگر را به چالش بکشید. با هم مسابقه بدهید و یکدیگر را به یک چای یا قهوه دعوت کنید. این کار انگیزه دویدن را افزایش می‌دهد.
  8. درست است که دویدن همراه با فردی که آمادگی جسمانی‌اش شبیه به شماست می‌تواند مناسب‌تر باشد، اما دویدن با فردی که آمادگی جسمانی بهتری دارد نیز می‌تواند شما را به چالش بکشد و انگیزه برای ورزش کردن را افزایش دهد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.