مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هواوی میت ۳۰ پرو در مرحله تست قرار دارد؛ معرفی در شهریور یا مهرماه

بروس لی، نایب رئیس بخش گوشی‌های همراه هواوی اعلام کرد هواوی میت ۳۰ پرو در مرحله تست قرار دارد و شهریور یا مهرماه معرفی خواهد شد. 

با آنکه تنها چند روز از معرفی گوشی‌های هوشمند هواوی P30 و P30 Pro و همچنین هواوی پی ۳۰ لایت با پردازنده کرین ۷۱۰ و دوربین سه‌گانه می‌گذرد؛ اما به‌نظر می‌رسد غول فناوری چینی درصدد برنامه‌ریزی برای رویداد ماه سپتامبر یا اکتبر (‌اواخر شهریورماه یا مهرماه‌)‌ است. 

بروس لی، نایب رئیس بخش گوشی‌های هوشمند هواوی با اشاره به پرچم‌دار بعدی این شرکت، میت ۳۰ در صحبت‌های خود به رویداد بعدی رونمایی اشاره کرد. بروس‌ لی در جریان رویداد رونمایی گوشی‌های هوشمند هواوی پی ۳۰ در گفتگویی با خبرنگاران اعلام کرد که هواوی میت ۳۰ درحال‌حاضر در آزمایشگاه‌های هواوی در مرحله‌ی تست قرار دارد. بروس لی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:

هم‌اکنون روزهای واپسین ماه مارس (‌اوایل فروردین‌ماه)‌ را سپری می‌کنیم و امیدواریم هواوی میت ۳۰ در سپتامبر یا اکتبر (‌شهریور یا مهرماه ) سال میلادی جاری، طی رویدادی معرفی شوند. 

هواوی پی ۳۰ پرو / Huawei P30 pro

مقاله‌های مرتبط:

برنامه‌ی رویداد معرفی گوشی هوشمند هواوی همانند رویدادهای سال قبل است. معمولا هواوی در ماه آوریل (‌اردیبهشت‌ماه) گوشی هوشمندی از سری P با تمرکز بر بهبود دوربین به بازار عرضه می‌کند و در پایان سال نیز گوشی‌های هوشمند ارتقا یافته‌ی سری میت را معرفی و روانه‌ی بازار می‌کند. سال گذشته، غول فناوری چینی هواوی پی ۳۰ پرو را با دوربین سه‌‌گانه توسعه داد و در ماه اکتبر (‌مهرماه)  هواوی میت ۲۰ پرو را با تراشه‌ی قدرتمندتر و دوربین چهارگانه معرفی کرد. سامسونگ نیز برنامه‌ی مشابهی را با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس و گلکسی نوت در دستور کار خود قرار داده است.

هواوی میت ۲۰ پرو همانند پی ۳۰ پرو از دوربین چهارگانه و تراشه‌ی کرین ۹۸۰ بهره می‌برد. هنوز در مورد تعداد دوربین‌های هواوی میت ۳۰ حرفی به‌میان نیامده است. ممکن است حداقل چهار دوربین داشته باشد ولی مطمئنا از تراشه‌ای قدرتمند بهره خواهد برد. هواوی پی ۳۰ پرو یکی از دو گوشی هوشمندی بود که چند روز قبل در پاریس درکنار هواوی پی ۳۰ معرفی شد. پی ۳۰ پرو با نمایشگر ۶.۴۷ اینچی و هواوی پی ۳۰ با نمایشگر ۶.۱ اینچی و دوربین سه‌گانه به‌جای دوربین چهارگانه در پنل پشتی معرفی شد. هر دو گوشی هوشمند با EMUI 9.1 و اندروید ۹ پای به‌همراه حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی شدند.هواوی پی ۳۰ / Huawei P30

هواوی پی ۳۰ پرو از دوربین سه‌گانه‌ی ۴۰ مگاپیکسلی معمولی، ۲۰ مگاپیکسلی زاویه باز و ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی بهره می‌برد. ماژول دوربین این گوشی هوشمند با طراحی مربعی‌شکل مجهز به دوربین پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال است که نه‌تنها امکان تصویربرداری با زوم اپتیکال ۵ برابری را فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند برای تصویربرداری با زوم هیبریدی ۱۰ برابری بدون افت کیفیت به‌کار برده شود. درنهایت ماژول دوربین مجهز به حسگر زمان پرواز است که برای تشخیص عمق و برای تصویربرداری در حالت بوکه و بلوری کردن پس‌زمنیه به‌کار برده می‌شود. 

درعین‌حال، هواوی P30 نیز از دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با لنز استاندارد، ۱۶ مگاپیکسلی با لنز عریض و نمونه‌ی تله فوتو ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو هواوی  هر یک، مجهز به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.