مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افشای طرح‌ شماتیکی احتمالی آیفون XI در تصاویر جدید

طراحی شماتیکی آیفون XI که انتظار می‌رود در سال جاری معرفی شود، در تصویر فاش‌شده‌ی جدیدی که ازطریق Slashleaks به‌اشتراک گذاشته شده، رویت شد. 

انتظار می‌رود اپل در سال جاری، پرچم‌دار بعدی خود یعنی آیفون XI را معرفی کند. تصویر جدیدی به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته شده است که طراحی شماتیکی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

تصویر فاش‌شده از سوی Slashleaks به‌اشتراک گذاشته شده است که تقریبا با ابعاد آیفون‌های ۲۰۱۸ مطابقت دارد. البته باید ابعاد محل اتصال شاسی فلزی را درنظر گرفت. باتوجه به تصویر، در پنل پشتی دستگاه سه بریدگی دایره‌ای شکل دیده می‌شود که مربوط‌به لنز دوربین آیفون ۲۰۱۹ اپل است. 

آیفون XI

مقاله‌های مرتبط:

منبع ناشناسی که این تصویر را به‌اشتراک گذاشته است، از گوشی آیفون بعدی با نام آیفون XI نام برده است. اما باید اضافه کنیم که جزئیات بیشتری در مورد مشخصات این دستگاه منتشر نشده و هیچ راهی برای تأیید صحت اطلاعات به‌اشتراک گذاشته شده در مورد طراحی شماتیکی آیفون بعدی نیز وجود ندارد.

پیش‌تر نیز گفته شده بود که یک یا تعداد بیشتری از گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ اپل با دوربین سه‌گانه معرفی می‌شوند. تصویر فاش‌شده از طراحی مربعی‌شکل ماژول دوربین خبر می‌دهد. همچنین دو بریدگی کوچکتر نیز احتمالا به فلش گوشی آیفون بعدی اپل مربوط می‌شود. 

آیفون XI

به‌نظر می‌رسد اپل در حال توسعه‌ی فناوری نگاشت ژرفا (Depth Mapping) در پنل پشتی با استفاده از سیستم زمان پرواز (Time of Flight) است. در این صورت انتظار می‌رود شاهد بهبود کیفیت در تصویربرداری پرتره و همچنین فناوری واقعیت افزوده باشیم. در حال حاضر، آیفون‌های فعلی اپل مجهز به فناوری تشخیص عمق مبتنی بر هوش مصنوعی هستند یا از لنز ثانویه در ماژول دوربین پنل پشتی بهره می‌برند. در پنل جلویی نیز برای تشخیص عمق از سیستم پروژکتور نقطه‌ای بهره می‌برند که برد کوتاهی را پوشش می‌دهد.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.